Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Detta forum, Flashback. Det är dom du skriver till.
Nej det gör du inte.
Jag gör ju det och ämnet är att du inte vet vad du pratar om.
Du har ingenting värt att sno.
Det är det enda som du KANSKE har rätt i. Men ingen VET, du gissar bara precis som alla andra.
Ni har verkligen gått bananas för min skull.
Jag känner mig hedrad.
Trevligt med sådana som ni finns många här som håller på som ni.
Men vilka var vi ni sa att vi hade synpunkter på lilla mig.
Alltså jag vet ha ha ha att för att tala / skriva i tredje person singularis så måste man
skall till och med tillhöra de blåblodiga av den regerande ätten. I detta fallet Bernadotte.
Skall vi diskutera huruvida ni gör det med eller om lilla jag har fel i det med kanske?
Nej skulle inte tro det.
Kan ni möjlige nu lägga ned att trakasseri mig för att jag har teser som jag driver här i syfte att
hålla en viss nivå på det hela.
Om ni ej håller med eller ogillar mina teser är det enkelt bara att lyfta era egna.
Att beslå mig med lögner och att påstå att jag inte har rätt är så som ett barn gör.
Kom med något som motsäger att Sverige har världens bästa konventionella ubåtar eller att vi har världens bästa flygplan för tillfället samt att detta i kombination med luftvärnssystemet Patriot gör att Ryssland ej kan ta Gotland. Behöver knappast tillägga att Finland bistår oss samt snart om inte redan NATO. Väntan på anslutningen dit är ju enbart ett spel i gallerierna.
Så jag lägger er till handlingarna ni är hädanefter "persona non grata".