Citat:
Ursprungligen postat av
krabbsaltarn
Mordet är uppklarat och förövaren dömd. Denne K*im nämndes endast i spekulationer om eventuell gärningsman. Varför är du så fixerad av honom och hans sexuella läggning helt plötsligt, och så pass att det är värt att spamma sönder tråden?
Svara bara! Är denna k*m andersson i tingstäde gay/homosexuell?! Jag är bara intresserad utav ärliga svar!
Ge mig ett ärligt rakt svar bara. Är denna k*m alltså bisexuell eller homo/gay? Svara bara på min fråga. Han tänder alltså på män i smyg som en smygbög eller är han öppen bög?
Vad är hans sexuella lägging är min fråga ja. Denne verkar vara avvikande, eller ha ett mycket avvikande beteende av vad jag läser. Det låter fan som ett psycho av vad jag läser..
Därför jag kollar läget lite..
Gillar även denne person vapen? Militär med? Bara frågar. Försöker kolla vem denne kan va.. Han lider av psykos skrev nån. Så det låter som en person som enkelt skulle kunna mörda någon är allt jag säger. Även om detta mål säkert vart uppklarat. Undrar nu ändå om hans sexuella läggning. Ge mig bara ett svar. Är han gay denna k*m?
Eller är det ett missförstånd? Vill veta om han blir attraherad av kvinnor, män eller båda helt enkelt. Ett
ärligt svar. Om nån vet om hans sexuella läggning alltså. Skriv ett pm då eller här. Vill veta.