2020-07-30, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och vi skattebetalare fick oss en nota på minst 25 000 000 kronor. Suck.
Ja invandringen kostar överallt ....
Citera
2020-10-19, 14:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Prime Crime på youtube där kan ni lyssna på gosegrisen i egen hög person.
Citera
2020-11-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asinya
Edit; angående jobbet så vet jag inte om det är offentligt eller om polis letar bevis där med, så den undviker jag tills jag vet mer om utredning och grejer. Onödigt att lasta företaget med negativ PR också...

Enligt domen hade mördaren inget jobb. Du försökte kanske dra en liten rövare för att han skulle verka mer välanpassad och integrerad än vad han var?
Citera
2022-04-16, 21:21
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
K*m Anderss*n och H*kan har haft ett mycket långt och komplicerat förhållande. Dom har tagit droger ihop. Och då H*kan varit mycket kär i denna K*m men inte tvärt om har det ställt till problem redan tidigare. H*kan har fått rejält med stryk redan innan av denna K*m. Så både droger och våldet har funnits långt innan. Så för mig är det ingen chock om det nu är denna K*m som ska fylla 30 år som gått över gränsen denna gång.

Är denna k*m homosexuell alltså? Bor i tingstäde? Är han homo???!!
Är han ett jesus freak och smög in i nåns lägenhet och drogade och våldtog nån eller läste jag fel? Skärde huvudet av nån?
Är han homosexuell alltså denna psykopat k*m som det låter som??!!
Måste läsa. Lät som en bög och en mördare.. Ska se så jag inte missförstår nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta är inte hans favoritlåt va?
https://www.youtube.com/watch?v=-SeVN2u5Axc

Om det vart så ett homo mördat och våldtagit kanske han är kusin med denna:
https://www.theguardian.com/uk-news/...men-manchester

Sånna psykopater ska då inte gå fria ute om det stämmer.. Han gillar inte vapen med va? Militär? Vet inte om nån fågel kvittra det eller inte.. Ska läsa igenom så jag inte missförstår nu istället.. . så denna h*kan va kär i k*m och fick stryk av k*m alltså och fick sen huvudet avskuret!!? Hmm.. . . två män? K*m är homo alltså??!
En k*m i tingstäde är alltså homo och runt 30 år?!
Senast redigerad av [complex] 2022-04-16 kl. 22:20.
Citera
2022-04-16, 22:26
Medlem
[complex]s avatar
Man får HOPPAS att det inte är dom här som övervakar sverige heller... Digitalt... Cyberstalkar era döttrar eller söner eller andra. Cheeessschhh
Sverige.. är det vanligt med sånna här psykopater/sociopater ute i det fria i detta land?!!
Dom joinar sekter som militär och annan skit. Lever i det hemliga. Dödssekter som militär och annat. Homosexualitet.
Det låter inte kristet.. varför är han religös ens?
Berätta om denna k*m nu.. karma eller.. måste ju existera menar jag.. Om han nu gjort något emot andra menar jag..
Senast redigerad av [complex] 2022-04-16 kl. 22:58.
Citera
2022-04-16, 22:30
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guteman
Har skrivit med H.ka.ns mor nu som bekräftar att han är död/mördad och i hennes lägenhet då hon va inlagd på lasarettet. Hon skrev även att en va anhållen och jag nog kunde lista ut vem denne man var. Jag misstänker en K.m från tingstäde som han hade rätt mycket kontakt med som han hade ett riktigt komplicerat förhållande med. Ki. Var dessutom torsk på det mesta av droger.

Så denna k*m är gay alltså? (Alternativt bisexuell?)
"Komplicerat förhållande".. Mjo.. det låter som det.. hmm. H*kan och k*m hade en homo relation alltså det är vad jag läser här va?
Sjuk värld. Stötte på denna tråd helt utav slump idag.. Men jag tror definitivt denna k*m kan ha mördat denne h*kan om k*m nu är homo, smyg-homo, eller bisexuell... Vidrigt. Denne k*m låter jäävligt skum!
Psykopat/sociopat beteende på hög nivå. måste läsa mer.. Har ni bild på denne person? Har denne facebook?
Senast redigerad av [complex] 2022-04-16 kl. 22:39.
Citera
2022-04-16, 22:40
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunuy
Nog hade han ett säreget beteende och udda fetischer. Han köpte bland annat bilder på fötter från flertalet killar

Vem köpte bilder av killars fötter?
Citera
2022-04-16, 22:44
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnkenGutekis
Tolkar det som att det är vännen K*m (*=i) som verkar ha haft en knarkutlöst psykos som avses?

Ok.. Så han lider av psykos och mördar under psykos menar du? Varför är han ute i det fria då?
Han låter ju heeeeelt sjuuuuuk i huvudet.! Bild på denna avvikelse? Länka nån!! Låter ju som nån som går runt i en djup brunn i skogen, samlar på grenar , drogar folk och har homosex typ med människor han samlat på, som true detective typ av idiot nästan..
https://www.imdb.com/title/tt2356777/

Ok det sista va överdrift, men det där med lägenheter.. ska läsa mer..
Senast redigerad av [complex] 2022-04-16 kl. 23:09.
Citera
2022-04-17, 00:39
Medlem
[complex]s avatar
Ok, jag läste lite mer innan och kan ha missuppfattat mycket med.. Men vill ändå veta mer om den där k*m och h*kan och om dom hade nån gay relation eller om denne k*m är homo? Nån som vet? Bisexuell eller homo alltså?!
Nån skrev dom hade en komplicerad relation och liknande.. Det lät som han va gay iallafall den där k*m här i tråden.
Stämmer det eller? Länka bild på honom med..
Senast redigerad av [complex] 2022-04-17 kl. 00:41.
Citera
2022-04-19, 05:30
Medlem
[complex]s avatar
Snurrigt sist.. Men seriöst nu! Är denna k*m gay på riktigt och bor i tingstäde? Vad är ni så rädda för? Berätta nu.
Då denna person med säkerhet hade nekat rakt av och vart super-rädd om nått hade hänt... Och om nån frågat personen. Oärlighet eller rädsla.
Har något hänt eller? Berätta nu fegisar. Palla med lögner. Är han gay på riktigt denna k*m?
Om det är nått man missat, är det någons skyldighet att berätta det helt enkelt.. Eller om det är missförstånd. Skicka ett PM nån modig som vågar.. med en sanning! Jag kan betala pengar med.. Vill bara veta om det är nått man hade missat...
Är det bara fel förstått eller annat? Skicka pm!
Jag hoppas på ett grovt missförstånd och förvirring, men inte så säker just nu.. Om personen själv läser kan denna skriva såklart med i pm om denne vågar. Söker bara äkta svar mest. Av nån som kan ge en. En sanning!
Senast redigerad av [complex] 2022-04-19 kl. 06:02.
Citera
2022-04-19, 18:00
Medlem
Mordet är uppklarat och förövaren dömd. Denne K*im nämndes endast i spekulationer om eventuell gärningsman. Varför är du så fixerad av honom och hans sexuella läggning helt plötsligt, och så pass att det är värt att spamma sönder tråden?
Citera
2022-04-20, 10:14
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Mordet är uppklarat och förövaren dömd. Denne K*im nämndes endast i spekulationer om eventuell gärningsman. Varför är du så fixerad av honom och hans sexuella läggning helt plötsligt, och så pass att det är värt att spamma sönder tråden?

Svara bara! Är denna k*m andersson i tingstäde gay/homosexuell?! Jag är bara intresserad utav ärliga svar!
Ge mig ett ärligt rakt svar bara. Är denna k*m alltså bisexuell eller homo/gay? Svara bara på min fråga. Han tänder alltså på män i smyg som en smygbög eller är han öppen bög?
Vad är hans sexuella lägging är min fråga ja. Denne verkar vara avvikande, eller ha ett mycket avvikande beteende av vad jag läser. Det låter fan som ett psycho av vad jag läser..
Därför jag kollar läget lite..
Gillar även denne person vapen? Militär med? Bara frågar. Försöker kolla vem denne kan va.. Han lider av psykos skrev nån. Så det låter som en person som enkelt skulle kunna mörda någon är allt jag säger. Även om detta mål säkert vart uppklarat. Undrar nu ändå om hans sexuella läggning. Ge mig bara ett svar. Är han gay denna k*m?
Eller är det ett missförstånd? Vill veta om han blir attraherad av kvinnor, män eller båda helt enkelt. Ett ärligt svar. Om nån vet om hans sexuella läggning alltså. Skriv ett pm då eller här. Vill veta.
Senast redigerad av [complex] 2022-04-20 kl. 10:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in