2020-01-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pannknackarn
A***s A*** K***n
K.m
K.i

???

Varför uttrycker ni er inte så folk förstår?
Död/mördad i mammans lägenhet??

Snälla kan någon förtydliga! 👀

Tolkar det som att det är vännen K*m (*=i) som verkar ha haft en knarkutlöst psykos som avses?
Citera
2020-01-26, 12:00
Medlem
Zoom008s avatar
Det finns 5 st Kim i Tingstäde mellan 28 och 38 år. Ingen som är exakt 30 år . Jag tycker det är ovanligt tramsiga inlägg och tar flertalet med en nypa salt. Varför skulle hans morsa säga att han dödades i hennes lägenhet? Sen om personen verkligen ringt henne borde han varit mer frågvis och kunna ge lite fakta till tråden. Om nu modern ändå verkade vara så pratsam. Hur får man tag i en person utan att vara anhörig som är inlagd på sjukhus för att ställa en sån fråga? Mig veterligen är det inte så enkelt och speciellt inte om nu patienten är i chock. Om så var fallet skulle nog personalen hålla henne under uppsikt och inte ge luren åt nån annan galning.
Senast redigerad av Zoom008 2020-01-26 kl. 12:43.
Citera
2020-01-26, 12:10
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det finns 5 st Kim i Tingstäde mellan 28 och 38 år. Ingen som är exakt 30 år . Jag tycker det är ovanligt tramsiga inlägg och tar flertalet med en nypa salt. Varför skulle hans morsa säga att han dödades i hennes lägenhet? Sen om personen verkligen ringt henne borde han varit mer frågvis och kunna ge lite fakta till tråden. Om nu modern ändå verkade vara så upplysande. Hur får man tag i en person utan att vara anhörig som är inlagd på sjukhus för att ställa en sån fråga? Mig veterligen är det inte så enkelt och speciellt inte om nu patienten är i chock. Om så var fallet skulle nog personalen hålla henne under uppsikt och inte ge luren åt nån annan galning.
finns bara en som fyller 30 i år
Citera
2020-01-26, 12:16
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Ja, men nu står det i 30-års åldern. Kan ju vara i princip allihop där i Tingstäde. Sen tror jag förstås inte ett dugg på den nykomlingen som skrev att han ringt och bla blabla….( jag misstänker bowlaren starkt)
Citera
2020-01-26, 12:18
Medlem
Citat:

Då bör det vara denna:
https://www.facebook.com/kim.andersson.79462
Citera
2020-01-26, 12:20
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobmarley2020
Då bör det vara denna:
https://www.facebook.com/kim.andersson.79462
Ja, han ser verkligen ut som en bestialisk mördare. (kräftan alltså)
Senast redigerad av Zoom008 2020-01-26 kl. 12:25.
Citera
2020-01-26, 12:34
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ja, han ser verkligen ut som en bestialisk mördare. (kräftan alltså)
han är född i skorpionens tecken så ingen överraskning där
Senast redigerad av Mommi 2020-01-26 kl. 12:36. Anledning: rättelse
Citera
2020-01-26, 12:39
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
han är född i skorpionens tecken så ingen överraskning där
Var tvungen att googla och insåg att du har rätt. Jag med eftersom djuret är livsfarligt.
Citera
2020-01-26, 12:45
Medlem
K*m Anderss*n och H*kan har haft ett mycket långt och komplicerat förhållande. Dom har tagit droger ihop. Och då H*kan varit mycket kär i denna K*m men inte tvärt om har det ställt till problem redan tidigare. H*kan har fått rejält med stryk redan innan av denna K*m. Så både droger och våldet har funnits långt innan. Så för mig är det ingen chock om det nu är denna K*m som ska fylla 30 år som gått över gränsen denna gång.
Citera
2020-01-26, 12:45
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Var tvungen att googla och insåg att du har rätt. Jag med eftersom djuret är livsfarligt.
tror dock inte att det är han. men va fan vet jag
Citera
2020-01-26, 12:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
tror dock inte att det är han. men va fan vet jag
Går inte att få nåt sammanhang och det spekuleras hej vilt. Så blir det när ingen information står i media och polisen är förtegen.
Citera
2020-01-26, 13:03
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Går inte att få nåt sammanhang och det spekuleras hej vilt. Så blir det när ingen information står i media och polisen är förtegen.
va vill du att tidningen skall skriva då? polisen måste hålla käft o då finns det inget att skriva om
hört talats om utredningssekretes någon gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in