2022-04-19, 20:49
Medlem
Cereno är i mitt tycke ett välskött bolag med starka ägare och en discord som inte haussar eller svävar iväg heller för den delen. Finns stark forskning i ryggen och riktigt välmeriterade profiler som tidigare huserat på olika positioner inom Big Pharma i både styrelse och advisory board!

Snart lär den första patienten doseras med resultat i kvartal 4, läs på själva och gör er egen bedömning innan ni investerar. Min samlade bedömning är att det ser mycket bra ut till en låg värdering kontra potential
Citera
2022-04-20, 07:34
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Jag lovar att återkomma till dig när vi är i rullning. Hoppas du har investerat till dess

Att du inte visste att de är försenade känns lite dåligt. Men det blir ofta så om man bara befinner sig i en haussande bubbla (läs discord). Att VDn inte kommenterat förseningen känns också dåligt. Helt tydligt har de problem att få igång studien.
Citera
2022-04-20, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Att du inte visste att de är försenade känns lite dåligt. Men det blir ofta så om man bara befinner sig i en haussande bubbla (läs discord). Att VDn inte kommenterat förseningen känns också dåligt. Helt tydligt har de problem att få igång studien.

Jag har full koll, finns ingenting du ska "lära" mig i sak.
Däremot kommer jag återkomma till dig, ser fram emot det
Citera
2022-04-20, 08:27
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Jag har full koll, finns ingenting du ska "lära" mig i sak.
Däremot kommer jag återkomma till dig, ser fram emot det

Men det var ju just koll du inte hade. Har du inte koll på en försening då lär du knappast ha koll på annat om företaget. (jag är i grunden positiv till företaget men för den skull ska man inte sluta tänka kritiskt)
Citera
2022-04-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Men det var ju just koll du inte hade. Har du inte koll på en försening då lär du knappast ha koll på annat om företaget. (jag är i grunden positiv till företaget men för den skull ska man inte sluta tänka kritiskt)

Jag har full koll på när studiestarten kunde förväntas dra igång
Citera
2022-04-20, 18:36
Medlem
Det må vara en av de mest ohaussiga discords jag varit medlem i, tycker även det är himla märkligt att du först frågar om en länk för att därefter inte vilja gå med (läs troll &#128514

VDn och bolaget har uppdaterat flitigt under året och dessutom presenterat studien med Abbott i slutet av februari. Hans bedömning var att första patient ska vara i aktiv terapi mellan 3-6 månader efter godkänd ansökan. Det är alltså ingen försening, man är ett par veckor ifrån sitt estimat helt enkelt

https://tv.streamfabriken.com/cereno-scientific-webcast-update-on-phase-2-clinical-study-2022
Citera
2022-04-21, 09:31
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockmeister
Det må vara en av de mest ohaussiga discords jag varit medlem i, tycker även det är himla märkligt att du först frågar om en länk för att därefter inte vilja gå med (läs troll &#128514

VDn och bolaget har uppdaterat flitigt under året och dessutom presenterat studien med Abbott i slutet av februari. Hans bedömning var att första patient ska vara i aktiv terapi mellan 3-6 månader efter godkänd ansökan. Det är alltså ingen försening, man är ett par veckor ifrån sitt estimat helt enkelt

https://tv.streamfabriken.com/cereno-scientific-webcast-update-on-phase-2-clinical-study-2022

Läst på discorden. Väldigt okritiskt tänk där. Och, fortfarande är det en försening mot vad de sagt. Eftersom det gått över sju månader sedan godkännandet.
Senast redigerad av niokilometer 2022-04-21 kl. 09:33. Anledning: .
Citera
2022-04-21, 17:47
Medlem
Jo jag är med och läser allt som skrivs det är väldigt sakliga saker som skrivs och det ser vem som helst som är med där, hur var det nu, du skulle ju inte gå med?

Det har aldrig sagts att man senast kommer ha förste patient doserad vid ett visst datum, resultat i det fjärde kvartalet är vad som kommunicerats och det är vad jag förhåller mig till

Förstår inte riktigt din agenda med att skapa ett konto och upprepa ordet försening när du själv icke har läst vad som kommunicerats, arbetslös eller?
Citera
2022-04-22, 09:22
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Jo jag är med och läser allt som skrivs det är väldigt sakliga saker som skrivs och det ser vem som helst som är med där, hur var det nu, du skulle ju inte gå med?

Det har aldrig sagts att man senast kommer ha förste patient doserad vid ett visst datum, resultat i det fjärde kvartalet är vad som kommunicerats och det är vad jag förhåller mig till

Förstår inte riktigt din agenda med att skapa ett konto och upprepa ordet försening när du själv icke har läst vad som kommunicerats, arbetslös eller?

Dock, märkligt att ledningen är helt tysta angående förseningen när första patient skulle vara inne i studien. Dåligt.
Citera
2022-04-22, 16:41
Medlem
Haha du är faktaresistent märker jag, väldigt givande svar på det jag skrivit (gäsp)

spännande tider med Abbott som kumpaner i denna dolda pärla, trevlig helg folks!
Citera
2022-04-23, 08:14
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Haha du är faktaresistent märker jag, väldigt givande svar på det jag skrivit (gäsp)

spännande tider med Abbott som kumpaner i denna dolda pärla, trevlig helg folks!

Haha, du skriver själv att VDn sagt att 3-6månder efter godkännande så ska första patient
vara inne i studien. NU har det gått drygt sju(7) månader. Varför förnekar du den fakta/försening vi har?
Du uppvisar samma beteende som man kan se på discorden. Okritisk och haussande?

Försening kan man leva med. Men varför är ledning och VDn TYST om det? VDn var ju så pratglad tidigare.
Citera
2022-04-26, 09:04
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
...

Förseningen tilltar och från ledningen hörs inte ett ljud. Dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in