2022-04-19, 18:50
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Verkar så ja. Nog skönt att få klarhet i det så alla kan gå vidare.
Jo och Schlotterbeck ser ut att hamna i Dortmund skulle få en lön på 4.5 miljoner €.
Om man nu får tro på ryktena.
Citera
2022-04-19, 20:04
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Lyckas Furth skrapa ihop 20 pinnar denna säsong tro?
Nej jag tror inte det.
Synd det blev bara en säsong för Hrgota i BL denna gång
Citera
2022-04-19, 21:56
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Verkar så ja. Nog skönt att få klarhet i det så alla kan gå vidare.

Det är ju inte så att man börjar gilla City mer för Hålands skull
Citera
2022-04-19, 22:43
Medlem
Freiburg vinner väldigt säkert semin mot Hamburg och är därmed i sin första cup-final någonsin!

Hoppas verkligen de inner men burkarna är definitivt favoriter.
Citera
2022-04-20, 10:31
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Nej jag tror inte det.
Synd det blev bara en säsong för Hrgota i BL denna gång
För hans del hoppas man ju att någon annan klubb i BL plockar honom eller någon bättre klubb i zweite. Funkar väl som avbytare om inte annat.
Citera
2022-04-20, 11:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
För hans del hoppas man ju att någon annan klubb i BL plockar honom eller någon bättre klubb i zweite. Funkar väl som avbytare om inte annat.
Likadant med Linde.
Citera
2022-04-20, 11:59
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Likadant med Linde.
Hur har han sett ut sedan han kom? Inte lättaste gänget att vakta stolparna för liksom.
Citera
2022-04-20, 12:47
Medlem
Citat:
Han i Union , Köln, Hertha eller något vore kul
Citera
2022-04-20, 12:55
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Han i Union , Köln, Hertha eller något vore kul
Hertha är väl den klubben som jag tror han hade kunnat ta en plats i utan att ha någon superkoll på dem haha. Köln och Union verkar ha rätt vassa målskyttar.
Citera
2022-04-20, 16:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Hertha är väl den klubben som jag tror han hade kunnat ta en plats i utan att ha någon superkoll på dem haha. Köln och Union verkar ha rätt vassa målskyttar.
Kanske. Men Hertha har ju ett rätt namnkunnigt lag även om dom inte fått ihop det på plan. Gissar att dom siktar på högre där. Men någon av dom mindre klubbarna i BL bör väl ha visst intresse så det är ju inte omöjligt. Han har ju varit runt nu länge i Tyskland i olika klubbar vid detta laget så dom vet ju var han går för där.

Fürth har ju ändå gått bättre nu i vår även om är hopplöst sist ännu och kommer åka ur. Men dom såg ju ut att bli historiskt dåliga i höstas. Och Linde har definitivt bidragit. Han har ju många bra år i Norge bakom sig och nu har fått erfarenhet av en högre nivå. Han förtjänar att fortsätta men från scratch och inte kastas in i ett på förhand "omöjligt" läge. Har nog mycket i sig och gått under radarn länge.
Citera
2022-04-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ja precis. Union och Köln skulle vara en rotations roll sett till hur de ser ut idag.
Citera
2022-04-20, 23:19
Medlem
Lekmands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jo och Schlotterbeck ser ut att hamna i Dortmund skulle få en lön på 4.5 miljoner €.
Om man nu får tro på ryktena.
Freiburgs sportchef bekräftade tydligen i pausen att det pågår något mellan Nico Schlotterbeck och Dortmund, men Nico själv dementerar och säger som tidigare att han tar tag med allt efter säsongen slutat. Jag tror att han vill spela CL med Freiburg och väntar vad som händer.

Nico sa det själv, fem vinster kvar av säsongen innebär att vi går till CL (och vinner cupen)!

Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Freiburg vinner väldigt säkert semin mot Hamburg och är därmed i sin första cup-final någonsin!

Hoppas verkligen de vinner men burkarna är definitivt favoriter.
Ville att Union skulle vinna så att inte hela Tyskland hejar på oss i finalen, men här är vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in