2022-04-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Du är ju totalt efterbliven din mammaknullare. Gå och gräv ner dig under närmsta sten.
De som förespråkar transtolerans är samma människor som i urminnestider har sagt till män att klä sig propert och ha håret kort
Citera
2022-04-19, 19:36
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Det är det ju du som gör eftersom du släpper dina krav på normal och mogen klädsel inlusive kort hår först om en man kapar kuken och injicerar hormoner. Medans du lipar om bristen av transtolerans så tycker du klädkoderna på din arbetsplats är helt i sin ordning, med andra ord hör ditt engagemang med konformism att göra mer än äkta tolerans.

Jag fattar ungefär hälften av det du babblar om. Kan inte fortsätta diskutera med dig eftersom jag åker på varningar då
Citera
2022-04-19, 19:38
Medlem
Citat:
Jag fattar ungefär hälften av det du babblar om. Kan inte fortsätta diskutera med dig eftersom jag åker på varningar då
Detjag pratar om är att du är pro-trans av rent konformistiska skäl och ej på grund av någon inbillad tolerans
Det hade kunnat vara vilken alternativ ivsstil som helst, vad Hollywood än säger till dig att du skall tolerera
Citera
2022-04-19, 19:43
Medlem
Citat:
Vad får du allt ifrån. Gör nu världen en tjänst och ta livet av dig. Ivsstil. Livsstil heter det.
För du är en gråtrunkande kostym med slips liberal som snyftar om bristen på transtolerans och därför försvarar transnormaliseringen i denna skitserie
Det är snarare du som bör ta livet av dig, världen blir bättre utan hycklande liberaler som går in i döden för att försvara nekrofili bara för att ena stunden säga till män att klä sig propert och klippa håret kort
Citera
2022-04-19, 19:44
Medlem
Citat:
För du är en gråtrunkande kostym med slips liberal som snyftar om bristen på transtolerans och därför försvarar transnormaliseringen i denna skitserie
Det är snarare du som bör ta livet av dig, världen blir bättre utan hycklande liberaler som går in i döden för att försvara nekrofili bara för att ena stunden säga till män att klä sig propert och klippa håret kort

Jag hugger huvudet av dig och använder det som en fotboll. Jag vet att du blir våt i byxan av Jules.
Citera
2022-04-19, 19:45
Medlem
Citat:

Du härmar som vanligt det man skriver. Din patetiska nolla.
Citera
2022-04-19, 19:46
Medlem
Citat:
Jag hugger huvudet av dig och använder det som en fotboll. Jag vet att du blir våt i byxan av Jules.
Snygg projicering
Du lider av kognitiv dissonans och tror att din attraktion till Jules gör dig tuff och manlig och i position att kalla andra män för fjollor, bara för att Jues "identifierar sig" som kvinna
Citera
2022-04-19, 19:48
Medlem
Citat:
Snygg projicering
Du lider av kognitiv dissonans och tror att din attraktion till Jules gör dig tuff och manlig och i position att kalla andra män för fjollor, bara för att Jues "identifierar sig" som kvinna

Cirkus Clown
Citera
2022-04-19, 19:50
Medlem
Citat:
Du härmar som vanligt det man skriver. Din patetiska nolla.
Du härmar det du läser på nätet, dina normer får du matade av Hollywood, därför du kallar män för fjollor fram tills de säger de magiska orden "jag är trans"
Citera
2022-04-19, 19:51
Medlem
Citat:
Cirkus Clown
Inget argument
Citera
2022-04-19, 19:52
Medlem
Citat:
Du härmar det du läser på nätet, dina normer får du matade av Hollywood, därför du kallar män för fjollor fram tills de säger de magiska orden "jag är trans"

Du vet inte vad du pratar om. Du är en totalt efterbliven pajas.
Citera
2022-04-19, 19:57
Medlem
Citat:
Du vet inte vad du pratar om. Du är en totalt efterbliven pajas.
Om jag ej vet vad jag talar om varför blir du då så upprörd när det riktas kritik emot transpropagandan i euphoria som följer den hycklande Hollywoodstandarden i övrigt, där manliga karaktärer bara får bära traditionella eller trendiga klädstilar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in