2022-04-18, 23:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Ja det har hon och det är riktigt proffsigt med tanke på att hon får läsa att hon är en gammal pundarkärring i var och varannan mening

Håller med dig. Hon håller fanan högt.
Citera
2022-04-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Folk från kändis- samhällstopp, eller politikermiljö eller frimurarkretsar. I dylika manliga miljöer där många höjdare rör sig.

Men vad vet jag vart själva storfångsten går att finna, men jag hoppas på något riktigt snaskigt..

Jag tror du har missförstått en hel del, jag har flera nära vänner som är frimurare och det är verkligen inga höjdare där. Snarare nördiga gubbar och Edward Blom typer.
Citera
2022-04-18, 23:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tror du Patrik betalar fakturan? Vore intressant att höra med Skatteverket om deras bokföring är i sin ordning? Avdrag är annars en av Patriks paradgrenar. Hamburgare, diesel mm.

Vilka oegentligheter skulle finnas då menar du?
Citera
2022-04-18, 23:54
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Tror du Patrik betalar fakturan? Vore intressant att höra med Skatteverket om deras bokföring är i sin ordning? Avdrag är annars en av Patriks paradgrenar. Hamburgare, diesel mm.

Avdrag är väl helt i sin ordning. Jag funderar kring om de ens har någon bokföring.
Citera
2022-04-18, 23:55
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Avdrag är väl helt i sin ordning. Jag funderar kring om de ens har någon bokföring.

Som Swisch-journalister måste de ju ha det va?
Citera
2022-04-18, 23:59
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Som Swisch-journalister måste de ju ha det va?

Ja, alltså, vet inte i vilken form de driver det hela. Vet att de inte driver det som bolag eller enskild firma. Då återstår förening och sådan har bokföringsplikt har jag för mig. Jag vet inte, finns det fler alternativ? Hobbyverksamhet? Jag vet inte, jaga pedofiler är inte hemslöjd precis.
Citera
2022-04-19, 00:08
Medlem
Citat:
Vilka oegentligheter skulle finnas då menar du?

Du har inte läst hans bok eller skvallertidningarna?

Citat:

Det är det som är poängen. Dom lär få in massa swish/bidrag och över ett visst belopp måste man skatta. Sossarna behöver deras bidrag för att ge andra bidrag.
Citera
2022-04-19, 00:11
Medlem
Citat:
Jaså du donerar under namnet? 😃

Via en bulvan.
Citera
2022-04-19, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
När folk agerar primitivt och till synes irrationellt så ska man leta efter svaret i den evolutionära psykologin. Svaren därifrån ligger helt i linje med vad du beskriver. När det gäller kvinnlig sexuell konkurrens finns ett fenomen som kallas "competitor derrogation". Kort sagt, det handlar om avundsjuka och svartsjuka.

Verkligen. Samhället är så hjärntvättat lider av överdriven moral att de är bortom räddning.

Snart ska väl sex förbjudas me.
Citera
2022-04-19, 00:18
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Du har inte läst hans bok eller skvallertidningarna?

Det är det som är poängen. Dom lär få in massa swish/bidrag och över ett visst belopp måste man skatta. Sossarna behöver deras bidrag för att ge andra bidrag.

Du får fråga Infolina i tråden om de för bok. Svarar hon inte kan du ju hota med att strypa dina donationer.
Citera
2022-04-19, 00:22
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Via en bulvan.

Varför via bulvan?
Citera
2022-04-19, 00:24
Medlem
Citat:
Du får fråga Infolina i tråden om de för bok. Svarar hon inte kan du ju hota med att strypa dina donationer.

Ska bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in