2022-04-18, 23:08
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Det är egentligen bra gjort av Dumpen för det betyder att Patrik och Sara har ett tydligt "kundfokus" och vill leverera det fansen efterfrågar. En bra egenskap tycker jag.

Visst är det bra. Och inte bara "Kundfokus" utan också inspiration, eller som i GipsyTears fall spetskompetens, ifrån Flashback som inte tänker lika fyrkantigt som de verkar göra. Vi borde nästa fakturera dem för konsultkostnader snart.
Citera
2022-04-18, 23:09
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Nämnde det mest för att lyfta fram att de knappast har en lägre andel sexuellt perverterade bland de sina, snarare tvärtom, och att det ofta till och med ofta finns institutionaliserat i deras samhällen, vilket det inte gör i det svenska. Babbemyten om att "svennar är pedofiler, wöööh" kommer som sagt från att de (icke-vita) medierna lyfter fram svenska gärningsmän och skyddar invandrade, så de här människorna - med sina naturligt begränsade kognitiva förmågor - drar helt enkelt felaktiga slutsatser.
Det handlar nog mer om att babbar knullar sina kusiner och syskon i större utsträckning och det är inte alls konstigt ifall din 28 årige son vill gifta sig med hans 12 åriga kusin.

Pedofiler hängs oftast ut i media när det varit tillslag mot någon som haft barnporr etc. Invandrare är inte så tekniskt kunniga att klara av att hitta barnporr eller använda datorer övht. Svenskar är helt klart överreppade där i vårt land.
Citera
2022-04-18, 23:10
Medlem
Citat:
Om Dumpen börjar använda sig av google translate så kan de transkribera chattarna från arabiska, så det problem som du så självsäkert påstår finns existerar inte. Faktum är att Dumpen kan chatta även på tyska, danska, franska, ryska etc google translate ger oändliga möjligheter och därmed kan Dumpen hitta snuskofiler från alla Europas hörn, från hela världen och därmed får du dina "blattar" som du tjatar om.

Du verkar knappt själv förstå vad du skriver.
Citera
2022-04-18, 23:12
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Visst är det bra. Och inte bara "Kundfokus" utan också inspiration, eller som i GipsyTears fall spetskompetens, ifrån Flashback som inte tänker lika fyrkantigt som de verkar göra. Vi borde nästa fakturera dem för konsultkostnader snart.
Det är en positiv sak att Dumpen intresserar sig för vad omgivningen anser. Och jag tycker att den personen som säger sig företräda Dumpen i tråden alltid har ett bra bemötande. Det är vettigt.

Nu fattas bara fler intressanta gäddor. 🙂
Citera
2022-04-18, 23:19
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Nämnde det mest för att lyfta fram att de knappast har en lägre andel sexuellt perverterade bland de sina, snarare tvärtom, och att det ofta till och med ofta finns institutionaliserat i deras samhällen, vilket det inte gör i det svenska. Babbemyten om att "svennar är pedofiler, wöööh" kommer som sagt från att de (icke-vita) medierna lyfter fram svenska gärningsmän och skyddar invandrade, så de här människorna - med sina naturligt begränsade kognitiva förmågor - drar helt enkelt felaktiga slutsatser.

Att babbar skulle vara pedofiler i speciellt stor utsträckning är bara bullshit. Det sticker väl i ögonen på vita män att i stort sett alla dessa vidriga svin är vita svenskar.

Sara har själv antytt att hon fick backup från invandrare då hon skulle dejta en pedofil i förorten. Så skippa nu det här rasistsnacket en gång för alla.
Citera
2022-04-18, 23:31
Medlem
Citat:
Du måste ändå känna dig stolt över ditt inflytande över Dumpen? Du blev ju till och med omnämnd i deras senaste podd. De var ju lite småtykna när de omnämnde dig, men det märktes ju bara ännu mer då att det är de som kryper för dig och inte tvärtom.

Det är bara för att jag är stor donator.
Citera
2022-04-18, 23:32
Medlem
Citat:

Not! Något politiskt eller ordensbundet tror jag på.

Ordensbundet? Varför skulle det vara något stort? Är väl ingen som bryr sig om sådant.
Citera
2022-04-18, 23:34
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Ordensbundet? Varför skulle det vara något stort? Är väl ingen som bryr sig om sådant.

Vet inte vad som bryr dig men för min del är det helt klart mycket mer intressant med en gädda från kändiskretsar eller höga samhällslivet än Nisse från Hökarängen.
Citera
2022-04-18, 23:38
Medlem
Citat:
Vet inte vad som bryr dig men för min del är det helt klart mycket mer intressant med en gädda från kändiskretsar eller höga samhällslivet än Nisse från Hökarängen.

Men ordenssällskap har vl inget att göra med kändiskretsar eller höga samhällslivet. Det är väl bara föreningar för gubbar som vill träffas och äta mat.
Citera
2022-04-18, 23:42
Medlem
Citat:

Tror du Patrik betalar fakturan? Vore intressant att höra med Skatteverket om deras bokföring är i sin ordning? Avdrag är annars en av Patriks paradgrenar. Hamburgare, diesel mm.
Citera
2022-04-18, 23:43
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Det är en positiv sak att Dumpen intresserar sig för vad omgivningen anser. Och jag tycker att den personen som säger sig företräda Dumpen i tråden alltid har ett bra bemötande. Det är vettigt.

Nu fattas bara fler intressanta gäddor. 🙂

Ja det har hon och det är riktigt proffsigt med tanke på att hon får läsa att hon är en gammal pundarkärring i var och varannan mening
Citera
2022-04-18, 23:44
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Men ordenssällskap har vl inget att göra med kändiskretsar eller höga samhällslivet. Det är väl bara föreningar för gubbar som vill träffas och äta mat.

Folk från kändis- samhällstopp, eller politikermiljö eller frimurarkretsar. I dylika manliga miljöer där många höjdare rör sig.

Men vad vet jag vart själva storfångsten går att finna, men jag hoppas på något riktigt snaskigt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in