2022-04-18, 20:59
Medlem
Larasofts avatar
Konstigt att inte rödskägg hittat någon partner bland sina vänner, om han nu har så fina inre egenskaper.
Citera
2022-04-18, 21:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
jo alla friska vill ha barn

Verkligen inte!
Citera
2022-04-18, 21:21
Medlem
Eftersom jag är som alla andra så har jag ju ”googlat lite”…

Citera
2022-04-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag fick hoppa lite genom avsnittet för det var bara för jobbigt att titta på.

De pussade varandra på bröllopet trots att de aldrig träffats förut. Det kändes väldigt rättframt och lössläppt.

Folk klär sig helt knaisgt. Fula för smala slipsar med för bredden felaktig slipsknut, och ofta för små skjortor så att de måste gå med översta knappen uppknäppt under slipsen. Någon snubbe hade den helt vansinniga kombon av (för liten) kortärmad skjorta, fluga och clip-onhänglsen.

Att Märta hade förväntat sig något annat är rödtotten var ingen överraskning. Han behöver raka av sig skägget, det blir för mycket med rött både på huvudet och i hela ansiktet.

Mer tjat om att män köper för små skjortor, titta på psykologen i kompletteringsprogrammet de ger ut: LÄNK
Ett djupt andetag och knapparna ligger på golvet.
du menar han med fotbollströja
Citera
2022-04-18, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Vilka gulliga mammor Jonas och Martin har! Tror dock inte att förhållandet kommer att hålla… Martin är nog för mycket storstad för Jonas. Jonas kompisar passar definitivt inte ihop med Martins tjejgäng.

Märtha och Axel är ju katastrof från start!

Louise och Jonas är ju gulliga ihop, men frågan är om de fortsätter att vara gifta?

Jag tror att Jonas skulle behöva en tjej som inte själv uppfattar sig lika världsvan och blasé. Han skulle kunna trivas med en ärligare och spontanare tjej, som lyser upp vid åsynen av honom och låter sig dras med i förälskelsen. Louise blir mer som, "jag har varit med om en del, lilla oskyldiga du, och jag hade hellre träffat en man som också har hängt vid Stureplan när han var yngre, men visst, vi fortsätter väl det här några veckor".
Citera
2022-04-18, 21:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Däremot är hon oerhört kall som tidigare konstaterats. Det är något som är allvarligt fel med en kvinna som är 33 år och har noll intresse av att skaffa barn.
Vad tycker du egentligen? om att Märtha inte gillar att laga mat utan vill att du gör det åt henne & därigenom behandlar henne som en prinsessa vilket en sann design-prins väl inte skulle backa (ifrån), det är bara & spänna på dig...förklädet och halva korven är inne! och kallrökt

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
När jag ser Märta ser jag bara Agneta Sjödin,
Budget-Agneta Sjödin ska tilläggas, då jag inte längre finner Märtha alltför snygg, hon har sjunkit till 6/5 på GAL–TAN-skala då hon är lite platt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-18 kl. 21:59.
Citera
2022-04-18, 21:57
Medlem
Jobbigt läge att bröllopskvällen behöva medge att man är noll attraherad av den man just gift sig med. Och inte vara från Asien.
Citera
2022-04-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Jobbigt läge att bröllopskvällen behöva medge att man är noll attraherad av den man just gift sig med. Och inte vara från Asien.
Vadå inte vara från Asien
Citera
2022-04-18, 22:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vadå inte vara från Asien
Jaha, han menar händelsevis arrangerade kast-äktenskap i Indien
Citera
2022-04-18, 22:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
"Det värsta som kan hända är att hon inte tycker att jag är ball" samtidigt som han dyker upp till bröllopet med trampbil eller om det var en damcykel istället för i en kraschlandande helikopeter

Ja, just det. Kommer att tänka på att han höll för munnen hela tiden när han kom med cykeln och även när han klivit av.
Var det den dåliga andedräkten, eller?
(Oj, jag citerar dig enmansdemo .)
Citera
2022-04-18, 22:09
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Det är ren och skär illvilja eller bara galen experimentlusta från "matchingsteamet".

"Vad händer om vi tussar ihop två stackare som helt uppenbart inte kommer att fungera ihop personlighetsmässigt?"

"Det kan bli bra TV!"

"Vi kör!"

Jag tror också att teamet parat ihop Märtha och Axel ur rent underhållningsvärde, för jag menar, så jävla usla kan väl ändå inte det där expertteamet vara.

Varenda tittare (som är lite uppmärksamma) har ju förstått att de var en katastrof-matchning redan innan programmet startade.

Skulle då inte expert-teamet se det?

I så fall (om de inte fattat det) så har de förverkat sin rätt att vara expertteam för all framtid.
Så kapitalt värdelöst av dem att inte "se" detta.
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-18 kl. 22:16.
Citera
2022-04-18, 22:17
Medlem
Citat:
Jaha, han menar händelsevis arrangerade kast-äktenskap i Indien

För all del. Men jag tror kanske inte heller att en 25-årig thailändska är fullständigt nedkärad i grisbonde-Bengt, 52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in