Citat:
Ursprungligen postat av
collovati
Axel och Märtha. Plågsamt att se. Tur för Märtha att det fanns alkohol och vänner på festen, annars hade hon nog inte grejat det
Axels och Märthas inledning, STELASTE i GVFÖ:s historia.
Precis som vi sa. Märtha höll ju på att få kväljningar då hon såg honom.
"Min brist på attraktion" sa hon naturligtvis flera gånger.
(Första gången någon redan på bröllopsfesten bekänner något sådant. Flera gånger sa hon det.)
Hon mjukades upp lite av den positiva stämningen av bröllopsgästernas munterhet för Axel. Det sa hon ju också. Men efter det la hon till problemet med attraktion.
Och när bröllopsgästerna redan på festen förbereder på helvetet som komma skall med relationen. Också unikt.
"Det har varit grumligt ikväll. Det kommer bli asmycket skräp på vägen." förbereder en bröllopsgäst henne på.

Jag tycker synd om Axel. Varför utsätter de honom för det här?
Han kan nog hitta en tjej som funkar för honom.
Men jag ser framför mig redan nu hur Raw-Freddan vänder ut och in på sig för att få Märtha attraherad av Axel. Han kommer sex-hjärn-skrynkla henne, om hon inte sjappar redan nästa avsnitt?
Hon kanske kommer lämna i förtid, då nu det fjärde paret kommer in. (Vi såg ju hur stug-tjejen ringde Hans på slutet och ändå ville gifta sig.)
Edit: Jag såg på slutet, trots mörkret att Axel INTE är sexig i kalsonger. Otroligt lönnfet. Ovanpå det är han rödlätt, och superblek därför.
Jonas är också lite ginger. Och ser ut som en liten minigris i ansiktet. Där var det tydligt att Martin var mindre attraherad än han var.
Men jag tror absolut inte Martin bangar för ett rejält knull på bröllopsnatten.
Dock kommer det nog fallera efter det.
Louise omfamnade dock Jonas med en öppen-mun-kyss vid första kyssen. De kommer provköra varandra rätt mycket.
Dock uppfattade jag Louise rätt njugg, vid ett tillfälle då hon pratade med en bröllopsgäst om hon
egentligen tror på det.
Vi får se. Men de har iallafall en hel del attraktion till varandra att spela på.