2022-04-18, 20:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Det är mannen som ska ta initiativ till det men Axel vågade inte. Inte för att jag tror att det hade spelat någon roll för utfallet men för det kan faktiskt inte Märtha lastas.

Däremot är hon oerhört kall som tidigare konstaterats. Det är något som är allvarligt fel med en kvinna som är 33 år och har noll intresse av att skaffa barn.
Jo jag erkänner att jag ville provocera där, båda borde ju såklart tagit ömsesidigt initiativ till att pluta, så gjorde nämligen dom andra paren
Citera
2022-04-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Det värsta som kan hända är att hon inte tycker att jag är ball" samtidigt som han dyker upp till bröllopet med trampbil eller om det var en damcykel istället för i en kraschlandande helikopeter

Märta dyker upp till bröllopet från bakom en gardin
Varför pussades inte Märta sin grabbhalva? Alltid är det ett avvikare-par som inte ska bjuda till, det handlar inte om att det ska kännas rätt, det ska göras och sedan känna

"Alla som den är mannen rör blir en fetare (överviktig) version av sig själva"
Skrattade högt av den sista meningen. Killen som sa det i talet uttalade sig verkligen tvärsäkert om sin kompis.

En annan spaning är att många verkar ha pandemi-kroppar. Lite otränade och plufsiga. Inget ont i det, har själv fått en pandemi-kropp.
Citera
2022-04-18, 20:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det är mannen som ska ta initiativ till det men Axel vågade inte. Inte för att jag tror att det hade spelat någon roll för utfallet men för det kan faktiskt inte Märtha lastas.

Däremot är hon oerhört kall som tidigare konstaterats. Det är något som är allvarligt fel med en kvinna som är 33 år och har noll intresse av att skaffa barn.
När jag ser Märta ser jag bara Agneta Sjödin, såg du att Axel tog sin revansch och gav en försynt munpuss utan tunga under bröllopsleken, den fick han nog ligga på!

Skälet till att hon är istapp beror inte på deras kommunikation, vad han säger & inte säger, utan hon fann hans utseende oattraktivt samt hans kroppsmaner var ju aningen feminint & skrattade omanligt uppenbart betagen av hennes utseende, och det visste hon
Citera
2022-04-18, 20:40
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
När jag ser Märta ser jag bara Agneta Sjödin, såg du att Axel tog sin revansch och gav en försynt munpuss utan tunga under bröllopsleken, den fick han nog ligga på!

Skälet till att hon är istapp beror inte på deras kommunikation, vad han säger & inte säger, utan hon fann hans utseende oattraktivt samt hans kroppsmaner var ju aningen feminint & skrattade omanligt uppenbart betagen av hennes utseende, och det visste hon

Han verkade ha svårt att stänga munnen, tänkte jag.
Citera
2022-04-18, 20:41
Medlem
Vilka gulliga mammor Jonas och Martin har! Tror dock inte att förhållandet kommer att hålla… Martin är nog för mycket storstad för Jonas. Jonas kompisar passar definitivt inte ihop med Martins tjejgäng.

Märtha och Axel är ju katastrof från start!

Louise och Jonas är ju gulliga ihop, men frågan är om de fortsätter att vara gifta?
Citera
2022-04-18, 20:47
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Noterade att hetero-Jonas kompiskrets ser väldigt Dressman-reklam-kompatibel ut. Kan absolut se dem spela kostymfotboll på en strand till tonerna av Green Onions.
Citera
2022-04-18, 20:48
Medlem
Plågsamt att se Märtha och rödskägget. Hon spelar absolut i en annan liga och jag förstår att hon är besviken, MEN! Är man med i leken får man leken tåla? Hon begriper väl att det inte är 100 % säkert att hon matchas med någon hon finner attraktiv när det är andra som valt make till henne?
Killarna som varit med genom åren är faktiskt bara medelmåttor, så oddsen är ju inte direkt stor att det just detta år skulle ha sökt någon hunk - och att just hon hade blivit ihopparad med denne.

Gayparet blev jag positivt överraskad utav. Båda bjöd på sig själva, tog för sig och verkade glada.
Citera
2022-04-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Vilka gulliga mammor Jonas och Martin har! Tror dock inte att förhållandet kommer att hålla… Martin är nog för mycket storstad för Jonas. Jonas kompisar passar definitivt inte ihop med Martins tjejgäng.

Märtha och Axel är ju katastrof från start!

Louise och Jonas är ju gulliga ihop, men frågan är om de fortsätter att vara gifta?

Det är ren och skär illvilja eller bara galen experimentlusta från "matchingsteamet".

"Vad händer om vi tussar ihop två stackare som helt uppenbart inte kommer att fungera ihop personlighetsmässigt?"

"Det kan bli bra TV!"

"Vi kör!"
Citera
2022-04-18, 20:50
Medlem
Steff83s avatar
Har inte kollat än. Men det finns redan ett "underhållande" par? Dvs där det inte alls funkar.
Citera
2022-04-18, 20:57
Medlem
Dessutom en kul cliffhanger i slutet!
Citera
2022-04-18, 20:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Alla vill inte ha barn, inget konstigt alls. Märtha och skägget är plågsamt att se.
Citera
2022-04-18, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Alla vill inte ha barn, inget konstigt alls. Märtha och skägget är plågsamt att se.
jo alla friska vill ha barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in