2022-04-18, 20:53
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Ingen är väl förvånad att våldet riktas mot just polisen? Som de beter sig och jobbar (inte så smart, mera "tufft" och tror att man är snut i en miami vice film) så är det väl inte så konstigt att någon/några tar och griper varje halmstrå man kan nå för att ha någonting att skylla ifrån sig på, nu kom en blekfet pedofil-dansk och brände koranen, då blev det prinsesstårta in the hood för alla "G's", ut på gatorna och kasta sten bara.

Ifall herr och fru konstapel hade jobbat lite smartare ute i "orten" så hade det inte behövt bli på det här viset, man når ingen som helst framgång med att åka runt och random stoppa samma tre bilar om och om igen, tvinga folk att pissa i en kopp och bete sig som kötthuvuden. Det enda som dylikt beteede föder är ett djupt förakt för polisen, vilket i sin tur leder till...ja vi ser ju hur det blir.

Den som tror på allvar att det är någon form av religös islamistisk yttring som sker är ju lite naiv och dum, alla borde rätt klart kunna förstå att det är en mindre klick, säkerligen kriminella som startar skiten, sen blir det större ju fler och yngre personer som sugs med i det hela. Fan hade sånt här hänt när jag var 17-18 hade jag kastat alla stenar i världen på polisen och jag är den vitaste nord man ni kan tänka er, fruktansvärt icke invandrad i något led. Jag tror jag fick ett medlemskap i VAM vid födseln typ, så fruktansvärt icke-blattisk är jag.
Men likt samma hade jag nog också kastat sten, för den där polismetoden man kör med när man ska försöka "störa ut" människor med ett kriminellt beteende mönster och en livsföring som är kriminell, den göder bara polishat och polisförakt, sedan blir det ringar på vattnet, eftersom ingen polis kan ju se skillnad från den ena Achmed till den andre Muhammad, så till slut börjar man "störa" folk som inte är kriminella också, enbart på grund av utseende och härkomst....vilket i sin tur leder till den här skiten.

Snuten har bäddad i sängen och gnäller nu på att det inte är så bekvämt, att olika människor varnat för att deras dåliga..nej...värdelösa taktik kommer leda till att någonting som det här kan hända, det låtsas man inte om att det hänt. Exakt samma sak händer alltid i områden där man som ordningsmakt kört med "störa" taktiken, den betalar tillbaka väldigt dåligt också, de flesta större brottmål i närtid mot gäng har varit vid avlyssning av krypterad trafik och liknande, gammal egentligen hederlig spaning. Den där andra skiten dom kört med har enbart gjort folk sura, arga och bittra samt grott ett fruktansvärt polishat...Vilket vi tydligt kan se nu.

Sedan kan jag inte förstå hur polisen inte bara stänger ner pedo-dansken och hänvisar till ordningslagen, det är inte jättesvårt, man är ju duktig på att hänvisa till "låtsasparagrafer" när det kommer i andra fall, eller blev det obekvämt den här gången? Man kramas hellre med en barnknullar dansk som vill bränna en koran än skyddar samhället, göra någonting åt den hord av unga kötthuvudet som kastar sten kan man göra väldigt lite åt, varför oh -varför!? Ge dem amunitionen att få härja då?? Envetet jävla dumt beslut från ledningen, jag faktiskt häpnar!

Det handlar inte om Islam - nej det är rätt. Det handlar inte heller om aversion mot poliser, det handlar om att vilja ha makten och bestämma tonen. Sedan finns det alltid ett gäng nyttiga idioter som inte vet bättre och hänger på.

En mycket enklare lösning hade varit att återinföra dödsstraffet och vid något grövre kriminalitet så är det nackskott på torget som gäller. Då har vi snart bara reko folk kvar.

Knarkare som försöker rättfärdiga sitt eget missbruk (aka. legalisera medans jag sitter här i soffan och lyfte bidrag) kan däremot bara dra åt helvete.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Tror du helt ärligt någon här bryr sig om Paludan som person?
Det handlar om att han visar vad det är för folk vi har i Sverige.
Folk som hatar yttrandefrihet och demokrati.

Det är uppenbart att muslimen inte mår bra i Europa.

Men så länge Europa, där Sverige ingår, stödjer Mellanösterns korrupta diktaturer för oljans skull, kommer instabiliteten att fortsätta råda.

Oljan tillhör människorna i Mellanöstern och inte människorna i Europa.
Senast redigerad av Rashatalashemako 2022-04-18 kl. 20:56.
Citera
Medlem
TonyMoontanas avatar
Enligt en vän från Malmö som jag snackar med i Telefon så samlas just nu ungdomar i. Rosengård,Malmö för att påbörja ett nytt upplopp, bland annat så har dem gjort molotov-cocktails och de har hämtat bensins
Citera
2022-04-18, 20:54
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Jo, det skulle man. Dels för att vi har yttrandefrihet och dels för att vi nu ser vad som händer med kravallblattarna vid minsta lilla provokation.
Allmänhetens säkerhet går före yttrandefriheten, därför skulle man inte gett något tillstånd. Det står tydligt i lagen att så skall man rangordna faktiskt, det är flera andra "demonstrationer" man faktiskt nekat tillstånd till och hänvisat till att man ej kan garantera allmänhetens säkerhet, jag känner inte att yttrandefriheten att dött på grund av det? Känner du?

Man kan ju inte kontrollera massor av idioter som kastar sten uppenbarligen, då får man väl börja kontrollera det man kan? Tillståndet exempelvis, låt dansken gå ut själv alena och bränna sin koran om han nu så gärna vill.

Varsågod.
Citera
2022-04-18, 20:55
Medlem
AnitaSvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är judarna som har gett oss alla blattar och negrer. Detta är känt. Jag såg en video här på flashback där flertalet mäktiga judar bokstavligen säger att det är de som ligger bakom massinvandringen till västvärlden.

Juden är sjukdomen och blattar och negrer är symtomen

Vi behöver deportera minst 2 miljoner blattar och negrer om vi inte vill att Sverige ska kollapsa om ca 15 år.

Det stämmer man har planterat ut dessa useless eaters i decennier för att härska genom söndring...
Citera
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Sålänge den inte kränker dina medmänniskor. Annars kan du dra till en grotta ensam någonstans och sura hur mycket du vill.

Så att elda upp en skola samt tända eld på oskyldiga människors bilar är alltså fel enligt din egen logik? Många oskyldiga som blev kränkta där. Jag sitter varken i en grotta eller är sur - jag försöker bara få dig att tänka ett steg till. Inte helt enkelt då du har valt att tycka något istället för sakliga argument.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Enligt en vän från Malmö som jag snackar med i Telefon så samlas just nu ungdomar i. Rosengård,Malmö för att påbörja ett nytt upplopp, bland annat så har dem gjort molotov-cocktails och de har hämtat bensins
Hur fan har de råd med bensin, narkotika pengar, ryker soss bidraget?
Bensinen är ju svin dyr!
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Ifall herr och fru konstapel hade jobbat lite smartare ute i "orten" så hade det inte behövt bli på det här viset,

Flertalet av slöddret som deltog i kravallerna har aldrig träffat en polis i hela sitt (vanligen tonåriga) liv. Första personliga kontakten med "aina" är att de slänger sten i huvudet på dem...

På sin höjd kan jag väl kanske hålla med dig så till vida att risken för att en blatte ska försöka mörda polisen minskar om någon polis träffat blatten på tu man hand vid ett tidigare tillfälle - så fort blatten rör sig i flock verkar hyena-generna ta över, så då är det försent att försöka knyta kontakt. Polisen ses inte som människor, utan som byten.

Själv behövde jag förstås inte ha personlig dialog med polis under min uppväxt för att undvika att utveckla ett mordiskt hat mot dem. Första gången jag pratade med en polis var vid en trafikkontroll när jag var 19-20 år.
Senast redigerad av fluff995 2022-04-18 kl. 20:59.
Citera
2022-04-18, 20:56
Moderator
Fear2bes avatar
Den normala reaktionen från en som är svensk är att "kolla på den knäppa dansken, vad gör han nu?", man kanske är så vågad att man pekar och muttrar något som Ernst Hugo skulle ha sagt i en film.

En svensk deltar inte i våldsamt upplopp där man försöker att mörda poliser och skriker att man ska fortplanta sig med någons mamma, tant Aina eller där man med stridsrop hyllar en stridsherre från Mellanöstern.
Citera
2022-04-18, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Så att elda upp en skola samt tända eld på oskyldiga människors bilar är alltså fel enligt din egen logik? Många oskyldiga som blev kränkta där. Jag sitter varken i en grotta eller är sur - jag försöker bara få dig att tänka ett steg till. Inte helt enkelt då du har valt att tycka något istället för sakliga argument.

Allt det du nämner är konsekvens av nazistens handlingar.

Tidslinje - Paludan håller bokbål ->>> Motdemonstranter >>> Upplopp
Citera
2022-04-18, 20:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Det handlar inte om Islam - nej det är rätt. Det handlar inte heller om aversion mot poliser, det handlar om att vilja ha makten och bestämma tonen. Sedan finns det alltid ett gäng nyttiga idioter som inte vet bättre och hänger på.

En mycket enklare lösning hade varit att återinföra dödsstraffet och vid något grövre kriminalitet så är det nackskott på torget som gäller. Då har vi snart bara reko folk kvar.
Jobbigt för alla som blir avrättade oskyldigt dock, men det är väl smällar man får ta i en diktatur antar jag? För det låter ju som IS och Kalifatet det du beskriver "avrättning på torget för något grövre kriminalitet", kanske hugga av en hand ifall någon stjäl?

Citat:
Knarkare som försöker rättfärdiga sitt eget missbruk (aka. legalisera medans jag sitter här i soffan och lyfte bidrag) kan däremot bara dra åt helvete.
Varför ska knarkare dra åt helvete medans du lyfter bidrag från din soffa? Ut å jobba med dig istället och gör någonting istället för att gnälla på knarkare.
Citera
2022-04-18, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Hoppas att en gris får möta liemannen inatt.
Du menar någon stensvingande 13-14 åring som Polisen skjuter eller kör över med bussen?
Bra där, det är det oerhört många med dig som tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in