2022-04-18, 20:41
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Helt rätt !
Kasta in varenda kriminell sate med sten i hand.

Det är helikopter eller drönare uppe i luften över Malmö ibland flera gånger i veckan. Inte förhindrar de något, tyvärr.
Citera
2022-04-18, 20:43
Medlem
Ladidas avatar
Ingen är väl förvånad att våldet riktas mot just polisen? Som de beter sig och jobbar (inte så smart, mera "tufft" och tror att man är snut i en miami vice film) så är det väl inte så konstigt att någon/några tar och griper varje halmstrå man kan nå för att ha någonting att skylla ifrån sig på, nu kom en blekfet pedofil-dansk och brände koranen, då blev det prinsesstårta in the hood för alla "G's", ut på gatorna och kasta sten bara.

Ifall herr och fru konstapel hade jobbat lite smartare ute i "orten" så hade det inte behövt bli på det här viset, man når ingen som helst framgång med att åka runt och random stoppa samma tre bilar om och om igen, tvinga folk att pissa i en kopp och bete sig som kötthuvuden. Det enda som dylikt beteede föder är ett djupt förakt för polisen, vilket i sin tur leder till...ja vi ser ju hur det blir.

Den som tror på allvar att det är någon form av religös islamistisk yttring som sker är ju lite naiv och dum, alla borde rätt klart kunna förstå att det är en mindre klick, säkerligen kriminella som startar skiten, sen blir det större ju fler och yngre personer som sugs med i det hela. Fan hade sånt här hänt när jag var 17-18 hade jag kastat alla stenar i världen på polisen och jag är den vitaste nord man ni kan tänka er, fruktansvärt icke invandrad i något led. Jag tror jag fick ett medlemskap i VAM vid födseln typ, så fruktansvärt icke-blattisk är jag.
Men likt samma hade jag nog också kastat sten, för den där polismetoden man kör med när man ska försöka "störa ut" människor med ett kriminellt beteende mönster och en livsföring som är kriminell, den göder bara polishat och polisförakt, sedan blir det ringar på vattnet, eftersom ingen polis kan ju se skillnad från den ena Achmed till den andre Muhammad, så till slut börjar man "störa" folk som inte är kriminella också, enbart på grund av utseende och härkomst....vilket i sin tur leder till den här skiten.

Snuten har bäddad i sängen och gnäller nu på att det inte är så bekvämt, att olika människor varnat för att deras dåliga..nej...värdelösa taktik kommer leda till att någonting som det här kan hända, det låtsas man inte om att det hänt. Exakt samma sak händer alltid i områden där man som ordningsmakt kört med "störa" taktiken, den betalar tillbaka väldigt dåligt också, de flesta större brottmål i närtid mot gäng har varit vid avlyssning av krypterad trafik och liknande, gammal egentligen hederlig spaning. Den där andra skiten dom kört med har enbart gjort folk sura, arga och bittra samt grott ett fruktansvärt polishat...Vilket vi tydligt kan se nu.

Sedan kan jag inte förstå hur polisen inte bara stänger ner pedo-dansken och hänvisar till ordningslagen, det är inte jättesvårt, man är ju duktig på att hänvisa till "låtsasparagrafer" när det kommer i andra fall, eller blev det obekvämt den här gången? Man kramas hellre med en barnknullar dansk som vill bränna en koran än skyddar samhället, göra någonting åt den hord av unga kötthuvudet som kastar sten kan man göra väldigt lite åt, varför oh -varför!? Ge dem amunitionen att få härja då?? Envetet jävla dumt beslut från ledningen, jag faktiskt häpnar!
Citera
2022-04-18, 20:43
Medlem
kevinhoflands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Nån idé om vad man kan ha på majbrasan?
Alla valsedlar sedan vänstern började ta in dessa odjur.
Citera
2022-04-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verkligheten123
De kriminella jag lyckats identifiera idag:

Pierre Jensen från Härnösand -
Skriver själv på TikTok att han kastat sten på polisen. Hittar också film med honom. Straffad sedan tidigare.

Sawsan Dhore från Vivalla står med en stulen polissköld och kastar sten på polisen. Straffad sedan tidigare och en frontfigur i kritiken mot socialtjänsten.

Fortsätter imorgon.

Bra jobbat! De verkar väldigt eftersökta på Mrkoll.se iallafall.
Citera
2022-04-18, 20:45
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenska-Fegisar
[b]Glöm inte det var judarna som dödade Jesus.
Israel har dessutom aldrig ställt upp med en häst i Elitloppet, vilket är väldigt suspekt. Kan man lita på ett folkslag som inte vet någonting om travsport?
Citera
2022-04-18, 20:47
Medlem
Pungsvett.s avatar
Om man gråter över att man bränner en bok som någon påhittad skrivit (gäller samtliga religioner) så hör man inte hemma i samhället utan borde sitta inspärrad på psyket.
Citera
2022-04-18, 20:48
Medlem
VelvetThornss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Det var ju väntat att detta skulle skapa ett hallabalo.
Så varför i hela världen gav man tillstånd till detta?

Det skulle man inte såklart.

Jo, det skulle man. Dels för att vi har yttrandefrihet och dels för att vi nu ser vad som händer med kravallblattarna vid minsta lilla provokation.
Citera
2022-04-18, 20:51
Medlem
AnitaSvans avatar
Citat:

För att man vill ha ett hallabalo och visa vilket klientel det handlar om innan musslorna blir så många att dem tar över helt. Nu kan man göra något åt det för det handlar om optiken....
Härska genom söndra.
Citera
Medlem
Riktigt bra att islam visar sitt sanna kackerlacks ansikte, kanske även de mest hängivna muslimkramarna tänker hur de lägger sin valsedel till hösten.

Muslimerna är de bästa valarbetarna högerblocket kan få, dessutom som en skänk från ovan så nära inpå valet.

En sagoboks eldning i veckan borde fan införas som en tradition fram till valet.
Citera
Medlem
Ladidas avatar
Citat:

Nej det skulle man ju såklart inte, man måste ju ha tänkt med arslet! För att få någon form av kontroll på det hela så varför inte kontrollera det man faktiskt kan kontrollera, ifall man tar bort det som man kan "skylla på", dvs barnknullar-Dansken, då hade man ju varje fall en mindre sak att bry sig om, sedan skulle man eventuellt ha dragit på stora trumman redan för flera dagar sedan, redan vid första kvällen/dagen.

Ett derby mellan AIK - Göteborg har mer polisbevakning än det här, då är man nervös för att några puckon ska slåss mot varandra, nu är det risk för upplopp och man mesar på med nån bil och sådär. Okej jag kan köpa att första dagen kanske man togs litegrann på sängen, men dag två och tre? Det är ju bara att köra dit med rytteri, dom små pansarvagnsbussarna, varenda polis i södra delarna av sverige för fan.

Sedan kanske man i fortsättningen enbart ger pedofil-Dansken tillstånd i Arjeplog, tror ni någon kommer uppröras över en koranbränning i Arjeplog? Eller att en enda gängkriminell skulle orka dyka upp? Nä, gör så då! Punkt!
Citera
2022-04-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Så du tycker att yttrandefrihet inte är bra?

Sålänge den inte kränker dina medmänniskor. Annars kan du dra till en grotta ensam någonstans och sura hur mycket du vill.
Citera
2022-04-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarterUSM
När är du född? 2000? Eller senare?
Tyvärr inte,hade gärna varit så ung.Sett allt för mycket skit av den rödgröna sörjan du och många andra röstat in.Har bävat för denna dagen när Sverige kollapsar i någon form,man får alltid vad man beställer,förr eller senare.Men jag får lyfta på hatten att du kommit till insikt åtminstone,tyvärr många som aldrig gör det heller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in