2022-04-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Grattis till uppvaknandet!börjar bli sent men bättre sent än aldrig.Ja nujävlar ska packet hemskickas.
Jag har varit vaken länge.
Citera
2022-04-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Ingen av dessa ter sig vara muslimer. Psykisk sjukdom med starkt inslag av sociala medier-narcissism. (Förvånar mig inte ett dugg.)

Jag tror kvinnan identifierar sig som muslim men hon verkar ha flertal diagnoser och barnen är omhändertagna. Det är flertal på plats som kommer från Örebro moské. De är dock lite mer blygsamma på sociala medier. Men med hjälp av gymnasiekatalogen ska jag nog kunna komma vidare.

Det finns flera som lätt kommer identifieras när polisen går ut men namnen i Efterlyst.
Citera
2022-04-18, 20:26
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Tidigare under dagen fick jag skjuts mot Jägersro via Amiralsgatan i Malmö, tog avstickare till Ramels väg, där jag räknade ihop sju totalt utbrända bilar, både hantverkarnas skåpbilar och personbilar. De låg alla direkt med bottenplattan mot marken, man kunde varken se vilken färg de haft eller inredning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Bussar genom Rosengård i Malmö omdirigeras sedan kl 18 enligt Polisens beslut. Så nu har de kört igång igen på Ramels väg.
Kommande upplopp kommer nog sluta med att polisen skjuter folk det har dom redan förvarnat om på pressträffen att vapen kommer användas som en av åtgärderna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarterUSM
Jag har varit vaken länge.
Kan du ju inte varit,du skrev ju själv att du alltid röstat rött?!
Citera
2022-04-18, 20:27
Medlem
AnitaSvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ledaren som du följer Rasmus Paludan är skadad hahahahahahaha
https://m.youtube.com/watch?v=oF4UluwQdkM

Det där var väl inget att flabba över, ser ju bara lite skönt ärrad ut.
Citera
2022-04-18, 20:28
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Tidigare under dagen fick jag skjuts mot Jägersro via Amiralsgatan i Malmö, tog avstickare till Ramels väg, där jag räknade ihop sju totalt utbrända bilar, både hantverkarnas skåpbilar och personbilar. De låg alla direkt med bottenplattan mot marken, man kunde varken se vilken färg de haft eller inredning.
Mysigt, ja, invandringen har sannerligen berikat Sverige...
Citera
2022-04-18, 20:30
Medlem
Jag har aldrig förstått mig på vitsen med eldandet av böcker, cd skivor, LP skivor, kassettband, videoband , mm.
Oftast brukar man inte nöja sig med en enskild bok utan hela bål, där massor av bla böcker och skivor bränns på samma gång. Men här nöjer man sig med en enda bok i taget. Till vilken nytta då, kan man undra ?
Citera
2022-04-18, 20:32
Medlem
Pethuglins avatar
Polisen står på tårna.

"Enligt polisens hemsida kommer de övervaka delar av Rosengård från 21.00 i kväll till klockan 08.00 på onsdag morgon."

https://sverigesradio.se/artikel/efter-upploppen-polisen-bevakar-rosengard-med-dronare
Citera
2022-04-18, 20:33
Medlem
fluff995s avatar
Brukar vara ökad risk för terrorbrott när islamisterna får vatten på sin kran. Hur stor tror ni risken är att kravallerna även följs av typ politikermord eller lastbilsmassaker (igen)?
Citera
2022-04-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Polisen står på tårna.

"Enligt polisens hemsida kommer de övervaka delar av Rosengård från 21.00 i kväll till klockan 08.00 på onsdag morgon."

https://sverigesradio.se/artikel/efter-upploppen-polisen-bevakar-rosengard-med-dronare

Helt rätt !
Kasta in varenda kriminell sate med sten i hand.
Citera
2022-04-18, 20:39
Medlem
Det var ju väntat att detta skulle skapa ett hallabalo.
Så varför i hela världen gav man tillstånd till detta?

Det skulle man inte såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in