2022-04-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jo, jag konstaterade samma för några dagar sedan i ett numera raderat inlägg. Men det sägs ju faktiskt så i podden.

Ja vi får se har popcorn redo här
Citera
2022-04-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En dag så träffar Patrik och Sara på ”fel” person. Jag hoppas det händer faktiskt. De har blod på sina händer.

Glöm det. Däremot kommer pedofiler en dag träffa på fel person.
Senast redigerad av Reiwa 2022-04-18 kl. 20:49.
Citera
2022-04-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Av spaltkilometer av skitsnack sa du äntligen något intelligent...

Är väl runt 20:e gången i denna tråden där du inleder ett svar med en förolämpning förtäckt i en komplimang.

Tycker du själv att du - som stolt pedofil - sitter med den rätta måttstocken över vad som är intelligent eller inte?
Var har du fått den grandiosa självbilden ifrån?
Citera
2022-04-18, 19:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plicius
Haha. Ja. Men det är skumt om det är en ny konfrontation på g att gå ut och flagga inför det. En del gäddor kollar ju säkert på dumpens arbete. Hade jag varit känd så hade jag känt mig träffad om jag samtidigt hade en dejt på g med yngre.

Jag förstod det också som att det var en ny konfrontation på gång.

Får väl anta att Dumpen inte tror att vederbörande hänger på deras sida.

Vore intressant att se om Dumpen släpper kändisen av kroken om han ångrar sig och inte vill ses? Får de ju krypa till korset istället för att visa en vulkan...

Min våta dröm vore ju att det var Per Bolund som kom i sin gamla bensinare... Har de honom på kroken ska jag banne mig sätta fast mig själv och donera 1.000kr. Det lovar jag som ett icke bindande löfte!
Citera
2022-04-18, 20:12
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Magkänslan säger att nån känd lirare har trampat snett, undrar verkligen vem ifall jag har rätt! Det som talar emot det lite är att de ska vänta till slutet av veckan.. Då låter det mer som åtal vilket jag finner mindre intressant. Den som lever får se.
Eftersom dom benämner det som ett "vulkanutbrott" så känns det som att det är något som kommer hamna på löpet. Något storslaget, gissningsvis en kändis.

Kan ju vara så att dom träffat på denna person redan.
Tänk er själva att dom stöter på en väldigt känd person, och konfronterar denne med chattloggar etc. Inte hade den typen av gäddmöte sett likadant ut som vi är vana att se. Personen i fråga kanske är väldigt vältalig av sig och på något sätt ber om nåd eller går med på nån kravställning om att söka vård eller att själv gå ut offentligt innan en deadline och om så inte händer så publicerar dem.

100% spekulationer men "vulkanutbrottet" är jag redo för
Citera
2022-04-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Glöm det. Däremot kommer pedofiler som du en dag träffa på fel person.

I senaste podden hävdar paret att dom visst konfronterar gäddor i gettot. Deras exempel haltar lite när den korta och taniga glasögonormen vid Södertälje station skulle gestalta en gangsta från orten. Sen byter man ämne snabbt som fan då inga fler "exempel" kan presenteras.

Patrik har shapat upp sig får man tillägga men han låtsas fortfarande inte förstå. Ett myrsteg i rätt riktning är ändå ett steg.
Citera
2022-04-18, 20:43
Medlem
Bizmarcks avatar
Kan det vara Sjöberg själv som fastnar i Dumpens nät nästa gång?
Citera
2022-04-18, 20:50
Medlem
Ålens avatar
Okej, dags att leka lite profilerare a la CIA här.

Varför använder Sjöberg uttrycket "vulkanutbrott" tror ni? Är det han själv tror ni eller den de ska eller redan har konfronterat som myntat det av någon anledning?

Vem som nu först myntat det i sammanhanget borde säga ganska mycket om vad för slags gädda vi kan vänta oss?

Är det Sjöberg som själv varit först med att mynta det är det nog något exklusivt i form av en kändis, halvkändis, lokalpolitiker, ja, i vart fall något som är spektakulärt på något sätt.

Är det gäddan själv som myntat det, eller ja, kan ju vara ett nick denne använder, lär det bli en antiklimax för er som väntar er något spektakulärt.

Jag tror det senare är högst troligast, men är ändå jävligt spänd på vad det kan vara. Vilken Cliffhanger herr Sjöberg!
Citera
2022-04-18, 20:56
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Kan det vara Sjöberg själv som fastnar i Dumpens nät nästa gång?

Tror som sagt att det är så simpelt som att det är gäddan som av någon anledningen använder ordet vulkanutbrott. Typ som nick eller skickat en bild eller video där han sprutar och kallar det ett vulkanutbrott. Roligare än så lär det inte bli, men den som lever får se.

Jag tror de redan har konfronterat "vulkanutbrottet" men av någon anledning dröjer de med publicering. Kan varar så att ett polisiärt arbete blivit inblandat som man av någon anledning inte vill eller får störa genom att publicera.
Citera
2022-04-18, 20:59
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen

Varför använder Sjöberg uttrycket "vulkanutbrott" tror ni? Är det han själv tror ni eller den de ska eller redan har konfronterat som myntat det av någon anledning?

Vem som nu först myntat det i sammanhanget borde säga ganska mycket om vad för slags gädda vi kan vänta oss?

Är det Sjöberg som själv varit först med att mynta det är det nog något exklusivt i form av en kändis, halvkändis, lokalpolitiker, ja, i vart fall något som är spektakulärt på något sätt.

Är det gäddan själv som myntat det, eller ja, kan ju vara ett nick denne använder, lär det bli en antiklimax för er som väntar er något spektakulärt.

Jag tror det senare är högst troligast, men är ändå jävligt spänd på vad det kan vara. Vilken Cliffhanger herr Sjöberg!
Helt och hållet baserat på ditt resonemang:

Best case: Dalai Lama eller påven trillar dit.

Worst case: Lennart möter upp utanför pizzeria Vesuvio.

Rätt stor spännvidd.
Citera
2022-04-18, 21:01
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen

Kanske det, kanske det.
Eller så är det en gädda som strax innan ätit en Vesuvio-pizza och sen vid konfrontationen sittande i sin bil avlägger en rödaktig sprutspya av ren chock när Sara sträcker fram mobilen... 🤪
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-18 kl. 21:15.
Citera
2022-04-18, 21:09
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Helt och hållet baserat på ditt resonemang:

Best case: Dalai Lama eller påven trillar dit.

Worst case: Lennart möter upp utanför pizzeria Vesuvio.

Rätt stor spännvidd.

Lol.

Man kan minska spännvidden rejält genom att Sjöberg använder begreppet "Vulkanutbrott" för att de konfronterat någon som blivit jävligt förbannad. Använda sig av ord som vulkanutbrott för att illustrera att det skulle vara något spektakulärt snaskigt som en kändis låter märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in