2022-04-18, 14:25
Medlem
Jag kan slå vad att om ungefär ett år är hon ensamstående igen och ännu en gång säger att hon inte ska kasta sig in i en relation. Som vanligt kommer hon ändå välja första bästa, men säga att de ska lära känna varandra ordentligt och inte flytta ihop direkt och ännu mindre skaffa barn. Klipp till 6 månader senare då killen troligen bott där i flera månader och de väntar barn.

De jag tycker synd om är barnen. Känns som deras mamma är extremt instabil. Den enda reko killen det känts som hon haft var den första, Marcus (äldsta barnets pappa). Förstår dock varför alla tröttnar på henne då hon verkar extremt krävande, omogen och instabil.
Citera
2022-04-18, 15:53
Medlem
Luriosans avatar
Såg precis att någon kommentarer att Linn har fint hår. Alltså, är människor blinda eller dumma i huvudet?

Sedan att hennes barn aldrig äter socker, på bloggen är det bara bilder på fruktfat och fika från den senaste veckan. Det är ju tur att Linns barn älskar att borsta tänderna…
Citera
2022-04-18, 16:33
Medlem
Nu har hon uppdaterat sin blogg om hotellvistelsen. Alltid samma sak att det är mysigt. Hon kommer aldrig mer ha en barnledig helg då lillan kommer var jämt hos dem.

Okej... vi får se

Hon verkar väldigt rastlös och blir lätt uttråkad. Kan hon inte bara ta det lugnt och vila i sitt eget hem om hon nu har så mycket förvärkar. För sedan verkar det ju inga problem sitta i bilen och åka shoppa loss mm.
Citera
2022-04-18, 17:27
Medlem
Larvigt att kalla sig själv för ”tingelinn” om man är äldre än 10 år.
Citera
2022-04-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Larvigt att kalla sig själv för ”tingelinn” om man är äldre än 10 år.

Är det denna gång hon får igenom att barnet döps till Tingeling?
Citera
2022-04-18, 19:07
Medlem
MissTrisstesss avatar
"Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar min familj"

Hennes ord framkallar lite kräks i munnen.

Hon försöker bara rättfärdiga sej själv.

3 ungar med 3 olika män inom loppet av nolltid. Lägg till alla andra män hon dessemellan särat på benen för.

Så sjuk.
Citera
2022-04-18, 20:00
Medlem
Hur kan människan leva med henne??
Först berättar han vad som hänt,, hon sitter och svänger med håret och sen avbryter hon allting med att berätta hur glad hon återigen är över sin babyshower som hennes vänner ordnat! Nej men jag kräks! Blir man inte provocerad så vet jag inte vad?
Citera
2022-04-18, 20:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hur kan människan leva med henne??
Först berättar han vad som hänt,, hon sitter och svänger med håret och sen avbryter hon allting med att berätta hur glad hon återigen är över sin babyshower som hennes vänner ordnat! Nej men jag kräks! Blir man inte provocerad så vet jag inte vad?

Simon är nog lite svagbegåvad endast det som förklara att han orkar med livet han lever.
Citera
2022-04-18, 20:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
"Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar min familj"

Hennes ord framkallar lite kräks i munnen.

Hon försöker bara rättfärdiga sej själv.

3 ungar med 3 olika män inom loppet av nolltid. Lägg till alla andra män hon dessemellan särat på benen för.

Så sjuk.
Har hon inte sagt så om varenda pojkvän hon har fått barn med? Orden tappar liksom sin mening efter tredje ”familjen”.
Citera
2022-04-18, 20:44
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har hon inte sagt så om varenda pojkvän hon har fått barn med? Orden tappar liksom sin mening efter tredje ”familjen”.

Jadå...orden är desamma...fruktfaten likaså...från början till slut.
Zzzzznark.
Citera
2022-04-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Simon är nog lite svagbegåvad endast det som förklara att han orkar med livet han lever.
Misstänker att bägge två är det. Vem köper pizza på foodora utan att betala, o vem skaffar barn med tre olika män inom loppet av ett år typ 😂
Citera
2022-04-18, 21:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Misstänker att bägge två är det. Vem köper pizza på foodora utan att betala, o vem skaffar barn med tre olika män inom loppet av ett år typ 😂

De är som gjorda för varann, blind leading the blind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in