2022-04-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Alla barn som identifieras som deltagare i upploppen ska givetvis plockas från sina föräldrar. Man bör även passa på att omhänderta syskonen. Blir nog svårt att hitta tillräckligt många svenska familjer som vill ställa upp på att agera familjehem (skulle jag själv aldrig gjort, ärllgt talat).

Sätt dem på barnhem då! Man skulle kunna införa uppfostringsanstalter!
Citera
2022-04-18, 19:17
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vilken ohederlig beskrivning av verkligheten.

Dessa kaosapor har inga jobb. De vill inte jobba för de klarar sig med drogförsäljning, annan kriminalitet och bidragsfusk.

Dom hämtades ju hit av moderaterna för att lyfta feta svenskar i vården och torka gamla svenskar i röven. Hur kan dom inte vara nöjda? Alternativet är att vara kvar i det kaos väst gjort med deras länder genom att uppvigla och pumpa in vapen.
Citera
Medlem
https://twitter.com/bardissimo?lang=sv
Alexander Bard på Twitter:
Paludan exponerar Sverige för vad det är; en rutten, trasig och feg kultur. Som inte längre försvarar yttrandefriheten utan låter muslimska fundamentalister diktera den politiska agendan.

Så sant. För de hjärntvättade svenskarna är kriminella muslimer viktigare än demokrati och yttrandefrihet.
Citera
Medlem
Jag har 2 åsikter om det som inträffat.
1. Man ska respektera religioners heliga böcker, jag är inte troende men detta ska respekteras och Paludan kan dra åt helvete.

2. Djuren som håller på med upplopp och kaosar för detta kan antingen utvisas eller utsättas för verkanseld.

Bara mina 2 cents
Citera
2022-04-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Den modellen har provats sedan slutet av 80-talet och se var vi hamnade!

Ja men kolla Schweiz. De tog in efter behov. Vi har ingen plan, innan vi plockar in människor. Vi buntar ihop dom, sätter de på samma ställe, sen får de klara sig själva.

Skulle vi gå ur EU, försöka göra
Sverige attraktivt för smarta människor, så skulle de komma. Men idag med alla väntetider osv, så är det helt omöjligt för dessa människor att utvecklas.
Citera
2022-04-18, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag är så svensk man kan bli. Dock har jag livserfarenhet av både psykisk ohälsa (som jag är i patientnämnden med,då jag blev felbehandlad i sju år ) Det visade sig att jag var låg på testosteron men stoppat i mig alla möjliga antidepressiva. Sen den ångest jag hade efter behandlade jag själv med ketamin, som enbart ges till dom rika. Ni dricker oftast alkohol mot denna, med dess efterföljder

Du är inte jävla dugg svensk så lägg ner med att kapa tråden. Du försöker bara leka ”vi” med andra svenskar med ditt jävla lismande samtidigt som du propagerar för mer mångkultur och låter babberiet lysa igenom.

Dra till ditt jävla skithål till land istället för att dra skithålet hit.
Citera
2022-04-18, 19:24
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Olof Johansson (C) lämnade regeringen på grund av att Öresundsbron skulle byggas, han hade ju rätt på sin tid, sen dess så har de bara vält in kriminella kräk över bron som vi inte har alls koll på och nu ser vi resultatet, men ingen lyssnade på Olof då, sen innan Olof så hade vi en till Olof som blev skjuten när de gick som bäst för Sverige.
Haha. Kan säga dig att dom flesta invandrare vi ser idag i Sverige kommit med flyg. Även om bron inte hade funnits så hade dom tagit båten från helsingör/köpenhamn...
Citera
2022-04-18, 19:26
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natrev
Bra att vi i upploppen även fick se äldre skränade och stenkastande muhammedaner, samt nu viss mainstream-medias etc (motvilliga) rapportering av detsamma. Detta bidrar till att avliva myten om att de flesta skulle vara toleranta, moderata eller sekulära. Grupptillhörigheten är stark. För dem är vi, alla svenskar också kristna.

Jag såg även en muslimsk kvinna i full fart att slå en sten mot en polisbil. I full hijab och muslims klädedräkt.. dom är ju helt galna när dom får chansen
Citera
Medlem
Skolplikt till gymnasiet måste införas. Folk hoppar av efter grundskolan. Man får knappt ett jobb på donken utan gymnasieutbildning.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Haha. Kan säga dig att dom flesta invandrare vi ser idag i Sverige kommit med flyg. Även om bron inte hade funnits så hade dom tagit båten från helsingör/köpenhamn...

Vi hade haft bättre koll då, vilka som vällde in i landet, nu gömmer dig sig i lastbilar och långtradare, så hade hållit på sen bron byggdes 24/7
Citera
2022-04-18, 19:27
Medlem
Sternensoldats avatar
Nu kom den gamla klassikern på SVT med.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/efter-upploppet-unga-muslimer-uttrycker-oro-for-okad-islamofobi
Citera
2022-04-18, 19:29
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Vi hade haft bättre koll då, vilka som vällde in i landet, nu gömmer dig sig i lastbilar och långtradare, så hade hållit på sen bron byggdes 24/7
I så fall betyder det att dessa invandrare i långtradarna måste klara sig igenom flera gränskontroller i flera andra europeiska länder i rad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in