2022-04-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Koranen är inte svensk lag. Enligt Islam ska den goda muslimen anpassa sig efter lokal lag.
De som deltar i upploppen är inte fromma muslimer, utan ett uselt pack. Merparten av dem har stökat förut, helt utan koranbränningar.

Har jag sagt att koranen är svensk lag?
Citera
2022-04-18, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror många poliser hade löst det rätt bra om dom fick ta till ordentliga hjälpmedel.

Hoppas det ändras så dom kan skjuta av alla idioter nästa gång. Kan vi gå dit i efterhand och kasta sten på dom horungarna som sörjer sina barn, sen tända eld på deras fula bilar. Helst tända eld på bilar som ägs av folk som inte har med saken att göra, men någon anknytning till horbarnet.

Oavsett resurser backar man inte, som Ukrainakriget visar oss.

Det är inte försvarbart att backa, man gör narr av riket som man representerar, vilket sprids internationellt med massmediala rapporteringarna.
Citera
2022-04-18, 19:12
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
In med barbarernas ungar på läger som drivs av bert karlsson och med avdankade dörrvakter som personal. Så får vi nog fason på muslimernas barbarungar. Och in med kärringarna också på separata läger där de får jobba med "enkla jobb" så blir rödskrikan nöjd också. Är ju ändå hennes fel att vi har det så här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Kan så vara. Men det finns också en fara med att släppa in klanfolk i myndigheter och institutioner. Ta ali khan-familjen, tänk om en ur deras klan jobbar på byggnämnden, får inte en släkting lättare bygglov? Korruptionen är väldigt låg gällande sånt i Sverige (men ökande).

Ja detta oroar även mig mycket. Att korruptionen ska gå åt skogen i Sverige, då det krävs en oerhört hög moral, inpräntad från barnsben och känsla för rätt och fel och demokratiska värden för att inte ett myndighetsstyrt land som Sverige ska helt förfalla i korruptionen. Det vore slutet för Sverige.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Vi måste in med mer folk i detta landet. Men vi måste få hit en blandning av både smarta och dumma så att säga. Och sluta centralisera allt.
Den modellen har provats sedan slutet av 80-talet och se var vi hamnade!
Citera
2022-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Muslimer får inte attackera dom attackerar vår religion.

Allah säger i koranen

41:34] Den goda handlingen och den dåliga handlingen kan inte ställas sida vid sida. Jaga bort [den dåliga handlingen] med en bättre - den som var din fiende kan bli din nära vän!
Abrogation gäller. Har det sagts motsatt eller uppmaning om våld efter den versen så gäller det. Och det har sagts. Ett gammalt trick från muslimer. Att dra en vers som inte längre gäller. På grund av abrogation.
Citera
2022-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Väldigt generaliserande du håller på med. Antar du är ickesvensk, du skriver i konstig ordföljd? Om någon är vänligt sinnad avgörs inte om de hälsar eller inte, en bedragare exempelvis hejar antagligen och försöker ställa sig in först.

Jag är så svensk man kan bli. Dock har jag livserfarenhet av både psykisk ohälsa (som jag är i patientnämnden med,då jag blev felbehandlad i sju år ) Det visade sig att jag var låg på testosteron men stoppat i mig alla möjliga antidepressiva. Sen den ångest jag hade efter behandlade jag själv med ketamin, som enbart ges till dom rika. Ni dricker oftast alkohol mot denna, med dess efterföljder
Citera
2022-04-18, 19:14
Medlem
Det jag är lite fundersam över är varför polisen förvarar bilnyckeln i sina bilar? Det betyder ju att vem som helst kan slå sönder rutan till valfri polisbil och därefter köra iväg med bilen. Jag förstår såklart att varje polisbil är utrustad med en sändare så man kommer säkerligen inte särskilt långt men ändå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Det är bara att notera att grisen skjuter barn.
Exemplariskt Polisarbete, borde dock ske frekventare, skulle spara massvis med pengar åt oss hårt arbetande skattebetalare i form av bidrag och jävelskap de kackerlackorna kommer att ställa till med i framtiden.
Senast redigerad av Onebiker 2022-04-18 kl. 19:47.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Oavsett resurser backar man inte, som Ukrainakriget visar oss.

Det är inte försvarbart att backa, man gör narr av riket som man representerar, vilket sprids internationellt med massmediala rapporteringarna.
Jag håller för en gångs skull med dig här. Men problemet ligger hos Polisledningen och ytterst politikernas uppbackning av polisledningen. Fackförbunden är nog inte heller hjälpsamma i denna del.
Citera
2022-04-18, 19:15
Medlem
Bra att vi i upploppen även fick se äldre skränade och stenkastande muhammedaner, samt nu viss mainstream-medias etc (motvilliga) rapportering av detsamma. Detta bidrar till att avliva myten om att de flesta skulle vara toleranta, moderata eller sekulära. Grupptillhörigheten är stark. För dem är vi, alla svenskar också kristna.
Citera
2022-04-18, 19:15
Medlem
welcometorealitys avatar
Olof Johansson (C) lämnade regeringen på grund av att Öresundsbron skulle byggas, han hade ju rätt på sin tid, sen dess så har de bara vält in kriminella kräk över bron som vi inte har alls koll på och nu ser vi resultatet, men ingen lyssnade på Olof då, sen innan Olof så hade vi en till Olof som blev skjuten när de gick som bäst för Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in