2022-04-18, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Jävla fjanteri. Borde ju bara plockat fram ett automatvapen och smattrat. Gjort hela landet en tjänst och tagit bort horungarna. Jävla inavel.

Varför utbilda sig till polis om man är rädd?

Dessa är inga riktiga poliser.

Ynkryggar som är mer rädda för sitt skin än för säkerheten i riket de representerar.

Rysslands president Putin hade hanterat dessa fegisar på ett exemplariskt sätt.
Citera
2022-04-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolframTungsten
Jag vill inte ha skötsamma blattar i landet. Alla ska ut. De skyndar på utvecklingen genom att bete sig som apor, det tackar jag dem för. Nu ska väl Svensson vakna.

Tror du att invandrarna i Sverige har en gemensam whatsapp grupp där dom pratar om vad dem ska göra imorgon? Det är viktigt att inte kollektivt beskylla alla, för vad några individer gör.
Citera
2022-04-18, 19:00
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Nej din läsförståelse är nog inte den bästa. Men kan förklara såhär. När jag jobbat mot kommuner, där representanten varit svensk vs en med utländsk härkomst.

Den med utländsk härkomst ska bli helt övertygad innan hen betalar medan svensken nöjer sig med ett papper
Ja, det beror på kulturskillnader. Svenskar har en tilltroskultur medan mellanöstern misstror staten och medmänniskor. Inget är egentligen rätt eller fel, men det uppstår naturligtvis friktion när dessa olika kulturer möts. Och de som oftast blir lidande är de med tilltroskulturen.
Citera
2022-04-18, 19:01
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är lönlöst att leta efter logik.

En dansk eldar upp Koranen i Sverige, men det är svenskar och svensk egendom som attackeras, av en pöbel som absolut inte läst hela Koranen

Skulle de här 200 äggen ha läst hela Koranen?
Ha haa tillåt mig asgarva.

De vill bara ha en ursäkt att bete sig som de svin de är.
Idag skyller de på Paludan och imorgon är det socialen som ska brinna, eller ett polishus...

Dessa människor hotar och slår sig fram.
Det är det enda de kan. De förstår bara våld.

Kolla bara på deras hemländer. Ser ut som skit.
Så är det! Dessa undermänniskor trivs bäst i kaozet vi sett under helgen, det är deras naturliga miljö.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Alla "lejonhjärtan" ska en vacker dag få sina bidrag nollade, hyresrätter indragna och hela klaner ska utvisas oavsett om de är födda i det här landet med svankt medborgarskap.
tillslut formar den hand du biter en järnnäve.

Sure. Bara om oljan från Mellanöstern stryps.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galgmannen
Helt rätt.
Vi svenska vikingar (nåja …) är det fegaste folket i världen. Fjoll”män” som bara törs sitta anonym vid ett tangentbord och gapa. Jag själv är ett exempel …
Ja, just gällande socialt tryck och att tycka annorlunda är det nog tyvärr sant. Annat mod (typ ge sig in i ett brinnande hus för att rädda någon) så är det nog ingen större skillnad. Hela väst är väldigt pacificerat tyvärr. Och många hindras ju av jobb, familj mm. att ge sig ut på gatan och riskera fängelsestraff om man sätter hårt mot hårt.
Citera
2022-04-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag sitter inte heller inomhus hela dagarna, vet inte varför du fördomsfullt utgår från det.
Helt rätt att kravbilden måste vara högre. Vi lider av ”de låga förväntningarnas rasism”.

Nej men testa en sak. Gå ut, gå med ett leende och hälsa på folk. Du ska ni se att det är folk med invandrarbakgrund som säger hej medan svensken tittar ner i backen eller rakt fram
Citera
2022-04-18, 19:03
Medlem
Polisen har rätt om att det handlar om kriminella som ville bara bråka med dem.

Har inget med koran bränning att göra.

Koranen förbjuder att man attackerar andra bara för att en person gör dumma saker.

Allah säger i koranen kapitel 6 vers 164

” Det [onda] som en människa har gjort skall läggas henne ensam till last; och på ingen bärare av bördor skall läggas en annans börda. Ni skall en Dag vända tillbaka till er Herre, och Han skall upplysa er om allt det som ni var oense om. ”
Citera
2022-04-18, 19:03
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Socialen kommer att plocka många muslimbarn nu. Hoppas de placeras i kristna svenska kärnfamiljer som kan rädda det som räddas kan. Staten kan inte tillåta de dysfunktionella muslimerna att uppfostra barn. Det är ett oomkullrunkeligt faktum efter muslimernas upprorsförsök.

Barn deltog i stenkastning i Rinkeby: ”Aldrig sett något liknande”

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/12-aringar-kastade-sten-mot-polisen

Total kaos och katastrof, så beskriver polisinspektör Jonas Packalén helgens våldsamma upplopp runt om i landet. I ett uppmärksammat inlägg på Facebook vittnar han om hur minderåriga barn varit delaktiga i stenkastning mot polisen i Rinkeby.
Alla barn som identifieras som deltagare i upploppen ska givetvis plockas från sina föräldrar. Man bör även passa på att omhänderta syskonen. Blir nog svårt att hitta tillräckligt många svenska familjer som vill ställa upp på att agera familjehem (skulle jag själv aldrig gjort, ärllgt talat).
Citera
2022-04-18, 19:04
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Varför utbilda sig till polis om man är rädd?

Dessa är inga riktiga poliser.

Ynkryggar som är mer rädda för sitt skin än för säkerheten i riket de representerar.

Rysslands president Putin hade hanterat dessa fegisar på ett exemplariskt sätt.
Tror många poliser hade löst det rätt bra om dom fick ta till ordentliga hjälpmedel.

Hoppas det ändras så dom kan skjuta av alla idioter nästa gång. Kan vi gå dit i efterhand och kasta sten på dom horungarna som sörjer sina barn, sen tända eld på deras fula bilar. Helst tända eld på bilar som ägs av folk som inte har med saken att göra, men någon anknytning till horbarnet.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Nej men testa en sak. Gå ut, gå med ett leende och hälsa på folk. Du ska ni se att det är folk med invandrarbakgrund som säger hej medan svensken tittar ner i backen eller rakt fram
Jag har inget emot invandrare i sig, till skillnad från andra i tråden. Det är respektlöshet och misskötsamhet som jag har något emot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ja en av dem som är 14 år blev skjuten av en förlupen kula helt oskyldig
https://m.youtube.com/shorts/LTl7l39f1V8

”Helt oskyldig” hoppas så många som möjligt av er dog!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in