2022-04-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Nu har polisen släppt alla som de burade in. Nu har de inget att sätta fast dem för. Så allt var bara ett spel för gallerian. För att svenska folket skulle bli nöjda. Undra vilka inom polisledningen som bestämmer sådant här?
Inte polisledningen. Åklagare som agerar utefter lagar stiftade av politiker utefter hur vi röstat. Vi ska fan inte vara annat än nöjda. Om vi inte tycker att det här duger så är det upp till oss att ta oss samman och rösta för en förändring istället för i linje med ren idioti fortsätta att rösta på samma saker och förvänta oss annorlunda utfall.
Citera
2022-04-18, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Cirkulerar en video på en 13 åring som blivit skjuten av polisen. Varför var en 13 åring och kasta sten? Eller var han bara på fel plats?

Det är bara att notera att grisen skjuter barn.
Citera
2022-04-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
I senaste valet fick NMR 2106 röster. Nazisterna är för få för att utgöra ett hot. Fanatiska muslimer däremot är ett problem. Det finns en anledning till att folk strömmar till jägarutbildning och pistolskytte. Min pistolskytteklubb tar i genomsnitt in fem nya medlemmar per månad. Tiden från medlemskap till licens för grovkalibrig pistol brukar vara 12 månader. Svenska folket är i full färd med att beväpna sig.

Lycka till

Militären står under en Socialdemokratisk överbefälhavare och varannan unge i landet har ett vapen. Ni fascister kan försöka.
Citera
2022-04-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ja en av dem som är 14 år blev skjuten av en förlupen kula helt oskyldig
https://m.youtube.com/shorts/LTl7l39f1V8
Han är tydligen 13
Citera
2022-04-18, 18:33
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Magdalena Andersson säger att den som angriper svensk polis angriper det svenska demokratiska samhället.

Och polisen ska fortsätta växa och få ännu fler verktyg.
– De ansvariga ska gripas, dömas och avtjäna sina straff.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pWeXdw/magdalena-andersson-om-upploppen-polisen-ska-fortsatta-vaxa
Då får hon nog byta ut sin justitieminister och vår rikspolischef först.

De har välsmorda munläder, men knappast mycket mer. Det var under deras ledning detta spektakel hände.
Citera
2022-04-18, 18:33
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Jag har två svenska föräldrar, så ingen arab här. Jag är iallafall kapabel till att hålla mer än 1 tanke i huvudet och förstår att nästan 20% av befolkningen har utländskt bakgrund och att dem behövs för att landet ska kunna rulla framåt.
Jag har absolut inget emot invandrare som jobbar och sköter sig. Det är respektlösheten hos vissa (ofta andra eller tredje generationens invandrare) som är problemet. Samma med att de rånar och förnedrar främst etniskt svenska ungdomar, det är vidrigt. Mobbarstil är alltid vidrig - oavsett härkomst.
Citera
2022-04-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Jag har två svenska föräldrar, så ingen arab här. Jag är iallafall kapabel till att hålla mer än 1 tanke i huvudet och förstår att nästan 20% av befolkningen har utländskt bakgrund och att dem behövs för att landet ska kunna rulla framåt.
Gäsp, du påstår det ja, ok "svenska" föräldrar.. visst ja, det "behövs" säkert 500 000 som går på bidrag. Fler som belastar systemet än som betalar in till det. Behövs inga somalier eller araber men lev du i din villfarelse att Sverige inte fungerade innan 1980.
Citera
2022-04-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Motvilligt, men ja, av två onda ting tar jag hellre en mer auktoritär stat som har lugn och ro, jämfört med en laissez faire-stat i kaos.

Det handlar inte om att jag hatar en del av befolkningen, utan om att folk ska sköta sig eller få konsekvenser.

Där är vi eniga, jag vill också att folk ska sköta sig. Det är Centern och Annie Lööf som står ivägen för en ordentlig regering där S kan styra upp landet efter alliansens fiasko.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Det är bara att notera att grisen skjuter barn.
Tvångsomhänderta alla (8-10?) barn hos den familjen. Är de så jävla dumma att de släpper iväg sin 13-åring på upplopp så är de inte kapabla att hand om barn alls.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Hur vet du det, räknade du dem?
Jag tappa räkningen vid 400 poliser
Titta så fint poliserna springer från platsen 😂😂😂😂
https://m.youtube.com/watch?v=zXYjkjr9xEo
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ja en av dem som är 14 år blev skjuten av en förlupen kula helt oskyldig
https://m.youtube.com/shorts/LTl7l39f1V8
Hur är det med din avlidne kompis som fick foten överkörd? Har han repat sig?
Citera
2022-04-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag har klubbkamrater som är muslimer, men av den civiliserade sorten. Inte sådana som lever på soc. och vägrar lära sig svenska.
Tro vad du vill, pratat med många muslimer, under ytan finns ofta en aversion mot ex. judar, homosexuella och även svenskar. De som släpper sin religion och assimilerar sig, fine (Sabuni t.ex.) men det finns mååånga muslimer som är trojanska hästar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in