2022-04-18, 18:37
Medlem
Jag tror att de här kravallerna har något att göra med att de tror sociala stjäl barn. Har för mig att det hetsades från andra länder mot Sverige.

https://www.expressen.se/kvallsposten/imamen-sprider-logner-i--mosken-de-stjal-barnen/

Att våldsbejakande, islamistiska organisationer sprider lögner om att svenska myndigheter kidnappar muslimska barn kan drabba utsatta

https://www.expressen.se/nyheter/socialstyrelsen-barn-kan-drabbas-av-kampanjen/
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-04-18 kl. 18:39.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Han är tydligen 13
Ja han var där bara för att filma om vad som hände men fick skott i sig tyvärr stackars barn
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Lycka till

Militären står under en Socialdemokratisk överbefälhavare och varannan unge i landet har ett vapen. Ni fascister kan försöka.
Återigen. Det handlar inte om fascism. Det handlar om att folk (fullt befogat) inte har tilltro till att rättsväsendet kommer att skydda dem och att samtidigt den aggressiva kriminaliteten kryper allt närmare. Då är det fullt rationellt att beväpna sig. Rentav korkat att inte göra det.
Citera
2022-04-18, 18:38
Medlem
passports avatar
Citat:
Han är tydligen 13

Ser ut som han är 19. Han har säkert ljugit om sin ålder i samband med asylansökan, precis som alla andra MENA-skräp. Synd han inte fick kulan i pannan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag har absolut inget emot invandrare som jobbar och sköter sig. Det är respektlösheten hos vissa (ofta andra eller tredje generationens invandrare) som är problemet. Samma med att de rånar och förnedrar främst etniskt svenska ungdomar, det är vidrigt. Mobbarstil är alltid vidrig - oavsett härkomst.

Helt enig med dig här. Jag tror inte deras dåliga beteende har o göra med deras hudfärg eller härkomst. Det är slappa föräldrar som inte bryr sig om ungarna.

Vi behöver en förstärkt socialtjänst och högre löner. Nästan alla barn med usla päron hamnar i kriminalitet/droganvändning eller annat trist.
Citera
Medlem
WolframTungstens avatar
Jag vill inte ha skötsamma blattar i landet. Alla ska ut. De skyndar på utvecklingen genom att bete sig som apor, det tackar jag dem för. Nu ska väl Svensson vakna.
Citera
2022-04-18, 18:39
Medlem
Tack och lov så gör alla dessa babbar att muslimhat och invandringsfientlighet ökar i sverige nu..
Om man nu ska ta emot akut invandring så ska det vara från länder i sveriges närhet.. Aldrig från ett musseland!
Denna soppa får man hoppas blir lärdom för svenskar som röstat för denna invandring vi haft från musseländer.
Citera
2022-04-18, 18:39
Medlem
Citat:
Han är tydligen 13

Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ja han var där bara för att filma om vad som hände men fick skott i sig tyvärr stackars barn
Nigger unge vem bryr sig...
Citera
2022-04-18, 18:42
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Man hörde "Putin 2022" ett flertal gånger under speciellt en populär stream från Norrköping igår. De hymlade inte med ambitionen att hjälpa Putin vid en kommande invasion genom att "krossa alla skallar" och bränna hela landet innan de drar vidare. Varför de vill liera sig med Putin vet jag ärligt talat inte.
Kanns ju ratt nichat om du hittar en stream med starkare asikter an FB. Vettefan hur "popular" den kan va isf...
Citera
2022-04-18, 18:43
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Kom ihåg att allt det här kaoset har sin grund i feminismen som vände upp och ned på befolkningspyramiden. Det legitimerade så att säga massinvandringen. Hjälp hjälp hjälp! låtsas ”våra politiker” skrika vi har inte tillräckligt med folk i landet!

Politikers främsta uppgift är att ha koll på befolkningsunderlaget för framtida samhällsplanering, -service, - organisation. Man implementerade feminismen med avsikt att bryta ner befolkningsunderlaget och legitimera massinvandring och rasblandning enligt kalergiplanen!

Den här planen sjösattes utav juden David Schwartz redan på 60-talet då han övertalade Palme om religionsfrihet, mångkultur och jämlikhet (feminism), som sedan röstades igenom bland en massa typiska svenska nickedockor!

Alltså, juden igen!
https://morklaggning.wordpress.com/2019/06/19/david-schwartz-mangkulturens-sverige-i/
Det där stämmer inte. S.k. flyktinginvandring kom igång först i andra hälften av 80-talet, alltså efter Palme-mordet. Innan dess förekom det nästan enbart arbetskraftsinvandring som var på industrins efterfrågan.
Citera
2022-04-18, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Tvångsomhänderta alla (8-10?) barn hos den familjen. Är de så jävla dumma att de släpper iväg sin 13-åring på upplopp så är de inte kapabla att hand om barn alls.

Sluta. Pojken bevisade att han har mer mod än hela grisflocken. En riktig lejonhjärta.
Citera
2022-04-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolframTungsten
Jag vill inte ha skötsamma blattar i landet. Alla ska ut. De skyndar på utvecklingen genom att bete sig som apor, det tackar jag dem för. Nu ska väl Svensson vakna.

Ska jag vara ärlig, så tror jag inte de vill leva här heller. Det är många som flyr Sverige för att vi är det mest fördomsfulla och hatiska folket som finns. Vi isolerar oss, vi är knappt utomhus och rädd för allt. Prova gå ut, prata med dom. De är faktiskt väldigt trevliga, om du visar dig vara snäll och hjälpsam. Men du hatar mest, därav har du skapat en ensamhet som faktiskt vi svenskar är, så kommer de be dig dra åt skogen.
Senast redigerad av Kalasboll 2022-04-18 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in