2022-04-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Såna här aktioner som Paludans, sår frön till massmord och fascism, speciellt nu när det är valår.

Rösta rätt, rösta rött!
Tror att det är väldigt få som gör den kopplingen till höstens val. Bara en hjärntvättad sosse kan tro det
Citera
2022-04-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det där var det mest förljugna jag läst idag! Grattis!

Jämför dig själv med någon från Schweiz. De sitter inte inomhus hela dagarna.
De har inte heller alls samma problem i samhället idag, som vi har. För de ställer rätt krav på sina invånare och samtidigt hjälper sina invånare, marked behövs.
Citera
2022-04-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Sluta. Pojken bevisade att han har mer mod än hela grisflocken. En riktig lejonhjärta.

Han är ett barn och skulle ha varit hemma hos mamma. Vad är det för slags föräldrar som utsätter sitt barn för fara. Kravaller är verkligen ingen lekplats för barn. Så oansvarigt!
Citera
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Jag tappa räkningen vid 400 poliser
Titta så fint poliserna springer från platsen 😂😂😂😂
https://m.youtube.com/watch?v=zXYjkjr9xEo
Jävla fjanteri. Borde ju bara plockat fram ett automatvapen och smattrat. Gjort hela landet en tjänst och tagit bort horungarna. Jävla inavel.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Är det oroligt någonstans i landet ikväll?

Får se om det blir ytterligare en kulturnatt ikväll.

Det kommer att läsas i morgonnyheterna hur natten har varit.
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Magdalena Andersson säger att den som angriper svensk polis angriper det svenska demokratiska samhället.

Och polisen ska fortsätta växa och få ännu fler verktyg.
– De ansvariga ska gripas, dömas och avtjäna sina straff.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pWeXdw/magdalena-andersson-om-upploppen-polisen-ska-fortsatta-vaxa
Samtidigt släpper polisen de som plockats in. Tomma ord som vanligt!
Citera
2022-04-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte de vill leva här heller. Det är många som flyr Sverige för att vi är det mest fördomsfulla och hatiska folket som finns. Vi isolerar oss, vi är knappt utomhus och rädd för allt. Prova gå ut, prata med dom. De är faktiskt väldigt trevliga, om du visar dig vara snäll och hjälpsam. Men du hatar mest, därav har du skapat en ensamhet som faktiskt vi svenskar är, så kommer de be dig dra åt skogen.

Helt rätt.
Vi svenska vikingar (nåja …) är det fegaste folket i världen. Fjoll”män” som bara törs sitta anonym vid ett tangentbord och gapa. Jag själv är ett exempel …
Citera
2022-04-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Nej, det handlar inte bara om yttrandefrihet. Yttrandefrihet innebär inte att du får säga precis vad du vill. Och om du medvetet provocerar på ett så barnsligt sätt som i detta fall med de resultatet som det blev borde de senare talen fått sina tillstånd indragna.
Nej, nu är du som en naiv sosse. En sosse har inte rätt att bedöma vad som är barnsligt . Att provocera innebär i regel inte lagbrott. ExJag tycker rika ska betala mer i skatt säger en sosse, ska vi då förbjuda folk att säga det för att det kan provocera de rika? Du haltar väldigt intellektuellt
Citera
2022-04-18, 18:57
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jämför dig själv med någon från Schweiz. De sitter inte inomhus hela dagarna.
De har inte heller alls samma problem i samhället idag, som vi har. För de ställer rätt krav på sina invånare och samtidigt hjälper sina invånare, marked behövs.
Jag sitter inte heller inomhus hela dagarna, vet inte varför du fördomsfullt utgår från det.
Helt rätt att kravbilden måste vara högre. Vi lider av ”de låga förväntningarnas rasism”.
Citera
2022-04-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Sjukt. Vi narmar oss nog allt critical-mass, mycket skit som gror pa manga fronter samtidigt.
Även om man önskar sig en stilla och kontrollerad återgång till ett mer normalt eller "lagom" tillstånd i samhället så tror jag inte att det är möjligt. I bästa fall föreställer jag mig att det skulle ta oerhört lång tid, kanske generationer, och jag vågar inte ens gissa vad det skulle kosta oss på flera sätt. Detta förutsatt att vi fortsatt inte kan bestämma oss för hur landet ska se ut och fungera. Om vi bara kunde göra det så tror jag att det skulle gå förhållandevis lätt och fort men jsg har svårt att känna optimism.

I alla avseenden är det nog troligare att critical mass sköter det avgörandet åt oss, kanske när vi minst anar det.
Citera
2022-04-18, 18:58
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Socialen kommer att plocka många muslimbarn nu. Hoppas de placeras i kristna svenska kärnfamiljer som kan rädda det som räddas kan. Staten kan inte tillåta de dysfunktionella muslimerna att uppfostra barn. Det är ett oomkullrunkeligt faktum efter muslimernas upprorsförsök.

Barn deltog i stenkastning i Rinkeby: ”Aldrig sett något liknande”

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/12-aringar-kastade-sten-mot-polisen

Total kaos och katastrof, så beskriver polisinspektör Jonas Packalén helgens våldsamma upplopp runt om i landet. I ett uppmärksammat inlägg på Facebook vittnar han om hur minderåriga barn varit delaktiga i stenkastning mot polisen i Rinkeby.
Citera
2022-04-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det vet vi att de lämnar Sverige och tar bidragen med sig. De är trevliga så länge det går som de vill! Vi som vet bättre än du håller oss inne.

Jag är inte rädd för dom. För jag uppmuntrar att folk är utomhus medan du tittar ner i backen och mumlar. Prova säg hej, titta på dom. Testa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in