2022-04-18, 18:20
Medlem
Cirkulerar en video på en 13 åring som blivit skjuten av polisen. Varför var en 13 åring och kasta sten? Eller var han bara på fel plats?
Citera
2022-04-18, 18:20
Medlem
Allt detta väcker bara fler frågor än ger svar.
Citera
2022-04-18, 18:21
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag ber till Allah att Rasmus Paludan dör i en hemsk olycka/attack. Precis som grisen Lars Vilks. Amin!
O jag ber att du blir överkörd av tåget. Nu har jag fått skrivet det så nu kan admin som föredrar yttrandefrihet stänga va mig.
Citera
2022-04-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ifall du är missnöjd med ateistisk lagstiftning kan du dra hem till Mellanöstern din apa.

Jag är nöjd med hur mitt land ser ut, det är du som klagar på Sverige. Visa föredöme och dra till Ungern, din neandertalare.
Citera
2022-04-18, 18:22
Medlem
Maureliuss avatar
Kom ihåg att allt det här kaoset har sin grund i feminismen som vände upp och ned på befolkningspyramiden. Det legitimerade så att säga massinvandringen. Hjälp hjälp hjälp! låtsas ”våra politiker” skrika vi har inte tillräckligt med folk i landet!

Politikers främsta uppgift är att ha koll på befolkningsunderlaget för framtida samhällsplanering, -service, - organisation. Man implementerade feminismen med avsikt att bryta ner befolkningsunderlaget och legitimera massinvandring och rasblandning enligt kalergiplanen!

Den här planen sjösattes utav juden David Schwartz redan på 60-talet då han övertalade Palme om religionsfrihet, mångkultur och jämlikhet (feminism), som sedan röstades igenom bland en massa typiska svenska nickedockor!

Alltså, juden igen!
https://morklaggning.wordpress.com/2019/06/19/david-schwartz-mangkulturens-sverige-i/
Citera
2022-04-18, 18:23
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Är du efterbliven? Du förstår ju inte.

Överbevisad hur?
Bögdansken är lugn idag och då är araberna lugna.
Du verkar efterbliven. Upploppen sker kontinuerligt med eller utan Dansk. Upplopp ar en som en picknick for familjer fran MO/Afrika. Precis som familjen samlades for att bevittna hangningar - Family fun!

Bevis: Vi har x antal no-go zoner enligt vara myndigheter. Hur fan trollar du bort detta?
Citera
2022-04-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Fast du kan inte ge USA skulden för att Syrien har bombats sönder. Det är Ryssland som har bombat mest där. Tycker inte att USA kan få skulden för situationen i Afghanistan heller, där var ju Sovjetunionen också inblandade. Inte heller har USA bombat sönder Somalia.
Visst finns det arbete för lågbegåvade också men i så fall tar vi in dessa som ska arbeta med detta som arbetskraftsinvandring, vi behöver i en miljon av dessa

De är lika inblandade båda två. Wikileaks släppte filmer och material för några år sen hur de satt i sina helikoptrar och skjöt civila och barn, i Afghanistan. America har visst varit i
Afrika, mot Ryssland. Det är procentuellt sett USA som startat flest krig. Arabvärlden, som idag har stoppat all olja till USA. Nu ska USA tjäna pengar på vapen, och det kommer de få göra om vi går med NATO. Då kommer Ryssland attackera oss, USA försvara oss. Men då kommer Kina och arabvärlden, hur försvarar vi oss mot det? Eller är du av annan syn? Amerika bombade sönder Irak två gånger i närtid. Bland annat efter 9/11 och skyllde på först att de var inblandade, sen att de hade kärnvapen, som det inte visade sig att de hade.

Sen åkte de vill Afghanistan.... Det var nu IS skapades, för allt skit USA ställt till med.

Detta land behöver invånare av alla slag. Tyvärr får vi inte hit de smartaste, för Sverige är enormt jobbigt att utvecklas med.

Så är är inne på rätt spår, men enligt mig, har du 70 procent rätt. Syrien har du rätt i, för att Syrien ville förbli ryskt medan Bosnien ville tillhöra oss. Det var då Carl Bildt åkte dit och medla.
Jugoslavien försvann och blev Serbien och Bosnien.

Nu går NATO in i Syrien, vet du om det? De har startat krig där medan Ukraina slåss för sitt liv. Åk dit och titta, så får du se.
Senast redigerad av Kalasboll 2022-04-18 kl. 18:31.
Citera
2022-04-18, 18:24
Medlem
I kväll ska jag be till Gud att Sverige blir som det var för 40 år sedan. Inte en enda bråkstake i hela landet. Inte en enda invandrare från Mellanöstern, ingen från Afrika. Sverige var svenskt. Ett paradis som var vårat. Mirakel har hänt förr!
Citera
2022-04-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jag skrattade också under upploppen, åtminstone när tre gråtande muslimer blev skottskadade!!
Jag skrattar ihjäl mig också när jag ser denna videon hur poliser lägger sina ben på ryggen och springer som små flickor😂😂
https://m.youtube.com/watch?v=zXYjkjr9xEo
Citera
2022-04-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Vad ar det for sann forandring blattarna vill astadkomma som legitimerar vald?
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hmm.. de är väl snarast du som varit Ryssvän i andra trådar. De flesta svenskar vill vare sig ha Ryssland eller MENA. På grund av respektlösheten som finns numera kommer krävas betydligt mer auktoritet.
Man hörde "Putin 2022" ett flertal gånger under speciellt en populär stream från Norrköping igår. De hymlade inte med ambitionen att hjälpa Putin vid en kommande invasion genom att "krossa alla skallar" och bränna hela landet innan de drar vidare. Varför de vill liera sig med Putin vet jag ärligt talat inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hmm.. de är väl snarast du som varit Ryssvän i andra trådar. De flesta svenskar vill vare sig ha Ryssland eller MENA. På grund av respektlösheten som finns numera kommer krävas betydligt mer auktoritet.

”Auktoritet”…. Är du villig att ge upp din frihet pga av ditt hat till en del av befolkningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Jag är nöjd med hur mitt land ser ut, det är du som klagar på Sverige. Visa föredöme och dra till Ungern, din neandertalare.
Nej, du klagar ju på paludan och att folk får bränna koranen. Varför skulle jag flytta, ni araber kunde ju bosätta er var ni vill, ni har ju ändå noll kärlek, band och koppling till landet. Ändå ska ni till kristna/ateistiska Europa som de parasiter ni är! Pinsamt avskräde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in