2022-04-18, 16:54
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Ja, kanske inte alltid, men helt klart om mer än en person i familjen är kriminellt belastad. I vart fall så ska ju den familjen inte få importera anhöriga längre, det är det minsta man kan göra.

Familjen är ofta roten till att deras avkomma blir kriminella. Så nej ingen pardon för dessa.
Citera
2022-04-18, 16:57
Medlem
Herostratoss avatar
Tänk om Irak hotar med att ta hem sina medborgare?
Citera
2022-04-18, 17:01
Medlem
vitvalens avatar
Stoppa biståndet till Irak så kryper de till korset bokstavligen.
Citera
2022-04-18, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vad händer nu när jag har tagit bort koran-citatet?
Kommer någon att knulla min mamma eller nåt?
Mammor kommer alltid att knullas i Allahs namn. Paludan blottlägger cancer.
Citera
2022-04-18, 17:03
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Tänk om Irak hotar med att ta hem sina medborgare?
Vilken vinstlott det skulle vara för svensk demokrati om utvandringen tog fart och diasporan flyttade hem.
Citera
2022-04-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Stoppa biståndet till Irak så kryper de till korset bokstavligen.
Exakt ! Stoppar vi dessutom bidragen till dom som är här, då kryper dom hem....
Citera
2022-04-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Herregud. Importen av viktiga varor från Irak får inte riskeras.

Sverige och Nato tycks anse Irak viktigt eftersom vi invaderat landet efter som det visade sig falska påståenden att Saddam Hussein utrustat sin arme med förbjudna vapen och jag vet inte hur mångas svenska militära rådgivare varit aktiva här sedan dess. Det här är väl bland de första gångerna man hör någon i Irak ha synpunkter på vad som händer i Sverige och då tar det plötsligt hus i helvete bland de efterblivna svennarna.

Att hålla på och skända religiösa symboler ar inte att uttrycka en åsikt utan en krigsförklaring mot människor som har religionen.

Hoppas en del av pansarskotten och raketvapnen som Ukraina hamnar på orten tills nästa gång Paulan är på turne.

Ja ja,,, den där typen av "yttrandrfrihet" är väl densamma som fanns i Hitler-Tyskland på 1930-talet. Bränna religiösa urkunder är inget yttrande av åsikter utan skändande av människor med tron och en krigsförklaring. Ingen skillnad om det är judiska eller muslimska urkunder som bränns för min del.

Om det här tillåts fortsätta så tror jag faktiskt Sverige kan få allvarliga problem internationellt och ett nytt parti som kommer in i riksdagen.

Jag tror varken på Jesus eller Mohammed, är ateist, men så här beter man sig INTE.
Citera
2022-04-18, 17:13
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Mammor kommer alltid att knullas i Allahs namn. Paludan blottlägger cancer.

Paludan föredrar att knulla småpojkar.

Är han katolik?
Citera
2022-04-18, 17:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Sverige och Nato tycks anse Irak viktigt eftersom vi invaderat landet efter som det visade sig falska påståenden att Saddam Hussein utrustat sin arme med förbjudna vapen och jag vet inte hur mångas svenska militära rådgivare varit aktiva här sedan dess. Det här är väl bland de första gångerna man hör någon i Irak ha synpunkter på vad som händer i Sverige och då tar det plötsligt hus i helvete bland de efterblivna svennarna.

Att hålla på och skända religiösa symboler ar inte att uttrycka en åsikt utan en krigsförklaring mot människor som har religionen.

Hoppas en del av pansarskotten och raketvapnen som Ukraina hamnar på orten tills nästa gång Paulan är på turne.

Ja ja,,, den där typen av "yttrandrfrihet" är väl densamma som fanns i Hitler-Tyskland på 1930-talet. Bränna religiösa urkunder är inget yttrande av åsikter utan skändande av människor med tron och en krigsförklaring. Ingen skillnad om det är judiska eller muslimska urkunder som bränns för min del.

Om det här tillåts fortsätta så tror jag faktiskt Sverige kan få allvarliga problem internationellt och ett nytt parti som kommer in i riksdagen.

Jag tror varken på Jesus eller Mohammed, är ateist, men så här beter man sig INTE.
Anledningen till att Irak invaderades var uteslutande att Saddam var på väg att lämna petrodollarn som betalningsmedel.

Festligt Hitler-referens där. Tillbaka till Reddit med dig nu.
Citera
2022-04-18, 17:18
Medlem
Citat:
Anledningen till att Irak invaderades var uteslutande att Saddam var på väg att lämna petrodollarn som betalningsmedel.

Gaddafi försökte med samma sak, att genomföra ett byte från USD till en ny guldbaserad valuta att handla olja i. USA/Nato bombade då Libyen sönder och samman och avsatte/avrättade Gaddafi. Ren slump givetvis.
Citera
2022-04-18, 17:19
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:

Vart har han fel? Musslorna är ju de nya ''judarna'' som alla rasister och nazister älskar att hata och kränka.

Givetvis är vi svenskar så civiliserade att skrika ut ''om ni tror på islam så betyder det att er mamma är en hora'' och att skända folks religion är helt ok. Medan man försöker gömma sitt inre rasistiska hat där man hoppas på död över vissa folkgrupper (som många jag har sett kommentera på flashback de senaste åren).

Kanske du som borde gå tillbaka till dina NMR möten.
Citera
2022-04-18, 17:30
Medlem
Citat:

Sverige var ju inte direkt inblandade i angreppet på Irak men har ju ändå varit det i efterspelet på USA/Natos sida. Det jag ville säga var att "svennarna" här tycker det är märkvärdigt om en Irak-politiker har synpunkter på vad som händer i Sverige så mycket "synpunkter" Sverige haft på vad som händer i Irak. Vad fan har sverige med att göra om Irak vill lämna petro dollarn?

Vad är det för festligt med att nazisterna i Tyskland brände judiska urkunder på 1930-talet och en löjlig dansk bränner koraner nu i Sverige.

Jag tror faktiskt det här kan skada Sverige rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in