Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Herregud. Importen av viktiga varor från Irak får inte riskeras.
Sverige och Nato tycks anse Irak viktigt eftersom vi invaderat landet efter som det visade sig falska påståenden att Saddam Hussein utrustat sin arme med förbjudna vapen och jag vet inte hur mångas svenska militära rådgivare varit aktiva här sedan dess. Det här är väl bland de första gångerna man hör någon i Irak ha synpunkter på vad som händer i Sverige och då tar det plötsligt hus i helvete bland de efterblivna svennarna.
Att hålla på och skända religiösa symboler ar inte att uttrycka en åsikt utan en krigsförklaring mot människor som har religionen.
Hoppas en del av pansarskotten och raketvapnen som Ukraina hamnar på orten tills nästa gång Paulan är på turne.
Ja ja,,, den där typen av "yttrandrfrihet" är väl densamma som fanns i Hitler-Tyskland på 1930-talet. Bränna religiösa urkunder är inget yttrande av åsikter utan skändande av människor med tron och en krigsförklaring. Ingen skillnad om det är judiska eller muslimska urkunder som bränns för min del.
Om det här tillåts fortsätta så tror jag faktiskt Sverige kan få allvarliga problem internationellt och ett nytt parti som kommer in i riksdagen.
Jag tror varken på Jesus eller Mohammed, är ateist, men så här beter man sig INTE.