2022-04-18, 16:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Det är så jäkla mycket "om och men" från en viss användare här inne så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Tänk om inte det laget hade dessa spelare, då hade de aldrig vunnit. Tänk om inte han tränade det laget i den ligan just det året då hade någon annan vunnit.

Undrar om det finns någon medicin i världen som kan hjälpa detta stolpskott?

Efter en helg där inget lag verkar vilja veta av fjärdeplatsen så ser det nu spännande ut på alla fronter i ligan. Sjukt kul!

en sak till...känns som en viss användare har börjat småpudla lite om vilket lag som faktiskt kniper fjärdeplatsen... så roligt
Hade det inte varit jäkligt svårt att diskutera fotboll och saker o ting i livet förövrigt utan ”om och men”, eller? Men här så tog jag enbart och poängterade fakta, innan en 2-3 användare tog och presenterade deras alternativa teorier.

Haha..😂 Nej, jag är absolut inte orolig för att Arsenal ska gå miste om 4:e platsen, och jag är fortfarande helt säker på att vi kniper den - precis som jag var för 1 eller 6 månader sen.
Citera
2022-04-18, 16:18
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Frank City legend Lampard la upp allt på bordet åt Tuchel med CL. Chelsea hade vunnit finalen med Frank bakom sig.

Utan Lampard som förde upp flera talanger från akademin så hade det ej blivit någon CL-titel mot City och förövrigt en missad topp 4 plats 19-20 med värvningsförbud.
Citera
2022-04-18, 16:23
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Utan Lampard som förde upp flera talanger från akademin så hade det ej blivit någon CL-titel mot City och förövrigt en missad topp 4 plats 19-20 med värvningsförbud.

Men den stora frågan är väl ändå om Lampard har gått obesegrad en hel säsong? Det ända som räknas...
Citera
2022-04-18, 16:30
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Men den stora frågan är väl ändå om Lampard har gått obesegrad en hel säsong? Det ända som räknas...

Och att Chelsea är en fejkad rysk plastklubb om vi ska tro på expertens ord.
Citera
2022-04-18, 16:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hur många lag/tränare i de 5 största ligorna i Europa är det som har gått obesegrade över en säsong i deras respektive liga under de sista 50 åren?
Citat:
Och att Chelsea är en fejkad rysk plastklubb om vi ska tro på expertens ord.
Chelski är inget annat än en pengadopad fake shit club. Men måste ändå säga mig mäktigt imponerad över folk (ungar) som hejar på en klubb som bildades i år 2003.
Citera
2022-04-18, 17:10
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur många lag/tränare i de 5 största ligorna i Europa är det som har gått obesegrade över en säsong i deras respektive liga under de sista 50 åren?

Chelski är inget annat än en pengadopad fake shit club. Men måste ändå säga mig mäktigt imponerad över folk (ungar) som hejar på en klubb som bildades i år 2003.

Du och majoriteten av gooners får gärna kritisera Chelsea för ett tveksamt ägarskap i 19 år, men sett till titlarna speciellt under 2000-talet är vi en mycket större klubb.

Invincibles är förövrigt det enda relevanta Anus FC har gjort under 2000-talet.
Citera
2022-04-18, 17:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du och majoriteten av gooners får gärna kritisera Chelsea för ett tveksamt ägarskap i 19 år, men sett till titlarna speciellt under 2000-talet är vi en mycket större klubb.

Invincibles är förövrigt det enda relevanta Anus FC har gjort under 2000-talet.
Så du menar att det enbart är Arsenal fans som är kritiska till Chelsea och deras nya fanskara som har följt med de sedan 2003?

Har du koll på Chelseas historia öht pre-2003?
Citera
2022-04-18, 17:44
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Så du menar att det enbart är Arsenal fans som är kritiska till Chelsea och deras nya fanskara som har följt med de sedan 2003?

Har du koll på Chelseas historia öht pre-2003?

Arsenalfans är de som gnäller mest om oljepengar och hur Chelsea förstört fotbollen. Blir alltid extra roligt när du tror dig veta bäst om att Chelsea ej har någon historia när det är uppenbart att du har ingen koll på att Chelsea har fler titlar både cuper och i Europa än Ligavinsten 1955.

Chelsea är den enda klubben i London som vunnit Champions League, vi är överlägset störst i Englands huvudstad.
Citera
2022-04-18, 18:18
Medlem
MosesMetares avatar
Efter förlust borta mot QPR med 1-0 samtidigt som Reading hämtade upp 1-4 till 4-4 hemma mot Swansea City står det nu klart att Derby County degraderas till League One nästa år.
De ska dock ha all heder av att de höll hoppet vid liv ända till omgång 43 efter att ha fått starta säsongen med 21 minuspoäng.....
Citera
2022-04-18, 18:25
Medlem
Enligt Fabrizio Romano på twitter så är ten Hag klar för United.

Kan vi snabbspola till nästa säsong?
Citera
2022-04-18, 19:24
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerre88
Enligt Fabrizio Romano på twitter så är ten Hag klar för United.

Kan vi snabbspola till nästa säsong?

Har du så bråttom att komma utanför top 4 igen?
Citera
2022-04-18, 19:30
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
Efter förlust borta mot QPR med 1-0 samtidigt som Reading hämtade upp 1-4 till 4-4 hemma mot Swansea City står det nu klart att Derby County degraderas till League One nästa år.
De ska dock ha all heder av att de höll hoppet vid liv ända till omgång 43 efter att ha fått starta säsongen med 21 minuspoäng.....

Ja jag tycker det är jävligt märkligt av Fotbollskanalen att kalla det ett fiasko. Visst dom åker ur men jävlar vad de kämpat trots den konstanta uppförsbacken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in