2022-04-18, 14:40
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ser det inte gå att vinna i eftermiddag tyvärr. Stor skillnad på line ups. Rögle har kanske en formation som är farliga det är första. sedan är det inte stor skillnad på 2-4 tyvärr. Typiskt att magsjuka och skador ska komma iväg för en finalplats men så är det tyvärr.

som någon annan skrev ifall du vissa perry rätt i sak stor skillnad

Ska självfallet kolla matchen Perry men inga höga förväntningar!

Magsjuka går i Laget
Bla Clang
Citera
2022-04-18, 14:51
Medlem
J.R.s avatar
Färjestad är favorit i eftermiddagens match. Tror på en jämn match, förmodligen oavgjort och förlängning.
Citera
2022-04-18, 15:18
Medlem
Lennström är min favorit i FBK. Man känner igen honom direkt när han har pucken. Han har både självförtroende och skills att hålla i pucken lite längre. Snurrar bort motståndare om det behövs.
Citera
2022-04-18, 15:25
Avstängd
Citat:
verka som juggen och Lundqvist klara sig från anmälan. Lite sjukt ändå

Onekligen har Mursak haft tur att han inte blev anmäld till nämnden. Luleås Stefan Nilsson rasar. Han menar att Luleå behandlas annorlunda än andra lag.

Bifogar länk. Problemet med text-tv är att sidans nummer ändras ganska fort så frågan är hur länge länken funkar.

https://www.svt.se/text-tv/304
Citera
2022-04-18, 15:30
Medlem
Håller Röglebandyn på att förlora greppen mot Färjestad BaraKöp.
Citera
2022-04-18, 15:46
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Onekligen har Mursak haft tur att han inte blev anmäld till nämnden. Luleås Stefan Nilsson rasar. Han menar att Luleå behandlas annorlunda än andra lag.

Bifogar länk. Problemet med text-tv är att sidans nummer ändras ganska fort så frågan är hur länge länken funkar.

https://www.svt.se/text-tv/304
Såpass?
Jag tog mig friheten att ta printscreen för den som är intresserad, ifall det skulle försvinna.
https://ibb.co/pR5Q7mC
Citera
2022-04-18, 16:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Såpass?
Jag tog mig friheten att ta printscreen för den som är intresserad, ifall det skulle försvinna.
https://ibb.co/pR5Q7mC

Bra!

Men jag fattar inte. Vem är det som ska anmäla? Kan inte Luleås sportchef bara göra en anmälan?
Citera
2022-04-18, 16:34
Medlem
Citat:
Bra!

Men jag fattar inte. Vem är det som ska anmäla? Kan inte Luleås sportchef bara göra en anmälan?

Ja förstår inte heller. ''Vem som helst'' från respektive lag kan väl skicka in anmälan? Någon mer kunnig får gärna förklara hur det funkar
Citera
2022-04-18, 16:36
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Bra!

Behövde FHC sportchef göra en anmälan? Det är löjligt att Luleå får avstängningar medans Frölunda klarar sig....

Det dämpar ju direkt inte snacket om att söderlag favoriseras.
Citera
2022-04-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ja förstår inte heller. ''Vem som helst'' från respektive lag kan väl skicka in anmälan? Någon mer kunnig får gärna förklara hur det funkar
Det drabbade laget brukar väl avstå från att anmäla, för att kunna säga ”vi fokuserar på vårt”, ”matcherna ska avgöras på isen”, ”domarna får döma”, etc. Då återstår domarna, som själva kan anmäla om de tycker att det är motiverat.
Citera
2022-04-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Det drabbade laget brukar väl avstå från att anmäla, för att kunna säga ”vi fokuserar på vårt”, ”matcherna ska avgöras på isen”, ”domarna får döma”, etc. Då återstår domarna, som själva kan anmäla om de tycker att det är motiverat.

Jaha tack för förklarningen!
Citera
2022-04-18, 16:45
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson

Jo det är en liten gentleman kodex tyckte jag Wikegård babbla på om dock brukar ju osten bryta den varje år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in