Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Eftersom det är en studie underbyggd med trovärdiga källor.
Låt fakta styra istället för känslor, det är ett ganska bra recept för framgång.
De senaste dagarna hade inte hänt om folk faktiskt var så pass rimliga.
De här människorna som underkastar sig något som inte existerar och begår grova våldsbrott och annat sjukt, äckligt beteende i dess namn är raka motsatsen till rimliga.
Faktum är att personer som begår brott under vanföreställningar/psykoser bör låsas in på sluten psykiatrisk vårdinrättning, med stöd av LPT.
Att med stöd av "religionsfrihet" låta dessa masspsykoser fortgå är helt absurt. Jag skiter fullständigt i att miljoner religiösa idioter jorden över ägnar sig åt något som inte existerar, gud/gudar blir inte mer verkliga för det.
Var och en kan ha sina egna små fritidsintressen (sålänge det inte påverkar andra) men det ska fan inte styra minsta lilla mikrodel av ett civiliserat och modernt samhälle. Punkt.
Jag känner mig inte trygg i mitt eget land längre pga dessa främmande människor som gängskjuter, förnedringsrånar och gruppmisshandlar vår befolkning (och nu också våldsamt attackerar polisen som ska skydda oss).
Jag har ingenting att sätta emot. Inget våldskapital, inget vapen, inget beskydd av polisen.
Kan bara hoppas att min politiska röst i valet i höst bidrar till en förändring.