https://www.youtube.com/watch?v=99iA7XFjVGc
I tider med upplopp och samhällsförstörande händelser (terrorism är också ett ord som speglar sanningen) så ska man lyssna på BÅDE Reinfeldts "öppna era hjärtan-tal" (och se att det talet
inte åldrades väl).
Men också det jag länkar ovan, den förre Moderatledaren Bo Lundgrens analys av vad Fredrik Reinfeldt egentligen ville med en okontrollerad invandring, det viktigaste av allt var (enligt honom) att detta var Reinfeldts verktygslåda för att RASERA DEN SVENSKA VÄLFÄRDEN.
Något de faktiskt med facit i hand lyckats med, största misstagen gjordes av M (förklätt till "humanitet" ändrade man riktning på skutan) även om jag förr röstat M så är det viktigt att vara ärlig med detta. Nästkommande vänsterstyre fortsatte tyvärr och idag ser vi vilken krutburk vi lever i.
Ibland debatterar jag med vänsterskribenter och vi har en sak gemensam ändå. Oavsett höger eller vänster så är det ingen som är intresserad av att slå sönder samhället och få det att kollapsa.
De här kravallerna och upploppen visar på att vi går mot en ny dystopisk framtid, vad ska nästa upplopp handla om ?
Att "fel" partier vinner valet ? Att man slår sönder ett kvarter för att "någon högt uppsatt gängmedlem" blivit dömd ?
Att man startar kravaller för att man inte fick "rätt" bidrag hos soc ? För att socialtjänsten gjorde "fel" i något ärende.
Är det VI (rättssamhället och demokratin) som bestämmer eller är det fruktan och våld som ska få sätta agendan ?
Redan nu är rättssystemet i gungning pga hot och påverkans-aktioner, vanligt folk VÅGAR inte längre vittna.
Det är dags att sluta se skiten i "höger" eller "vänster" - Det är större än så....och det behöver tas krafttag !