2022-04-18, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Tänk dig att din mammma har suugiit av din far dag in dag ut sen blev din mammmma gravid men din far gjorde dig på fyllan😂😂😂😂
Sorry, helt obegripligt för mig. Jag pratar inte apa.
Citera
2022-04-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Det är Svenssons som stödjer kriminella genom att köpa knark.
Även poliser använder knark. Finns flera domar från det senaste tiden gällande poliser.

Så ni stödjer kravallerna indirekt genom era drogmissbruk.
jo men detta fattar inte den dumme svennen...bara läsa här på forumet ju...så löjligt.. det är ju vi som föder dom....det är därför jag är för stenhårda straff för brukare....minimum 1 års fängelse.
Senast redigerad av chonard 2022-04-18 kl. 15:54.
Citera
2022-04-18, 15:52
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Det är relevant. Hade Paludan inte varit här så hade vi inte haft något bråk. Jag kunde räkna ut med lilltån att det skulle bli bråk. Syftet med att bränna saker (böcker, flaggor osv) är att skapa bråk.

I en demokrati med yttrandefrihet får man offentligt bränna vilka böcker man vill. Muslimerna är problemet, inte Paludan.

Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Han kunde väl åtminstone göra det I Danmark istället för att köra en Sverige-turne...

Han har gjort det i Danmark också men det fick inte riktigt lika våldsamma reaktioner som här. Här blev det upplopp på platser där han inte ens gjorde det.

När tycker du allahu-akbar-muslimerna börjar bli ansvariga för sina egna handlingar? Eller tycker du dom skall betraktas som mentala mongon som saknar egetansvar?
Citera
2022-04-18, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Ingen action idag eller?

Blir nog lugnare nu när polisen visade vart skåpet skulle stå i norrköping , att det skulle krävas lite vapenvåld för det , det är rätt sjukt.
Citera
2022-04-18, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Våra politiker är falskare än grekiska politiker!
Om Sverige ska bli en normal-fungerade land behövs det en TRUMP
Nej , det behövs minst 5 stora mentalsjukhus. Jag är inte för att döda någon - bara hjälpa dem till ett liv i total frihet.
Inga egna tankar är det mest nedlåtande som finns för en muslim , men för oss som ser deras nederlag är det bäst att hjälpa dem. De blir lyckliga av lobotomin. Vi också.
Citera
2022-04-18, 15:53
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Var har jag skrivit det? Du kan inte citera mig på den punkten eftersom jag aldrig hävdat det.

Vad har hävdar är att det kostar oss en förmögenhet för Paludan att bevisa något vi alla redan vet, nämligen att våldsamma individer är våldsamma individer.
Vi har redan sett upplopp tidigare, behöver vi då fler upplopp för att fatta vad dessa idioter är kapabla till?
Om svaret är nej, förklara då vad nyttan med Paludans provokation är, är du snäll.
Förklara varför du tycker det är okej att vi skattebetalare ska stå för denna miljon-nota, när Paludan själv kan ges möjlighet att ta den, om han nu vill nyttja sin rätt till yttrandefrihet.

Som alla andra har de sitt liv här.
Tacksam för att det finns någon som använder hjärnan innan han/hon skriver.
Det ska du ha all heder för.
Ja för många av oss så är det ingen nyhet att det finns ett antal låt säga "kaosmänniskor" på de här orterna.
Helgens övningar har dock förhoppningsvis öppnat ögonen på en o annan batiktant, svenne-banan och både lokal och riksdagspolitiker.
Som sagt inget nytt under solen, men kanske fler ser nu hur det är ställt.

Frågan är då vad vi ska göra åt eländet.
Hur många människor kan vi ha levande i social misär?
Då menar jag inte bara de som klumpas ihop i gruppen muslimer utan generellt i samhället.
Är det så här vi vill ha det?

Ska vi dessutom fylla på med ännu fler människor med problem i bagaget innan vi fått ordning på de samhällsproblem som vi redan har?

Hur ska vi hantera de som redan på sin 15-års dag är looser i det svenska samhället?
Inga betyg, kan inte prata ren svenska och inte engelska heller för den delen, har lätt för att hota och ta till våld. Kanske bokstavsbarn med hela alfabetet i ryggsäcken.
Hur ska vi hantera de svennar som varje lördag känner sig tvungen att knäcka ett halvt flak starköl och därefter bevisa sin manlighet genom att hota andra människor och förstöra egendom som kommer i dess väg?

Hur ska vi hantera gängkriminella?
Får de sitta på kåken så är de bara än jävligare när de kommer ut.
Slutar jävlas gör de först när de dör av blyförgiftning.
So what to do, my dear friend?
Citera
2022-04-18, 15:54
Medlem
När det förra året avslöjandes att Rasmus Paludan sexchattat med minderåriga i Danmark blev det en politisk skandal. Även bland högerextremister fick hans rykte sig en törn.

– Jag är i Köpenhamn och det blir nog först nya möjligheter i Sverige om en vecka, säger han.

https://www.expressen.se/nyheter/efter-upploppen-paludan-nu-halvvags-in-i-varmen/
Citera
2022-04-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rajsii
Blir nog lugnare nu när polisen visade vart skåpet skulle stå i norrköping , att det skulle krävas lite vapenvåld för det , det är rätt sjukt.

Verkanseld är det som gäller. Ingen hjärnsubstans på gatan = fortsatta kravaller
Citera
2022-04-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Attendo i Uppsala har haft en enhet som är inriktad på språk och kultur.
Fast gentemot Eveo tror jag de flesta ligger i lä, rullande reklam med språk och kultur så det både räcker och blir över:
https://twitter.com/exakt24/status/1515006167751307272

Fjärde klippet.
Citera
2022-04-18, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Tänk dig att din mammma har suugiit av din far dag in dag ut sen blev din mammmma gravid men din far gjorde dig på fyllan😂😂😂😂

Vi får hoppas att Dansk/Svensken kommer till hit till Sverige igen och eldar upp ett gäng Koraner, så kan du ju passa på att grilla lite Falukorv eller annan god korv på Gris, senap, ketchup och bostongurka är gott till.

Du vet i Sverige har vi Yttrandefrihet, passar inte det då lever man i fel land, så enkelt är det.
Senast redigerad av MisterSeven 2022-04-18 kl. 16:25.
Citera
Avstängd
Politikerna måste fatta att det inte räcker med att enbart beivra direkta utslag av kriminalitet i förorterna etc (i den mån polisen över huvud taget gör det längre?). Man måste också bekämpa och röka ut vissa normer och attityder, värderingar - t ex hederskultur, synen på kvinnor som "ägodelar", klankultur och jihadism. Vanligt folk har redan förstått att det är så.
Citera
Medlem
fattar inte varför ni är för dödliga vapen när en vattenkanon löst allt på 10 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in