2022-04-18, 13:20
Medlem
TonyMoontanas avatar
Igår under upploppet på Rosengård i Malmö så hämtade de en dansk flagga och ritade en kuk samt skrev Paludan och brände upp flaggan och tvingade en fotograf att fota den brinnande flaggan samt 20 maskerade män stå bakom.
Citera
2022-04-18, 13:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
https://youtu.be/Vg30hUsD0-Q

12:36 Kan någon översätta och förklara?

Tryckte på översättning på kommentarerna och de är så efterblivna att man blir mållös.
Stod på ett ungefär "Hälsningar till våra modiga muslimska bröder. Svenskarna måste lära sig respektera andra religioner."

Jag talar nog för de allra flesta svenskar(oavsett ursprungsland) nu. Vi har fan inget emot andra religioner! Vi har inga problem med att man utövar islam och till och med bygger moskéer här. Hade vi fått smälla upp våra kyrkor och synagogor hos er? Svårt att tro det. Inte heller hade vi kunnat med att kaosa sönder era länder om ni tagit emot oss om vi hade behövt fly krig/svält. Vi har något i oss som heter tacksamhet och respekt. Okända ord kanske för er stenslungande grisar.
Nu talar jag alltså om de som kaosar i vårat land och även drar skam över sin egen religion. Ni som bara letar efter minsta skäl att förstöra, elda bilar osv. Inte de som sköter sig. De är lika bedrövade som oss ursvenskar.

Och det ni sysslar med när ni försöker skada våra poliser, är det att utöva er religion? Nej ni är en skamfläck.

Jag hoppas era släktingar känner igen er på filmerna och sätter er på ett plan tillbaka till erat hemland. Vi är inte fega. Vi är fredliga. Är fred inget ni uppskattar så välkommen att dra. Dessvärre kanske eran släkt är stolta över erat svineri? Ni saknar ju grundläggande uppfostran och hyfs..

Jag skulle också vilja säga att visst finns rasism. Det kortet dras däremot för ofta och i fel sammanhang. Och ska vi vara ärliga så är det nog mer rasism från erat håll nu än tvärtom. Men ni skadar tryggheten vi svenskar brukade ha. Så det är inte konstigt man blir fördomsfull.

Kan politikerna sluta dalta med dessa as nu? Medborgarskap måste kunna upphävas. Det ska inte vara möjligt att få bete sig såhär. Skicka tillbaka dem så kanske de en dag inser hur bra det faktiskt var här..
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Igår under upploppet på Rosengård i Malmö så hämtade de en dansk flagga och ritade en kuk samt skrev Paludan och brände upp flaggan och tvingade en fotograf att fota den brinnande flaggan samt 20 maskerade män stå bakom.

Finns det ingen bild / film från detta?
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Rättelse. Paludan gillar sodomi med unga pojkar och Muhammed var en gift ung flicka vars flickas pappa var hans bundis.
Okej, med tanke på hur sexuellt frustrerad kulten är så är den bögig. Att Muhammed hade ett pedonätverk med sina polare med tveksam läggning gör liksom inte saken bättre. Vi får be till Aleister Crowley att det var lika påhittad som resten av gubbens psykosupplevelser. Annars skulle det ju vara för jävligt på riktigt och jag hoppas hela Skägget går ut och eldar upp varenda text från den abrahamitiska traditionen de kan hitta i solidaritet med humanismen och sina medmänniskor.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Finns en grej som stör mig grymt mkt.
Aftonbladet kallar det att en person blir påkörd av polisen.

Det jag ser är att en motdemonstrant/våldsverkare/terrorist står i vägen för polisen.

Massmedia hjälper hela tiden till att elda på polishatet och det kommer bara bli värre så länge dessa "motdemonstranter" skall uppmuntras.

F.ö är det lika efterblivet att bränna koranen som att reagera på det.
Så djävla onödigt allting faktiskt.
Borde finnas viktigare saker att ägna sig åt i dessa dagar.
Citera
2022-04-18, 13:22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
De skrev inte "Bögballe" på den? Det hade varit roligare.
Citera
Medlem
Citat:
Och jag såg givetvis denna video. De såg inte ut att tvinga honom. De var rätt lugn på fotografen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Tyska Bild skriver om de muslimska kravallerna i Sverige:

https://www.bild.de/news/ausland/news-ausland/molotowcocktails-auf-polizisten-schon-wieder-krawalle-in-schweden-79799158.bild.html
Precis, att det ska vara så svårt för svensk media. Positivt överraskad av Tyskland!
Citera
2022-04-18, 13:24
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Får vi se danskar bränna bilar och kasta sten tro. Oerhört kränkande ju.
Citera
2022-04-18, 13:25
Medlem
TonyMoontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Och jag såg givetvis denna video. De såg inte ut att tvinga honom. De var rätt lugn på fotografen.

Kan du hitta videon igen eller vet du var den finns?
Citera
2022-04-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Finns en grej som stör mig grymt mkt.
Aftonbladet kallar det att en person blir påkörd av polisen.

Det jag ser är att en motdemonstrant/våldsverkare/terrorist står i vägen för polisen.

Massmedia hjälper hela tiden till att elda på polishatet och det kommer bara bli värre så länge dessa "motdemonstranter" skall uppmuntras.

F.ö är det lika efterblivet att bränna koranen som att reagera på det.
Så djävla onödigt allting faktiskt.
Borde finnas viktigare saker att ägna sig åt i dessa dagar.
Ja, det kan man tycka. Att utvisa så många hatiska element till mellanöstern/Afrika som möjligt, och stoppa inflödet! Detta kommer bara bli värre!
Citera
2022-04-18, 13:27
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tryckte på översättning på kommentarerna och de är så efterblivna att man blir mållös.
Stod på ett ungefär "Hälsningar till våra modiga muslimska bröder. Svenskarna måste lära sig respektera andra religioner."

Jag talar nog för de allra flesta svenskar(oavsett ursprungsland) nu. Vi har fan inget emot andra religioner! Vi har inga problem med att man utövar islam och till och med bygger moskéer här. Hade vi fått smälla upp våra kyrkor och synagogor hos er? Svårt att tro det. Inte heller hade vi kunnat med att kaosa sönder era länder om ni tagit emot oss om vi hade behövt fly krig/svält. Vi har något i oss som heter tacksamhet och respekt. Okända ord kanske för er stenslungande grisar.
Nu talar jag alltså om de som kaosar i vårat land och även drar skam över sin egen religion. Ni som bara letar efter minsta skäl att förstöra, elda bilar osv. Inte de som sköter sig. De är lika bedrövade som oss ursvenskar.

Och det ni sysslar med när ni försöker skada våra poliser, är det att utöva er religion? Nej ni är en skamfläck.

Jag hoppas era släktingar känner igen er på filmerna och sätter er på ett plan tillbaka till erat hemland. Vi är inte fega. Vi är fredliga. Är fred inget ni uppskattar så välkommen att dra. Dessvärre kanske eran släkt är stolta över erat svineri? Ni saknar ju grundläggande uppfostran och hyfs..

Jag skulle också vilja säga att visst finns rasism. Det kortet dras däremot för ofta och i fel sammanhang. Och ska vi vara ärliga så är det nog mer rasism från erat håll nu än tvärtom. Men ni skadar tryggheten vi svenskar brukade ha. Så det är inte konstigt man blir fördomsfull.

Kan politikerna sluta dalta med dessa as nu? Medborgarskap måste kunna upphävas. Det ska inte vara möjligt att få bete sig såhär. Skicka tillbaka dem så kanske de en dag inser hur bra det faktiskt var här..
Bra.. instämmer. Skicka detta till Riksdagens ledamöter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in