2022-04-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Så har det väl alltid varit. Vad behöver Jimmie göra mer än att säga som det är.
Ingen behöver egentligen säga någonting alls. Om inte gärningarna räcker i sig så pladdrar de effektivt på själva och ger svar på alla frågor man kan önska om sina motiv och planer på framtida våldsamheter.

Som de själva upprepat länge nu, vi är nog ett dödsdömt folk.
Citera
2022-04-18, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jaha. Är dom 15 så är han dock inte pedofil.
Tack för svar!

Det har du rätt i.

Skillnad på Aisha som var 6 år när hon skrev äktenskapskontrakt och 9 år när äktenskapet fullbordades.

Walla walla
Citera
2022-04-18, 13:00
Medlem
Mich13s avatar
Samtidigt som svenska barn blir hjärntvättade från första dagen på förskolan om att "mångfald är vår styrka"...

Lille gosse, det spelar ingen som helst roll hur många skjutningar, sprängningar, våldtäkter, rån osv. Mångfald är ändå vår styrka.
Citera
2022-04-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Tydligen så snackade han homosex med 15 åriga grabbar på discord.

Dansk media:
Unga som 13 år. Så ja han är pedofil.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-i-grov-sexsnak-med-boern/8812577?ilc=c
Citera
2022-04-18, 13:01
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Jag litar inte på tuffeuffe...
Blir nog AfS..

Lita inte på någon politiker. Din röst kommer att bli en marginaliserad företeelse som påverkar noll och intet. Hur kan du överhuvudtaget tro att någon ska kunna göra något i detta förlorade samhälle? Väntar bara på att Islam-partiet ska mobiliseras och sedan är den demokratiska vägen öppen. De kommer att få betydligt fler röster än AfS.

Bäst att markera att jag väntar på det, men jag vill det inte. Det blir Tuffe-Uffe som får min röst.
Citera
2022-04-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Dansk media:
Unga som 13 år. Så ja han är pedofil.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-i-grov-sexsnak-med-boern/8812577?ilc=c

Försvarar inte honom ang det. Men bra att du förtydliga!
Citera
2022-04-18, 13:03
Medlem
Är de lugnt nu eller börjar kaoset snart igen?
Citera
2022-04-18, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Lita inte på någon politiker. Din röst kommer att bli en marginaliserad företeelse som påverkar noll och intet. Hur kan du överhuvudtaget tro att någon ska kunna göra något i detta förlorade samhälle? Väntar bara på att Islam-partiet ska mobiliseras och sedan är den demokratiska vägen öppen. De kommer att få betydligt fler röster än AfS.

Bäst att markera att jag väntar på det, men jag vill det inte. Det blir Tuffe-Uffe som får min röst.

Moderaterna ligger bakom detta bland annat. Öppna era stjärthål, woops menade hjärtan.
Citera
2022-04-18, 13:04
Medlem
missconspiracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius57
Är de lugnt nu eller börjar kaoset snart igen?
Har svårt att tro att det skulle vara över nu.
Citera
2022-04-18, 13:05
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Varför säger folk att Paludan är pedofil? Är han det eller använder man bara det som skällsord?

Han har ett intresse för unga pojkar, här är en tråd som berör hans pederasti:

Varför så tyst om Rasmus Paludans sexchattar med unga pojkar?

Dock så tycker jag inte Rasmus Paludans förmodade perversioner är intressant just nu. Utan fokus bör ligga på blattarnas kaosande.
Citera
2022-04-18, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Moderaterna ligger bakom detta bland annat. Öppna era stjärthål, woops menade hjärtan.

Social demokraterna started det mångkulturella samhället, så både sossarna och moderaterna har blod på sina händer.
Citera
2022-04-18, 13:06
Medlem
Tur att även ungdomsledare deltog.

Lär väl skylla på systematisk rasism.

"Örebroandan är ett projekt under Örebro läns fotbollsförbund som bedriver spontanidrott på helgkvällar i Örebro. Verksamheten ska fungera som en ”drive in” där ungdomar kan komma och gå som de vill kostnadsfritt.

Enligt sin egen hemsida står man för ”Glädje, värdighet, respekt – alltid oavsett”. Även Örebro kommun är samarbetspartners till föreningen.

”Vänt upp och ner på sociala medier”
Men av Nerikes Allehandas videoklipp framgår det att en av de som samarbetat med föreningen var delaktig i upploppet i Sveaparken i fredags."

https://www.expressen.se/nyheter/ledare-i-forening--var-med-i-upploppet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in