2022-04-18, 00:12
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Det här kommer fortsätta och accelerera nu vänta och se , behövs ingen koranbrännare framledes.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det har ju minskat idag jämfört med gårdagen men jag tror att polisen behöver omorganiseras, inte hålla på med att jaga sex-köpare och sådant trams.

Man måste ha möjligheter till att lösa upp folksamlingar med portabla vattenkanoner och rökbomber, med kvävande rök, kanske till och med tårgas är en lösning.

Man kan ha helikoptrar som vattenbombar folksamlingarna.

Då tror jag nog mer på lasso (kolla hur samerna jobbar idag med sina renar, det fungerar attans bra) och backa in bussarna så att man enkelt kan lasta upp... Det snarare än att dränka 50 pers med vattenbombning
Citera
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
MENA och andra kaosblattar är inte tillräckligt intelligenta för att inte bry sig.
Det tillhör demokratin att få yttra sig även när det gäller olika religioner. Man har målat tavlor om Jesus som homo och gjort diverse provokationer under årtionden. Allt för att synas och för att skapa sig ett namn.

Den som är klok passerar utan att reagera. Den som inte kan tänka utan styrs av "känslor" och imamer på andra sidan jordklotet börjar bränna oskyldiga människors bilar..

Jag hoppas att Sverige går med i NATO så att vi kan kalla dess armé till polisens hjälp på kaosområden som MENA betraktar som "sina".

Han åker hem till dem och gör något som förolämpar dem. Har svårt att jämföra det med en konstnär som målar tavlor hemma och ställer ut långt från de han förolämpar.
Citera
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Nu orkar jag inte vara tolerant längre, efter denna kaosartade helg så vill jag inte se en enda muslimjävel till i detta landet. Jag vill återgå till det gamla, fina, trygga sverige som fanns innan ni kom hit.

Jag vet att majoriteten av er är fredliga men det spelar ingen roll längre, dessa våldsverkare har förstört ert rykte och min tillit till er är totalt raserad. Jag kommer härmed att förknippa varje invandrare jag ser som en potentiell våldsverkare. Eran lättkränkthet är inget som svensk grundlag bryr sig om och svenska folket kommer aldrig att anpassa sig efter eran lättkränkta kultur. Gilla läget eller flytta hem igen, så enkelt är det!
Senast redigerad av .WhyAreYouGeh. 2022-04-18 kl. 00:16.
Citera
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Här är videon på han som dog av sina skador
https://m.youtube.com/shorts/St10136AR_E

Dog? Nja, ytterst tveksamt. Blev ju inte påkörd utan fick en dörr på sig.
Citera
2022-04-18, 00:13
Medlem
Dansk polis på plats i Malmö igen. Ungdomarna hänger utanför en ST1-mack, verkar vara den på Ramels väg 70.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Här https://m.youtube.com/shorts/St10136AR_E

Det där såg inte särskilt dödligt ut.
Citera
Avslutad
Saxat ur aftonbladet. En större folksamling har kastat sten på polisen. Man har även dragit fram släp från en bensinmack till branden.

Ett hundratal personer ska vara inblandade i händelsen, uppger polisen för Sydsvenskan. Flera polispatruller är på plats för att skingra folkmassan.

Larmet kom in till polisen vid 22.45 på söndagskvällen. Vid 23-tiden kom även larm om en bilbrand på Ramels väg
slutsaxat.

Nu är det juh som socialtjänsten ska vara ute och TA muslimbarn , Nu ska det sättas stopp för dessa hoppas jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Men är det inte lite dit vi är på väg då och har varit dom senaste 10 åren?

Halva Astrid Lindgrens skapelser kapas bort, tomteverkstaden kortas ner på julafton, glassar och godis måste byta namn och i sportens värld måste man byta både namn och logga.

Vi hatar Ryssland, Kina och Nordkorea men ändå går vi i samma spår och påstår att det är ett fritt land , lite komiskt faktiskt.
Ett litet fåtal utmanar islam offentligt - alla vet att det är förenat med livsfara. DET är en provokation i ett land som påstår sig försvara yttrandefrihet.
Citera
2022-04-18, 00:14
Bannlyst
På Aftonbladet löpet syns danska polisbilar nu i Malmö, håller det på spåra fullständigt nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Katastrof nu på rosengård, hundratals ungdomar kastar sten och smällare på poliser samt flera bränder. Det är värre än igår!
Zlatan Ibrahimovic måste känna sig stolt över dessa raketforskare.
Citera
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Har du hört talas om ordet yttrandefrihet?

Deras agerande har ingenting med att ha tråkigt att göra, det handlar om heder, det handlar om att Islam är en sjuk religion.

Vi får hoppas att "Dansken" håller liknade tal på alla våra torg, varje helg, först då kanske Svensson vaknar, för Muslimers våldsamna agerande med Islam som förevändning är fullständigt oacceptabelt och måste få ett slut.

INGEN RELIGION KAN ELLER FÅR STÅ ÖVER VÅRT LANS LAGAR!

Det handlar inte om deras religion. Det är bara en svaghet han utnyttjar. Det handlar om att han hatar alla som inte är vita. Om de ger med sig om koranbränning är det något annat som kommer att peka ut dem som inte han anser passar in. Han kommer att fira folkmordet i ... som stör någon osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in