Se, läs och begrunda vår framtid då vi ses som otrogna och smutsiga i deras ögon då Sverige är ett kristet land och vi äter fläsk
Kallelsen till mördande i Koranen 2, sura 4, vers 89:
quot; De vill att du ska bli otroende som dem och att du ska vara lika. Ta därför inte dem som dina hjälpare och vänner förrän de vandrar på Allahs väg. Om de vänder sig bort, ta tag i dem och döda dem vart du än hittar dem. Ta inte några beskyddare eller assistenter från dem .quot;
Kallelsen till mord i Koranen 3, sura 8 ayah 12:
quot; Här är din Herre inspirerade änglarna: Jag är med dig. Stärk dem som tror! Jag kommer att slå terror i hjärtan hos dem som inte tror. Hugga av huvudet och hugga av alla fingrar. Kvot;
Uppmaning till våld i Koranen 4, sura 8 ayah 39:
quot; Bekämpa dem tills frestelsen försvinner och tills religionen (dyrkan) är helt hängiven till Allah. Om de slutar, ser Allah vad de gör. Kvot;
Uppmaningen till mord i Koranen 5, sura 9 ayah 5:
quot; När de förbjudna månaderna är över, döda sedan polyteisterna, vart du än hittar dem, ta dem till fångar, belägra dem och ordna eventuella bakhåll för dem. Om de omvänder sig och börjar utföra namaz och betala zakat, släpp dem sedan, för Allah är förlåtande, barmhärtig .quot;
Uppmaning till våld i Koranen 6, sura 9 ayah 29:
quot; Kämpa mot de av bokens folk som inte tror på Allah eller den sista dagen, som inte anser förbjudna vad Allah och hans budbärare har förbjudit, som inte bekänner den sanna religionen, tills de hyllar med sina egna händer, förblir förödmjukade .kvot;
Själv spelade jag in den polis igår som agerade i strid mot 1:9 RF dvs kravet på saklighet och opartiskhet genom att uttrycka att grundlagen skulle ändras
Är man partisk om man uttrycker att man vill se lagändringar?
Är man partisk om man uttrycker att man vill se lagändringar?
Jag kan tycka det ja för då uttalar man att man inte håller med den linje som folkvalda politiker beslutat, vilket ger anledning att tro man kanske inte heller agerar i enlighet med den som tjänsteman. Delikatessjäv heter det