Citat:
Den är värdelös för att de skriver om saker de inte vet något om, och de döljer det inte heller. De säger rakt ut att de bara spekulerar. Försöker förstå varför du länkar den här.
Det säger ingenting om den militära utvecklingen, det är bara gissningar. Om du väntar till imorgon kanske de slipper gissa sig fram till vad som händer.
Spyr bara galla över rysstroll och skitpostare. Jag vet inte om du är ett rysstroll, men en skitpostare är du till 100%. Jag har sett ditt skitpostande ikväll.
Gå runt hörnet och svälj dina svettiga strumpor nu, tönt.
Det säger ingenting om den militära utvecklingen, det är bara gissningar. Om du väntar till imorgon kanske de slipper gissa sig fram till vad som händer.
Spyr bara galla över rysstroll och skitpostare. Jag vet inte om du är ett rysstroll, men en skitpostare är du till 100%. Jag har sett ditt skitpostande ikväll.
Gå runt hörnet och svälj dina svettiga strumpor nu, tönt.
Vad som väntar och händer får vi alla vänta på. Naturligtvis kan man spekulera... det gör väl alla? Knappast någon som sitter på alla svar just i detta nu?
Om sidan...
Citat:
The Institute for the Study of War advances an informed understanding of military affairs through reliable research, trusted analysis, and innovative education. We are committed to improving the nation’s ability to execute military operations and respond to emerging threats in order to achieve U.S. strategic objectives. ISW is a non-partisan, non-profit, public policy research organization.
Citat:
ISW researchers spend time in conflict zones conducting independent assessments and enhancing their understanding of realities on the ground.
MSM bättre? Trams Twitter konton utan substans? Man får balansera upp det lite.