Citat:
Du snackar så oerhört mycket skit, ”tårar och hat”, det här inlägget av dig, som är översatt av google translate är så pinsamt - hur fan kan du leva med dig själv när du ser exakt samma saker som alla vi andra ser; kukputin har fastnat i en mytologisk dröm som är helt väsensskild från samtidens Europa. Du upprepar ständig "motsatsen" i många svar här jag märkt och du försöker ofta stämpla människor som lögnare och naturligtvis rysstroll. Antingen är ni desperata eller så har ni egentligen inte mycket att bidra med mer än tårar och hat.
Varför tror du dessa västorienterade ryssar hamnar i dessa länder? Tror du dom kommer att söka sig vidare till väst eftersom dom är högutbildade? Tror du att dom inte kommer att skylla Putin och hans regim för att få asyl?
Jag kan hjälpa dig med den första fråga; sanktioner mot rysk flygtrafik och att finnarna mfl. stängde gränserna.
Inte för att jag bryr mig så mycket om vad ryssar hamnar eller att Ryssland dräneras på högutbildade. Jag bara konstaterar att många stannar kvar och att det blir likadant i Ukraina. Jag kan också konstatera att EU får en stor börda att ta hand om. Du behöver inte hetsa upp dig för det.
Varför tror du dessa västorienterade ryssar hamnar i dessa länder? Tror du dom kommer att söka sig vidare till väst eftersom dom är högutbildade? Tror du att dom inte kommer att skylla Putin och hans regim för att få asyl?
Jag kan hjälpa dig med den första fråga; sanktioner mot rysk flygtrafik och att finnarna mfl. stängde gränserna.
Inte för att jag bryr mig så mycket om vad ryssar hamnar eller att Ryssland dräneras på högutbildade. Jag bara konstaterar att många stannar kvar och att det blir likadant i Ukraina. Jag kan också konstatera att EU får en stor börda att ta hand om. Du behöver inte hetsa upp dig för det.
INGEN stödjer ryssens längtan att expandera:
”Ukrainians are being slaughtered while the west keeps paying russian energy bills & hesitating to provide Ukraine with heavy weapons.
Humanitarian aid won’t help Ukraine intercept russian bombs and missiles.
Put the Kremlin down the drain
Arm
Arm
Arm
Ukraine
@ Downing Street”
https://twitter.com/sasha_weirdsley/status/1515792177644945415?s=21&t=n37448tMHcFFngWDyYj1aQ