2022-04-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmackster
Jag förutsätter att den lagändring som polisen + rosengårdskillarna som konfronterade poliserna med varför de givit dansken tillstånd var att man vill göra det olagligt att bränna koranen, dvs inskränka yttrandefriheten genom att utvidga tillämpningsområdet för hets mot folkgrupp

Fantasi! Man ändrar inga lagar genom att begå brott! Flytta tillbaka till lägre begåvade länder.
Citera
2022-04-17, 23:26
Medlem
covf33fs avatar
Ingen som är live via en tjänst där man inte behöver ett konto för att kolla?
Citera
2022-04-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hur vet man på förhand vilka lagar som stärker? Finns det en lathund?

? Vad är fel på dagens lagar? Förutom att polisen har för lite makt?
Senast redigerad av Ribba-in 2022-04-17 kl. 23:29.
Citera
2022-04-17, 23:28
Medlem
Ni som har TikTok, sök på Malmö i sökrutan, sedan tryck på livesändning. Finns två som filmar live från Rosengård nu. Någon eldar en soptunna.
Citera
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
@Callerehal @Nono.mehou @barbiedoll.x1
@Alihadrous @navaking199
Tiktok!

Alla dessa konton är på plats just nu och filmar live! Dela och skärmfilma så mycket ni kan!

får dom inte att funka, gör dom klickbara..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
När man som polis håller på att bli mördad av blattar så får man nog tillåta lite "delikatesser".
Jag är mest förvånad att polisväsendet inte är helt korrumperat än.

I alla välfungerande samhälle hade polisen skjutit verkanseld mot alla stenkastare.
I dagsläget är det bättre att polisen säger upp sig & låter svenskarna själv ta hand om blattarna.

Jag förstår helt varför han gör det och han lugnade ner grabbarna så för hans del är taktiken rätt. Däremot kan jag tycka det är problematisk när de som har att agera i enlighet med lagen, dvs värna yttrandefrihet, uttalar sig önska en annan ordning och uttala sig som att det vore på gång. Är det någon gång vi inte ska vika en tum är det nu
Citera
2022-04-17, 23:29
Medlem
De senaste dagarnas händelser stärker bara min tes: muslimer hör inte hemma i väst. När ska politiska partier börja diskutera detta? Jag skulle allra helst se att ett totalt förbud mot islam infördes, men det krockar tyvärr med religionsfriheten... Nolltolerans mot islam skulle ju annars lösa mycket i Sverige. Det har inte tillfört någonting överhuvudtaget, förutom kaos och förstörelse.
Citera
2022-04-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
En dansk tar båten hem till Sverige. Och bränner koraner. Och efter det åker han till Danmark igen. Det får man ändå ge dom, danskarna. En jävla humor det har dom. Ett glatt humör.

Ja han är ju egentligen dansk. Från början. Men inte till slutet. Bor I Danmark. Men blev svensk för att få bränna koraner. I Sverige.

Jo, vissa vill ju hit och utöva ytrandfrihet, andra vill våldta, gängkriga och kasta sten på poliser.

Finns folk för allt verkar det som. Synd om alla andra, speciellt de på bussen som brandbombades i malmö häromdagen.
Citera
Medlem
Citat:
Katastrof nu på rosengård, hundratals ungdomar kastar sten och smällare på poliser samt flera bränder. Det är värre än igår!
Konstigt. Paludan är väl inte där? Om jag inte hade hört så många påstå annat så hade jag trott att de bara hatar samhället och älskar kaoz i största allmänhet.
Citera
Avslutad
Citat:
@Callerehal @Nono.mehou @barbiedoll.x1
@Alihadrous @navaking199 @ammo_abbe_vinnarteamet
Tiktok!

Alla dessa konton är på plats just nu och filmar live! Dela och skärmfilma så mycket ni kan!

https://www.tiktok.com/@navaking199/live
https://www.tiktok.com/@alihadrous/live
https://www.tiktok.com/@barbiedoll.xx1/live
https://www.tiktok.com/@callerahal/live

Dessa får jag att fungera.

Och denna men han åker bara bil:
https://www.tiktok.com/@ammo_abbe_vinnarteamet/live
Senast redigerad av kaliyuga14 2022-04-17 kl. 23:33.
Citera
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
De är hangry och de får inte ha sex. Vad tror du själv ? 😂

Ja men så ser det ut, hatet enligt islam.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hur vet man på förhand vilka lagar som stärker? Finns det en lathund?
Att utöka området för hets mot folkgrupp stärker inte yttrandefriheten. Kanske stärker den den inre säkerheten genom att det inte kommer vara lagligt att provocera. Men är ett Sverige som inte accepterar annat än ”partilinjen” verkligen något önskvärt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in