Citat:
Ursprungligen postat av
Varglig
Återvandiringsbidrag, retrospektiv genomgång av tidigare medborgarskap och indragning om det ljugits (stöds av FN om jag fattat rätt), rejält minskade bidrag, biometri och mängder med personkontroller.
Kanske, kanske, men vi är ju inte ens i närheten av sådant. Har fortfarande EU:s överlägset största immigration...
Ser inte bra ut. Demografi är oåterkalleligt och de som föds här lär (vilket är djävligt många) är mer kriminella och blir omöjliga att få bort.
Det ska inte vara några återvandringsbidrag. Stäng av vatten och el till det områden dom bor i. Spärra av dom och skjuta alla som försöker ta sig ut.
Men jag tror att krig kommer bryta ut innan. Tycker det vankas krig över hela Europa om jag ska vara ärlig.
Och du, försök att inte vara så uppgiven och dyster. Det här kommer att lösa sig.
När svartskallarna har gjort tillräckligt med negativitet här och i Europa och skadat världens ekonomiska intressen så kommer krigsländer att ge sig in i leken. Och det är en lek som svartskallarna inte kan vinna.
Det finns inte en chans att USA kommer tillåta muslimskt styre i Europa. Jag tror inte China är intresserade av det heller.