2022-04-17, 23:22
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Är terroristerna igång igen? Vad fan är detta
Citera
2022-04-17, 23:22
Medlem
covf33fs avatar
Fest i Malmö alltså?
Citera
2022-04-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Återvandiringsbidrag, retrospektiv genomgång av tidigare medborgarskap och indragning om det ljugits (stöds av FN om jag fattat rätt), rejält minskade bidrag, biometri och mängder med personkontroller.

Kanske, kanske, men vi är ju inte ens i närheten av sådant. Har fortfarande EU:s överlägset största immigration...
Ser inte bra ut. Demografi är oåterkalleligt och de som föds här lär (vilket är djävligt många) är mer kriminella och blir omöjliga att få bort.

Det ska inte vara några återvandringsbidrag. Stäng av vatten och el till det områden dom bor i. Spärra av dom och skjuta alla som försöker ta sig ut.

Men jag tror att krig kommer bryta ut innan. Tycker det vankas krig över hela Europa om jag ska vara ärlig.

Och du, försök att inte vara så uppgiven och dyster. Det här kommer att lösa sig.
När svartskallarna har gjort tillräckligt med negativitet här och i Europa och skadat världens ekonomiska intressen så kommer krigsländer att ge sig in i leken. Och det är en lek som svartskallarna inte kan vinna.
Det finns inte en chans att USA kommer tillåta muslimskt styre i Europa. Jag tror inte China är intresserade av det heller.
Citera
2022-04-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Hmm, beror ju vilken lagändring du vill göra?
Stärker den Sverige? Om inte så är det väl mest för att paja Sverige mer.
Jag förutsätter att den lagändring som polisen + rosengårdskillarna som konfronterade poliserna med varför de givit dansken tillstånd var att man vill göra det olagligt att bränna koranen, dvs inskränka yttrandefriheten genom att utvidga tillämpningsområdet för hets mot folkgrupp
Citera
2022-04-17, 23:24
Medlem
TonyMoontanas avatar
@Callerehal @Nono.mehou @barbiedoll.x1
@Alihadrous @navaking199 @ammo_abbe_vinnarteamet
Tiktok!

Alla dessa konton är på plats just nu och filmar live! Dela och skärmfilma så mycket ni kan!
Senast redigerad av TonyMoontana 2022-04-17 kl. 23:28.
Citera
Medlem
LillTurkens avatar
En dansk tar båten hem till Sverige. Och bränner koraner. Och efter det åker han till Danmark igen. Det får man ändå ge dom, danskarna. En jävla humor det har dom. Ett glatt humör.

Ja han är ju egentligen dansk. Från början. Men inte till slutet. Bor I Danmark. Men blev svensk för att få bränna koraner. I Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/28xykG/rasmus-paludan-planerar-nya-sammankomster-i-linkoping-och-norrkoping

Nu väntar ett intensivt arbete där polisen ska igenom allt bevismaterial.

– Vi är fast förvissade om att vi ska lagföra så många som möjligt för de här synnerligen allvarliga brotten.

Då kan man hoppas på allt mellan 4 år upp till livstids fängelse, det inger en viss hoppfull känsla.

Helt värdelöst!
Varför satt de inte varje person i buss med buntband. Körde ut dem 1 mil utanför stan.
Fyllde buss efter buss...
Varje person dokumenterad och ställd inför ev brott... Hur svårt ska det vara?
Citera
Medlem
Ännu en live från Malmö uppe: https://www.tiktok.com/@abomohammed2626/live
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ingen snäll retorik iaf. Blir svårt att gömma det här under mattan valår som det är.

Vid halv åttatiden samlades flera av de poliser som deltog i gatustriderna i Navestad i Norrköping. Många av dem är helt slut efter dagens arbete.

Ingen vill medverka i Aftonbladet med namn, men de ställer upp och berättar om sina erfarenheter från dagen.

– Jag fick en sten kastad i nacken på mig när jag satt i bilen, säger en av dem.

Han beskriver dagens insats som bland det värsta han varit med om.
Citera
2022-04-17, 23:25
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Jag trodde att vi alla kunde vara lugna efter att landsfadern Johansson sa "Gå hem, omedelbart"?
Citera
2022-04-17, 23:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmackster
Jag kan tycka det ja för då uttalar man att man inte håller med den linje som folkvalda politiker beslutat, vilket ger anledning att tro man kanske inte heller agerar i enlighet med den som tjänsteman. Delikatessjäv heter det
När man som polis håller på att bli mördad av blattar så får man nog tillåta lite "delikatesser".
Jag är mest förvånad att polisväsendet inte är helt korrumperat än.

I alla välfungerande samhälle hade polisen skjutit verkanseld mot alla stenkastare.
I dagsläget är det bättre att polisen säger upp sig & låter svenskarna själv ta hand om blattarna.
Citera
2022-04-17, 23:26
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Hmm, beror ju vilken lagändring du vill göra?
Stärker den Sverige? Om inte så är det väl mest för att paja Sverige mer.

Hur vet man på förhand vilka lagar som stärker? Finns det en lathund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in