Citat:
Ursprungligen postat av
debattoer
Som jag sa. Det drabbar ingen fattig. Som skattebetalare blir jag dock rasande över att polisen inte offrar lite ammunition, som är billig, för att slippa köpa nya bilar.
Jag syftade på att vinkeln med fattiga medborgare som blir av med sina bilar på grund av blattarna inte tas upp. Du tycks ju också skita i det.
Nej då, skiter inte i det, svarade bara på ditt konstaterande, vanligtvis är det ju deras grannar som får sina bilar brända och i de områdena bor inte särskilt många rika.
Polisen får sina direktiv från sina chefer som får sina direktiv från politikerna. Jag vet varför polisen inte skjuter ner packet, men har ändå svårt att ta in det. En jävla huligan fick skott i magen och sedemera skita i en påse på magen i Göteborgskravallerna och det skrevs väl i slaskmedia om i flera år efteråt.
En babbe drog kniv och blev skjuten i Husby, sen var det kravaller i flera veckor och skrevs i år efteråt hur hemsk polisen var.
Hade jag bestämt hade varenda jävla babbe som kastade sten skjutits tre gånger i huvudet. Nu är det som tur inte jag som bestämmer