2022-04-17, 21:58
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Men som vanligt så är ni hatiska smygrasister på flashback bra på att hoppa över punkter. Donera lite pengar till Rasmus nu, rösta på ASF/SD och var stolt över hur mycket du har gjort för Sverige. Knyt nävan i fickan bara när Ahmed kollar surt på dig.
Det går bra att säga du. Ni kan du använda om vi ses i verkligheten.

Jag smyger inte med något och Ahmed tittar möjligen surt på dig, mig ler han glatt emot när han säljer mig mitt snus.

Jag är stolt över vad jag gjort för mitt land.

Att du tror att det är hatiskt att stå för yttrandefrihet säger mer om dig än du anar.

Det är 2022, ingen blir upprörd över att kallas rasist längre. Det är snarast en stämpel och ett sigill över en människa som fått nog och faktiskt säger vad alla tänker om islamisternas bedrövliga avkommor till de som har deserterat.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Nu pratar vi inte om en kränkning i största allmänhet utan om en utstuderad aktion för att få Sverige att explodera i kaos.

Det är fortfarande ingen som tvingar blattar och negrer att bete sig som efterblivna apor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Nu talar du emot dig själv haha, läs om din text.

Nope, du förstår ingenting då du är en hjärndöd invandrare.
Citera
2022-04-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Du skämtar

Nej, finns på hennes Twitter.

Men Snecker röstade för att skicka vapen till Ukraina. Det gick minsann toppen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Snabb googling gav https://www.reuters.com/article/idINIndia-51965820101005

Tackar! Intressant!

Förmodar att man lokalt motsatte sig och protesterade mot det vita oket och en främmande religion.

Var faktiskt ockuperande vita kristna som typ våldtog ett av många lågutvecklade länder här.

I Sverige däremot har vi valt politiker under 40 år som systematiskt förespråkat att vi måste importera sandnegrer (araber)

Ska de va en halalkorv m brö?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det är vanskligt att dra slutsatser om en hel grupp men en sak står klart. Huruvida en majoritet av de muslimer som uppehåller sig i Sverige som vill ha demokrati såsom vi under många år format den till vad den är idag spelar ingen roll. Även om det bara är en pytteliten minoritet av dessa som sätter koranen över landets lagar så är det ändå den gruppen som är mest tongivande. Inte pga sitt antal utan pga sin makt. Oaktat om den makten står på en grund av våldskapital eller styrka i antal så rår ingen i dagsläget på den ordentligt. Inte polisen, inte den demokratiskt präglade delen av muslimer i Sverige, inte någon alls. Så länge den odemokratiska delen av den muslimska befolkningen sätter ribban så går det heller inte att som grupp se muslimer som speciellt intresserade av demokrati. Rejält djuplodande har (väl?) gjorts i andra delar av världen som i stort bekräftat det vi lärt oss av flera samhällen präglade av islam. Religionen och kulturen tycks stå högst. Vem har att förlora på att liknande kunskap tas fram om samtliga grupper i Sverige? Muslimer, kristna, judar, buddhister, sekulära, hög/låginkomsttagare, hög/lågutbildade, sportfiskare, veganer, busschaufförer, mm.

Just det sista du nämner är viktigt. Jag tror inte att speciellt många utomstående vet eller vill veta exakt hur väsensskilt en genomsnittlig muslims tankegångar går. Jag vet inte, vill nog heller inte veta och kan faktiskt tycka att jag inte borde behöva veta utan borde kunna leva fritt och tryggt ändå. Men vi kanske måste veta.

Har många fina kollegor från alla världens hörn. Jag har inte problem med invandrade som verkligen vill göra det bästa av sitt liv här.

Sjukt trött på alla parasiter. Även många av deras landsmän är det och de är dessa måste vara med o förändra.

Lär aldrig hända så...
Citera
Medlem
Muslimerna har visat sitt rätta jag. Börja kaosa mot polisen för Pauldan bränner en koran. Pauldan kan stanna i Danmark och muslimer passar bäst i ett arabland. Det visar sig tydligt att dom har inte i ett Västerländskt kristet land att göra. Och ja jag skiter i om dom är födda här för om man inte trivs här och anpassar sig så är det resa härifrån som gäller.
Citera
2022-04-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Ja det är farligt att börja anpassa sig efter kulturer inom sitt eget land som inte har kommit så långt vad gäller tankegångar, och framförallt, att ha en portion självdistans. Det svensken har växt upp med är mer likt buddhismen än någon religion, att gå en gyllene medelväg, kalla det gärna mellanmjölk, men det har fungerat bra, tills nu verkar det som.
Ja, "lagom" är ett fint svenskt ord och jag kan tycka att mellanmjölksmentaliteten har tjänat oss förhållandevis väl. Men vi har inte uppmärksammat hur icke-lagom andra delar av världen är och nu försöker de springa omkull oss.
Citera
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Det går bra att säga du. Ni kan du använda om vi ses i verkligheten.

Jag smyger inte med något och Ahmed tittar möjligen surt på dig, mig ler han glatt emot när han säljer mig mitt snus.

Jag är stolt över vad jag gjort för mitt land.

Att du tror att det är hatiskt att stå för yttrandefrihet säger mer om dig än du anar.

Det är 2022, ingen blir upprörd över att kallas rasist längre. Det är snarast en stämpel och ett sigill över en människa som fått nog och faktiskt säger vad alla tänker om islamisternas bedrövliga avkommor till de som har deserterat.

Nej Ahmed kollar inte surt på mig eftersom jag inte dömmer honom pga hans utseende, religion eller ursprung.

Glöm inte att rösta på ASF/SD nu så jävlar kommer förändringarna. Alla ska UT!! lololol
Citera
Medlem
Kim-Ju-Holts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
"According to his father, Paludan had to pause his studies due to an accident where he was hit by a car while cycling and had to go through brain surgery"

Det förklarar ju hans mentala instabilitet... Borde inte han omhändertas och få vård?

Just saying
de som borde få vård/fängslas/utvisas är klanligisterna som utlöste allt detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
"Öppna era hjärtan"

Remember?

Kasta inte all skit på Maggan är du snäll.
Ja så började det ju.
Men nu har socialdemokraterna varit i regeringsställning väldigt länge så hade dom velat gjort något åt det så har dom ju kunnat göra det.
Men dom vill inte.
Citera
2022-04-17, 22:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
låt säga att alla invandrare lämnar, hur planerar du att ersätta dessa och hålla ekonomin intakt? För det behövs att vi svenskar föder 2 ungar som kan skickas ut i arbete.
Det blir nästa "utmaning". Sen är det inget som säger att Sverige måste ha 7 miljoner människor boende. Landet fungerade utmärkt när det bara var 4 miljoner.

Skattelättnader till svenskar med barn & liknande åtgärder hade räckt långt. Det vi behöver är femtiotalet fast, med högteknologi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in