2022-04-17, 22:42
Medlem
Goulburns avatar
Svenskt ambassadråd kallat till Iraks utrikesdepartement.

Hen får väl ta med sig en Svensk fana som dom kan bränna tillsammans för att få det lite varmare och meddela att om Irak vill ta emot alla de muslimer som utvisas från Sverige kommer vi inte glömma denna välgärning.

https://www.expressen.se/nyheter/irak-kallar-till-sig-svenskt-ambassadrad/

Citat:
Högerextremisten Rasmus Paludans koranbränningar i Sverige har fått stor internationell uppmärksamhet. Nu har Iraks utrikesdepartement kallat till sig ett ambassadråd vid den svenska ambassaden i Bagdad, rapporterar flera utländska medier.
Citera
Avslutad
Djurens framfart gör hela NATO-frågan stendöd. Vem i hela friden vill försvara det här landet? Är det muslimernas rätt att elda polisbilar som vi ska försvara?! Själv skulle jag inte bryta så mycket som en lillfingernagel för att försvara det här råttboet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Assman]
Inte Magdas fel, hela sjuklövern och Moderaternas fel "öppna era hjärtan" och sjuklövern som frös ute sd. För inte tala om SVT och alla hjärndöda journalister som vurmade för detta.

Håller helt med
Det var det här landet och samhället de ville ha regeringen och nu har de fått det

Ingen vill eller orkar jobba utan alla vill gå på bidrag och tycka så synd om sig själva

Regeringen kom ut och sa att
"Sverige vi kan bättre" här om dagen.

Kanske punkbandet Dia Psalma hade rätt

Man ska lämna det skepp som sjunker
och rädda det som räddas kan
inte göra som du gjort i åratal
bara klättra högre i skeppets mast
När toppen på masten till slut är nådd
så finns det ingenstans kvar att fly
det enda du kan göra då är att se
ditt liv förstöras för all framtid
Citera
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Hoppas alla som kastat sten åker dit på mordförsök. Ör det är just vad det är. Jag ser gärna att straffen som delas ut är på den högre skalan, så att samhället kollektivt visar att detta inte är acceptabelt.
Citera
2022-04-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Tror nog 99% av Sveriges befolkning tycker att dåren "Rasmus Paludan" är just en dåre däremot så bevisar han ju att detta patrask i förorten är just patrask genom hur de beter sig. Att en bok är helig är inget som rättfärdigar deras beteende. Polisen ska skydda alla som följer lagen.
Jag skulle tro att siffran om 99% ligger ganska nära sanningen. Han verkar djupt oskön i största allmänhet och imponerade inte ett dugg med sina tal av det jag hörde av honom. Men på ett sätt blir det ännu intressantare att det är just en sådan typ och inte en mer välkammad och retoriskt slipad islamkritiker (typ Sam Harris) som blottar hur snara vissa är att ta till våld. Det borde ju inte vara skitsvårt att argumentera omkull Paludan men ingen verkar villig att ens försöka. Antingen vräker man ovidkommande invektiv över honom eller så kastar man sten.
Senast redigerad av Livsmissbrukare 2022-04-17 kl. 22:47.
Citera
2022-04-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Då kan dom dra hem igen då. Dom har ingen rättighet att vara här och dom är inte välkomna.
Byter vi styre i landet så blir detta satt i praktik. Bra att det är valår. Jag hoppas detta skiten håller på till valdagen.

Jo, tyvärr är det precis det de har. I vart fall i lagens mening. En del är säkert födda här till och med. Så kan det gå. Det kommer bara bli värre, detta är det nya Sverige och vi har bara sett början. När vi blivit i minoritet kommer det bli riktigt fint och mysigt skall du se...
Citat:
Inget annat EU-land utfärdar fler medborgarskap i förhållande till sin befolkningsstorlek än Sverige, visar nysläppta siffror från EU:s statistikkontor Eurostat. Folk från arabvärlden dominerar helt bland de som blir medborgare, enligt kontorets siffror.
https://www.friatider.se/sverige-bast-i-eu-pa-att-byta-befolkning-till-araber
Citera
2022-04-17, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag skulle tro att siffran om 99% ligger ganska nära sanningen. Han verkar djupt oskön i största allmänhet och imponerade inte ett dugg med sina tal av det jag hörde av honom. Men på ett sätt blir det ännu intressantare att det är just en sådan typ och inte en mer välkammad och retoriskt slipad islamkritiker (typ Sam Harris) som blottar hur snara vissa är att ta till våld. Det borde ju inte vara skitvårt att argumentera omkull Paludan men ingen verkar villig att ens försöka. Antingen vräker man ovidkommande invektiv över honom eller så kastar man sten.
Det handlar inte om Padulan. Han var ju inte ens på plats idag. Det handlar om våldsamma och krigiska invandrare som har hatet i sitt DNA. De söker en anledning till att slåss. Slår och mördar de inte sina kvinnor så slåss de sinsemellan. Polisen är bara ytterligare ett objekt för dem att hata och rikta sina våldsamma naturer emot.
Citera
2022-04-17, 22:49
Medlem
Nu får vi hålla tummarna att polisen skjuter ihjäl en svartskalle snart....
Citera
2022-04-17, 22:49
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Du har all rätt att försöka den dagen du har blivit myndig och röstberättigad. Stay in school.
Toppen, då är vi överrens.

Nu tråkar du ut mig, du får skärpa dig annars kommer jag inte att svara mer på dina inlägg.
Citera
2022-04-17, 22:50
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Fast nu hade de det inte! Yttrandefrihet vägde större än att några mesiga muslimer!

Polisen har fått all anledning att ångra sitt misstag.
Citera
2022-04-17, 22:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Detta har ju otaliga länder försökt med genom världshistorien, dvs att frysa en aspekt av samhället men försöka hänga med ändå, på något sätt.

Det har aldrig funkat, kommer aldrig att funka, helt enkelt för att jorden är rund. Om du kunde övertala alla världens länder (drygt 200 st) att komma överens om att göra detta tillsammans så kanske du kunde lyckas.

Femtiotalet innebar kvinnor vid spisen, barnaga, mannen hade alltid rätt, ingen populärkultur, husmanskost med varianter av potatis och fläsk var dag. Lycka till att försöka få folk att acceptera detta, när de bara en googling bort kan upptäcka den fria världen.
Ert alternativ duger inte längre. Det vet ni. Därav er desperation.

Tror du inte det fanns en "populärkultur" på 50-talet. Din dumma jävla glownigger.
Citera
2022-04-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Polisen har fått all anledning att ångra sitt misstag.

Varför ska polisen ångra sig?
Ska de inte stå upp för svenska lagar enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in