2022-04-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Jag tillbringar största delen av året i muslimska länder. De saknar sina bröder som deserterat.

Du menar det muslimska landet?
Citera
2022-04-17, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Jag är övertygad om att kukranen inte är en särskilt viktigt symbol för majoriteten av Sveriges befolkning.

Om nu qukran inte börjar tryckas på toarullar förstås. Då tror jag att den skulle komma många svenskar till nytta.

Nä, jag tycker att mitt förslag var bättre. Påbud att spöa miljöpartister och vpk:re så fort man ser en... eller i alla fall åtminstone på fredagar.

Nu hänvisar jag till en framtid där ur-svenskar inte längre är i majoritet. Då är det bara att acceptera majoritetssamhällets lagar. Dina tankar kommer i så fall enbart förbi tankar.
Citera
2022-04-17, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Öh what? "majoritet av Sveriges befolkning"

Är du sjuk?

Vi har som mål att 100-500.000 personer skall invandra per år. Samtidigt uppmuntrar vi genom bidragssystemet ett högt födelsetal vilket accelererar omvandlingen av befolkningen. Inom en generation är definitivt hela landet brunt och redan inom några få år så har majoritetssamhället omvandlats.
Citera
2022-04-17, 22:33
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Nej för du och dina åsikter är inte i majoritet så det kommer inte bli lag på det

Hur vet du det? Efter de skyhöga priser på el, mat och drivmedel som MP har pressat upp så är det nog jäkligt många som skulle vilja ge MP:s partiledning en rejäl omgång med prygel. Har du någonsin satt din nästa utanför Södermalm?
Senast redigerad av DeValera 2022-04-17 kl. 22:41.
Citera
2022-04-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jsjsusi
Polisvittne:

Det sjuka i det här är att t o m kvinnor i 40-60 årsåldern kastar sten mot oss, deras barn gör likadant.. Hur i helvetet skall man hantera en sån situation? Slå en batong mot en 12-åring?

https://m.facebook.com/100006760453822/posts/3293461980889118/
Tack, jag hade missat det vittnesmålet. Det gjorde intryck. Undrar om någon i polisens ledning eller någon politiker gett honom några svar? Och vad de isf bestod av?
Citera
2022-04-17, 22:35
Medlem
Citat:
Rent teoretiskt skulle vi göra det jag om dom var i majoritet, men nu är dom inte det.

Nä? Där har du fel! Det behövs inte en majoritet av pedofiler för att få igenom den lagen.
Krävs ett antal partier så som C som verkar gilla pedofiler. Tuff genomgång i riksdagen men visst med C är allt möjligt.
Citera
Medlem
[Assman]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Jag vill höra Magda erkänna att regeringen misslyckats. Jag vill att ledningen för polisen avgår. Morgan får avgå och lägga pussel som Juholt. Ta tillbaka Sverige handlar om att varje person tas hand om på plats. Man påbörjar inte leta på bilder och video i efterhand.

Bussar skulle ha funnits på plats. Sätt bråkstakar på dem, kör dem en mil utanför och så fick de gå hem!

Räcker med buntband! Inga handklovar.

Inte Magdas fel, hela sjuklövern och Moderaternas fel "öppna era hjärtan" och sjuklövern som frös ute sd. För inte tala om SVT och alla hjärndöda journalister som vurmade för detta.
Citera
Medlem
Citat:
Nej för du och dina åsikter är inte i majoritet så det kommer inte bli lag på det

Man kan inte göra om lagarna bara för att det ska passa kamelryttarna,

Man kan inte behandla dem annorlunda bara för att de har kommit till oss

Man ska enligt lag fly till det närmsta landet och vi är långt ifrån närmast det där landet som sådana inavel kommer ifrån men då inget annat land vill ta emot slödret så får vårt land agera soptipp för allt och alla som andra länder inte vill ha kvar
Citera
2022-04-17, 22:36
Medlem
Citat:
Vi har som mål att 100-500.000 personer skall invandra per år. Samtidigt uppmuntrar vi genom bidragssystemet ett högt födelsetal vilket accelererar omvandlingen av befolkningen. Inom en generation är definitivt hela landet brunt och redan inom några få år så har majoritetssamhället omvandlats.

Vart har du "fakta" och källan på det?
Citera
2022-04-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Var är alla kapade och uppeldade polisbilar? Vart är alla barn och tanter som kastar sten? Ser inget av det i videon du länkade.

Hur många poliser behövde akut vård från händelsen i videon du länkade?
Vill man hitta, för man söka själv. Youtube funkar lika bra för dig som för alla andra.
https://www.youtube.com/watch?v=NvkxnFyl8PE
Citera
2022-04-17, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Väldigt typiskt vänstermänniskor och miljöpartister att resonera så här.

Vi aspirerar på att vara en demokrati. Som jag ser det innebär det att man har ett regelbaserat system för hur den politik som förs ska avspegla befolkningsopinionen. Grundläggande är att alla har rätt att försöka bilda opinion vilket slås fast i yttrenbdefrihetslagstiftningen, och sedan har alla möjlighet att påverka politiken genom val.

Här ger du uttryck för att själva lagstiftningen eller tillämpningen ska ta ställning politiskt. Det finns massor av lagar och politiska projekt jag avskyr, men jag accepterar att företrädarna för dessa ideer vunnit folks röster. Du däremot ger uttryck för att din personliga åsikt ska ha en särställning i det demokratiska systemet. Om just du inte gillar vad någon uttrycker så ska det inte vara tillåtet att uttrycka det. Jag däremot tycker du får uttrycka vad du vill, även om jag avskyr iderna.

Du saknar respekt för demokrati.

Jag måste ju respektera din åsikt också även om den som sådan är stock-konservativ i den meningen att du inte anser att demokratin varken kan utvecklas eller inrymma majoritetssamhällets förväntningar. Sveriges lagar utgår ifrån folket och om folket t.ex. vill förbjuda korankritik så är det folkets fulla rätt att stifta sådana lagar.

Sedan betyder inte det att vi är där än.
Citera
2022-04-17, 22:37
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Deras åsikter är inte heller i majoritet, faktiskt långt ifrån. Detta visar dock varför det är så viktigt att de aldrig får bli majoritet, vi måste tillämpa alla medel som finns för att göra det möjligt att massdeportera dessa avarter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in