2022-04-17, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Jävla troll, Muslimer är låångt från majoritet och är inte ens i närheten av att bli majoritet.

Men det är bara en tidsfråga, kanske inte i år men om några år så. Med 2-500.000 invandrade per år så går det rätt fort .
Citera
2022-04-17, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Måste erkänna att även jag har lite svårt med vissa danska namn så hon är verkligen förlåten. Ni borde lyssna mer på Snecker här hon må uttala sig lite lustigt ibland men i grunden har hon otroligt vettiga och intelligenta tankar. Ett av partierna jag rekommenderar er att överväga vid valet här .

Uppenbart troll som försöker piska till stämningen mer. Utmärkt! Du gör ett bra jobb min sanna vita broder! Fortsätt med detta trollande, det eldar på som fan!
Citera
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Nu var det inte ett fascistiskt förlag utan ett förslag som i sin slutform ska hindra idioter som dansken ifrån att bränna en symbol som är livsviktig för en majoritet av Sveriges befolkning.
Jag är övertygad om att kukranen inte är en särskilt viktigt symbol för majoriteten av Sveriges befolkning.

Om nu qukran inte börjar tryckas på toarullar förstås. Då tror jag att den skulle komma många svenskar till nytta.

Nä, jag tycker att mitt förslag var bättre. Påbud att spöa miljöpartister och vpk:re så fort man ser en... eller i alla fall åtminstone på fredagar.
Senast redigerad av Guru-Guru 2022-04-17 kl. 22:25.
Citera
Medlem
Citat:
Nu var det inte ett fascistiskt förlag utan ett förslag som i sin slutform ska hindra idioter som dansken ifrån att bränna en symbol som är livsviktig för en majoritet av Sveriges befolkning.

Öh what? "majoritet av Sveriges befolkning"

Är du sjuk?
Citera
Medlem
Citat:
Det sa jag väl inte. Jag tycker däremot att det är väldigt viktigt att vi är måna om dom som bor i landet och då behövs lagar som passar dom.

Nej NEJ Absolut nej.
I helvete heller.
Dom stökar så dom ska få bestämma.
Det är typ som att låta en fyra åring köra bilen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.svd.se/a/ALwXx5/marten-schultz-darfor-far-rasmus-paludan-branna-koraner

Yttrandefrihetexperten Mårten Schultz: Det är ej hets mot folkgrupp att bränna Koranan. Att bränna Koranen är fullt lagligt.
Vilken skräll. Att media ska behöva upplysa så tydligt om det som lärs ut i SO på mellanstadienivå.
Citera
2022-04-17, 22:24
Avslutad
Citat:
Det sa jag väl inte. Jag tycker däremot att det är väldigt viktigt att vi är måna om dom som bor i landet och då behövs lagar som passar dom.

Ja! Majoriteten är nu pedofiler, så därför måste vi ändra lagar så vi kan få knulla barn! Håller med din logik helt, utmärkt! Elda!!! Elda!!!
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Okey så om jag blir våldsam så ska lagen ändras okey. Du är inte klok.

Det är förmodligen så han knullar sina kvinnor med. Så länge han kan tillföra tillräckligt mycket våld, och kvinnan är i underläge, så skall han kunna knulla hur och när som helst = våldtäkt.

Lyder inte fruntimret? Då slår han henne och vips så får han rätt att göra vad han vill.

Ja, jag förstår ju att han är på våldsverkarnas sida!!!
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Totalt 26 gripna efter upploppen

Efter dagens upplopp har nu totalt 18 personer gripits i Linköping och 8 i Norrköping. Flertalet är anhållna, enligt polisen.

SVT
Citera
2022-04-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scramscram
Hahaha använder Eu top mötet 2001 som argument Mötet som drog till sig folk från hela Europa... Hahahahhahahha Du är fan blåst lilla babbefan
Flashbacks gräns för hur långa inläggen får vara, är 10000 tecken. Det räcker inte ens en promille, för att visa upp hur många exempel som finns - bara på Youtube. Det vet du med.
https://www.youtube.com/watch?v=j4XZt1VoFYg
Citera
Medlem
Odovacers avatar
Citat:

Väldigt typiskt vänstermänniskor och miljöpartister att resonera så här.

Vi aspirerar på att vara en demokrati. Som jag ser det innebär det att man har ett regelbaserat system för hur den politik som förs ska avspegla befolkningsopinionen. Grundläggande är att alla har rätt att försöka bilda opinion vilket slås fast i yttrenbdefrihetslagstiftningen, och sedan har alla möjlighet att påverka politiken genom val.

Här ger du uttryck för att själva lagstiftningen eller tillämpningen ska ta ställning politiskt. Det finns massor av lagar och politiska projekt jag avskyr, men jag accepterar att företrädarna för dessa ideer vunnit folks röster. Du däremot ger uttryck för att din personliga åsikt ska ha en särställning i det demokratiska systemet. Om just du inte gillar vad någon uttrycker så ska det inte vara tillåtet att uttrycka det. Jag däremot tycker du får uttrycka vad du vill, även om jag avskyr iderna.

Du saknar respekt för demokrati.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Jag kan se 1000 praktiska problem med den lagen men om det är något du vill driva så ska jag inte stoppa dig.

Jag kan inte se några praktiska problem med den lagen ÖVERHUVUDTAGET baserat på dina egna principen.
Med våld går ju allt att tvinga fram, enligt dig, så vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in