2022-04-17, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Men vad är det mer vi skall förbjuda då?

Vad du säger är att om det finns tillräckligt många män i Sverige, som anser att kvinnor skall veta hut och vara slavar i hemmet, fastkedjade till spisen, och om dessa män genom våldsamma protester kräver detta, så skall vi även skriva in det i grundlagen och vips så skall alla kvinnor fängslas i sina hem?

För så måste det ju vara ... att om tillräckligt många män vill förbjuda kvinnor att få vara fria, så måste vi ju enligt dig skriva in det i grundlagen och så måste det bli.

Ja precis så är det ju. Om alla män vill det så kommer det självklart att skrivas in i lagen, det är ju det lagar är till för eller hur?
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Men det är bara en tidsfråga, kanske inte i år men om några år så. Med 2-500.000 invandrade per år så går det rätt fort .
Är du glad för det? I så fall är du en knepig figur...
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Men det är bara en tidsfråga, kanske inte i år men om några år så. Med 2-500.000 invandrade per år så går det rätt fort .

Inte om vi lagstadgar mot dem först. Bara ändra grundlagen som du menar.
Citera
2022-04-17, 22:29
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Flashbacks gräns för hur långa inläggen får vara, är 10000 tecken. Det räcker inte ens en promille, för att visa upp hur många exempel som finns - bara på Youtube. Det vet du med.
https://www.youtube.com/watch?v=j4XZt1VoFYg
Var är alla kapade och uppeldade polisbilar? Vart är alla barn och tanter som kastar sten? Ser inget av det i videon du länkade.

Hur många poliser behövde akut vård från händelsen i videon du länkade?
Citera
Medlem
Jag vill höra Magda erkänna att regeringen misslyckats. Jag vill att ledningen för polisen avgår. Morgan får avgå och lägga pussel som Juholt. Ta tillbaka Sverige handlar om att varje person tas hand om på plats. Man påbörjar inte leta på bilder och video i efterhand.

Bussar skulle ha funnits på plats. Sätt bråkstakar på dem, kör dem en mil utanför och så fick de gå hem!

Räcker med buntband! Inga handklovar.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Totalt 26 gripna efter upploppen

Efter dagens upplopp har nu totalt 18 personer gripits i Linköping och 8 i Norrköping. Flertalet är anhållna, enligt polisen.

SVT

Kanon. Hoppas på fällande domar och uthängningar på nätet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Ska vi göra om lagarna för pedofiler också så att det passar dem?

Rent teoretiskt skulle vi göra det jag om dom var i majoritet, men nu är dom inte det.
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Irak kallar upp Sveriges ambassadör.

https://english.alaraby.co.uk/news/iraq-summons-swedish-envoy-after-quran-burning-rally?amp

Varför tar inte Irak tillbaka sina 200.000 så slipper de bli så hemskt behandlade.
Citera
Medlem
Citat:
Det sa jag väl inte. Jag tycker däremot att det är väldigt viktigt att vi är måna om dom som bor i landet och då behövs lagar som passar dom.

Ja eller så kan man se det på ett annat sätt än att ändra våra lagar som vi är fostrade inom.

Hur tror du de där personerna skulle agera om vi Svenskar skulle bli så många som de är här i deras land och där börjar vi äta gris och fläsk och bygga stora kyrkor och försöka omvända de troende muslimerna till kristendomen i stället?

Hur tror du deras polis skulle reagera om vi började kasta sten och elda deras kameler/bilar?

Skulle de ändra lagarna för vår skull?

Nä tror vi skulle få var sitt nackskott eller bli utsparkade från landet för alltid
Citera
2022-04-17, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
För mig är det livsviktigt att misshandla miljöpartister, ser du problemet?

Nej för du och dina åsikter är inte i majoritet så det kommer inte bli lag på det
Citera
2022-04-17, 22:30
Medlem
Tror nog 99% av Sveriges befolkning tycker att dåren "Rasmus Paludan" är just en dåre däremot så bevisar han ju att detta patrask i förorten är just patrask genom hur de beter sig. Att en bok är helig är inget som rättfärdigar deras beteende. Polisen ska skydda alla som följer lagen.
Citera
2022-04-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Nej jag undrar varför bara 1 en åkt till sjukhus medans 3 är bekräftade skjutna av polisen.

Polisen kanske tog sitt förnuft till fånga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in