2022-04-17, 21:35
Medlem
grungewhores avatar
Rent generellt vill man ju gärna se det vetenskapliga resonemanget samt källor bakom den här typen av TS.

Det låter mer som att du är en Incel som åtminstone vill ha chans på 2-3r..
Citera
2022-04-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Relationsmarknaden idag är en katastrof. Jag tror de flesta är överens om det. Vi har en situation där kvinnor kan välja och vraka bland män. Där kvinnor, som egentligen inte ser särskilt bra ut, kan få betydligt snyggare män.

Många män skulle säkert skylla allt detta på kvinnorna. Men situationen har inte uppstått från tomma intet. Det är ni, simps till män, som dagligen drägglar och öser beröm över en o samma kvinna, som ger dessa kvinnor upphov till sin narccism och sitt enorma övertag på relationsmarknaden.

Det finns alltså studier idag (https://www.yourtango.com/2016285828/women-find-80-percent-men-unattractive-says-crazy-study) som visar att kvinnor anser att 80% av alla män inte är attraktiva nog. Förstår ni hur sjukt detta är? Man kan ifrågasätta hur tillförlitlig just denna är, men den ger åtminstone en indikation på hur det ser ut idag. Kvinnor tillåts vara extremt selektiva idag och ställa alla möjliga orimliga olika krav. För att männen har sänkt sina krav, och skulle gå med på att knulla en flodhäst så länge han får doppa.

Detta måste få ett slut. Ni förstör inte bara för er själva, men även för alla andra män och relationer i allmänhet. Ni förblir incels.

1. Sluta simpa för kvinnorna och spä på deras narcissism.
2. Börja ställ krav. Är du snygg och ser du bra ut, ha då krav som motsvarar det. Det är inte meningen att kvinnor som är treor-femmor ska få män som är sjuor-tior.

Om fler män skulle börja få lite mer självrespekt så hade vi sakta sett en förändring här. Kvinnor hade tvingats börja kämpa mer, sänka sina krav och deras narcissism hade minskat.

Simp-män är som svartfötter på arbetsmarknaden och skall behandlas av andra män ungefär som arbetarrörelsen historiskt gjort med svartfötter. Tänk Amalthea-dådet och dylikt.
Citera
2022-04-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amnyonnoynma
Mäns bild av vad de förtjänar är nog fan nästan lika skev av all porrkonsumtion och alla instagramflöden, och kvinnor mjuknar betydligt när deras biologiska klocka börjar klämta. En nydumpad barnlös 28-årig kvinna kan ibland vara ett öppet mål och en möjlighet för en man att levla upp till en högre division. För att inte tala om ensamstående kvinnor - den frukten hänger så lågt att du kommer få ont i magen om du äter allt som står till buds.

Men visst, en 22-årig tjej kan vara klurig om du har fastat i en one fix. Vår tids sätt att dejta är nog ganska dåligt. Mest effektivt är att träffa en kvinna som du delar ett socialt nätverk med. Kvinnor vill gärna ha ett intyg från andra kvinnor och män i sin omgivning om ditt värde så dagens rotlösa samhälle där vissa män harvar runt på mansdominerade yrken och bara hänger i grabbgäng utan några kontaktytor mot dugliga kvinnor där kan vissa ha det svårt att hitta någon.

Ytterligare en diametralt negativ aspekt av det moderna samhället där ingen kan stava till folkgemenskap eller egentligen umgås utanför sina närmsta kretsar som bildats senast under gymnasieåren. Därefter är det nästan uteslutande kört om man inte som av en slump råkar stöta på någon i en förening eller något annat trams för specialintressen.

Fast å andra sidan tycker jag inte det spelar någon roll. Är jag ute på stan och tittar på småbarnsföräldrar så är väldigt många överviktiga, dåligt klädda, cykelhjälm och glo in i telefonen. Att föra sina gener vidare har sedan åtminstone en generation tillbaka förlorat sin darwinistiska status.

Förr var det den starke och/eller anpassningsbare som spred sin säd, nu är det fetton som nöjer sig med andra fetton som de ofta känt sedan barnsben eller har en gemensam vän med som de känt sedan barnsben.

Det får åtminstone mig att vilja säga tack, men nej tack till hela projektet med avkomma. Fan ska man med ungar till om de ändå kommer få samsas med och växa upp med barn till feta idioter? Snacka om att göra dem en otjänst. Nästan direkt osmakligt att aktivt välja att skaffa barn efter 2015, om ni frågar mig.

Detta kommer ändå från en av de som tillhör det där jävla 20%-facket det alltid tjatas om, då jag aldrig behövt anstränga mig för att ragga då tjejerna löst det åt mig. Nu är jag förvisso ingen tia, men tveklöst 15-20%-facket då jag är 190 lång, välbyggd, bra hårfäste, snygga drag. Att knulla var väl kul när man var 20-25, men nu när man börjar bli till åren (31) och man inser hur jävla puckade tjejer ofta är (ja, mer puckade än män, som i sig också är blådårar) så blir man bara slak. Jag har tagit en timeout från både dejting- och Tinder-atmosfären på obestämd tid, och medan det händer att tjejer försöker inleda kallprat med mig på stan, vid macken, längs promenadstråken eller liknande så ser jag alltid till med att "ha bråttom någon annanstans" då min självkänsla bara inte pallar mer.

Hoppar att någon i nästa bracket, dvs. 20-25%-facket som faktiskt vill dejta kan plocka upp den fallfrukt jag går förbi, så är väl alla nöjda. Eller ja, inte jag då, men jag är kroniskt missnöjd med i princip allt.

Kan tillägga att har man väl en gång knullat på en tjej som är en 9-10 så har man knullat på dem alla, och sen är det inte längre kul att jaga fitta längre. Så var det i alla fall för mig efter att jag landade min första och enda riktigt populära Instagram-modell. Dum som ett spån förvisso, men fan vad snygg.
Senast redigerad av nomen.nescio5 2022-04-17 kl. 21:48.
Citera
2022-04-17, 21:48
Medlem
AdMortems avatar
Nej det är alla självupptagna män som förstör marknaden eftersom de får kvinnor att inte vilja slösa tid på män. Det är enbart kvinnor med trasig bakgrund av som minst psykisk misshandel, härskartekniker och otrygga relationsknep funkar på. Majoriteten vill inte ha svin, hur mycket svinen ön tror det. Definitivt att jag skulle behålla en "som" ett narcissistiskt praktarsel åker ut snabbt. Som regel får de aldrig ens träffa mig
Citera
2022-04-21, 03:39
Medlem
Kvinnor slåss alltid om dom bästa generna, vare sig deras personliga preferens är längd etc.

Dom står hellre vid mållinjen och delar på vinnaren än dom andra.

Många män idag saknar självrespekt, en stark faderskaraktär och integritet.

Tyvärr är sverige bortom räddning, men det finns fan inget mer oattraktivt än en maskulin kvinna. Usch.
Citera
2022-04-22, 19:39
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Nej det är alla självupptagna män som förstör marknaden eftersom de får kvinnor att inte vilja slösa tid på män. Det är enbart kvinnor med trasig bakgrund av som minst psykisk misshandel, härskartekniker och otrygga relationsknep funkar på. Majoriteten vill inte ha svin, hur mycket svinen ön tror det. Definitivt att jag skulle behålla en "som" ett narcissistiskt praktarsel åker ut snabbt. Som regel får de aldrig ens träffa mig

Japp. 80% av alla män är säkert svin.
Så måste det vara. Det är därför kvinnorna inte finner 80% attraktiva.

Tomte.
Citera
2022-04-22, 19:44
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Japp. 80% av alla män är säkert svin.
Så måste det vara. Det är därför kvinnorna inte finner 80% attraktiva.

Tomte.
Tomte på dig själv som inte fattar hur attraktiva män måste vara för att kunna uppträda som majoriteten gör.

Dra huvudet ur häcken istället för att klandra kvinnor för att ni är på alla och vägrar slösa tid på kvinnor.

Ligg med varandra istället då.
Citera
2022-04-22, 19:55
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Tomte på dig själv som inte fattar hur attraktiva män måste vara för att kunna uppträda som majoriteten gör.

Dra huvudet ur häcken istället för att klandra kvinnor för att ni är på alla och vägrar slösa tid på kvinnor.

Så 20% är majoriteten nu? Kvinnor har bevisat, genom studier som den nämnd i TS, vilka narcissistister dem är.
Citera
2022-04-22, 19:57
Bannlyst
Det är simps och incels och allt vad det kallas som startar gnälltrådar på flashback för att dom aldrig får komma till.

Bögar!
Citera
2022-04-22, 20:14
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Så 20% är majoriteten nu? Kvinnor har bevisat, genom studier som den nämnd i TS, vilka narcissistister dem är.
Nej. Lyssna på mig som är kvinna istället.

Majoriteten av er uppfattas som fulare på bild än vid interaktioner irl. Givetvis siktar man då mot män som är snyggast på bild. Då har ni män antingen förskönat er eller uppträder stötande. I vissa fall börjar skicka fula selfies.

En ful karl har lättare i verkligheten. Medioker om du så önskar det. Sedan uppträder ni som narcissistiska svin istället för att uppvakta vilket innebär 0 intresse för er.

Föreställ dig själv att du bedömer en snubbe som ok men har lågt intresse och han klampar in och är helt skit överlag. Du får ett taskigt knull och vill definitivt inte se honom igen. Du kanske ligger med honom 2 ggr till medan han överlag underpresterade eftersom han är en egoistisk, porrsurfande skit som dessutom samtidigt hänger på dejtingsidor istället för att googla: Hur man tillfredsställer en kvinna eller Så här gör du dejten perfekt och minnesvärd.

Man sparkar ut ludret och hoppas på bättre tur. Ena efter andra vraket och självklart blir tjejer och kvinnor då allt mer selektiva eftersom debet att männen är värda ingenting. Uppmärksamheten de får planar ut och belöningssystemet av att känna sig åtminstone lite glad, dör ut pga mäns ytliga beteenden.

Det är manshororna som förstör eftersom det är naturligt för en kvinna att falla för någon som uppvaktar henne ordentligt. Inte att ha tusentals mön som skriver till tusentals kvinnor utan att de bryr sig alls. Onödiga likes, kommentarer, fula bilder och spam är vad som förstör. Precis som män knullar dem själva genom att porrsurfa och gå på varenda kvinna de ser online. Annars hade de som normalfungerande människor, aldrig gått in på dejtingsidor under dejter eller direkt efter dem de. Det gör de eftersom de tror att de har hur många attraktiva val som helst i världen och kan få bättre än den de är hos eller går ifrån. Trots att de ser halvtaskiga ut. Är kassa i sängen. Har jobbiga personligheter men framförallt, är värdelösa för det motsatta könet som helhet.

Tror du att det är kul att dejten är ett äckel med för liten kuk, impotent och dessutom har hybris med narcissistiska drag? Eller är dvärg och tror att sn kan spela dig genom att uppträda som ett arsel, tjata till sig sex och sedan gå för att inte vilja hörs. Du kommer aldrig mer tillbaka, när han planerar nästa helg.

Ni är inte bara fula på bild. Ni är fulare i verkligheten. Dra arslet ur häcken och möt ljuset. Klart att vi hellre vill ha riktigt snygga män när ni inte vill "simpa' det är narcissistiskt. För det är narcissism att spela spel och tro att nedlåtande härskartekniker och arrogans, är hur det motsatta könet ska behandlas. Ni får vad ni förtjänar.

Ni tillfredsställer inte ens sexuellt och tror problemet ligger hos andra män.
Citera
2022-04-22, 20:24
Medlem
Problemet är att många kvinnor föredrar badboys och fuckboys.
Citera
2022-04-22, 20:38
Medlem
991ESSs avatar
Citat:

Kvinnor väljer män, och i en marknad där folk inte binder sig väljer de till stor del ur samma klick män. Iom att ni väljer "svin", ser andra män det och tänker att han kanske också borde vara ett svin, det är ju ett så lyckat koncept. Det blir som en ond spiral, iom att ni väljer män som skiter i er. Plötsligt är alla män dåliga, värdelösa, särskilt de som råkar vara incels och aldrig haft en relation med en kvinna liksom.. just de männen måste skadat er rejält..

Bara en tanke.. om kvinnor belönar svin med sex, kanske beteendet sprider sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in