2022-04-17, 20:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av District9
Mitt bloodsfolk har blivit våldtagna och massmördade av muslimer, barn dödats osv. I miljontals. Jag hatar ändå inte muslimer eller drar dom över en kam. Det sitter inte i mig att dömma alla blint.

Jag gissar du ljuger som hästar travar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Lösningen är att kvotera in fler icke binära och HBTQXYP personer. Transor i högklackat och hårt sminkade ska gå först och ta första smällen vid kravallerna.

Eller så kan transorna jobba som polischefer.
Citera
Medlem
åter igen bevisar muslimerna att dom har mindre iq än en undelat och mognaden utav en 3 åring.

bara ett yttligare bevis på att dom inte hör hemma i svergie och bör skickas hem till sitt hemland där dom kan sitta och kasta sten på varanda och spränga sig själva som dom vill.
Citera
2022-04-17, 20:50
Bannlyst
Undra om ukraina tar emot svenskar som flyr undan muslimer
Citera
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av District9
Mitt bloodsfolk har blivit våldtagna och massmördade av muslimer, barn dödats osv. I miljontals. Jag hatar ändå inte muslimer eller drar dom över en kam. Det sitter inte i mig att dömma alla blint.
Ja man skulle ju kunna tro att det skulle lära vem som helst läxan, men är man blind så är man.
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Finns många i dessa områden som följer svensk lag.
Avspärrningarna är på grund av de som inte klarar att följa svensk lag. Det är muslimer. Förstår du hur det hänger ihop nu?
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Eller så kan transorna jobba som polischefer.
Det gör de redan...!?
Citera
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag gissar du ljuger som hästar travar.

Knappast.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Lösningen är att kvotera in fler icke binära och HBTQXYP personer. Transor i högklackat och hårt sminkade ska gå först och ta första smällen vid kravallerna.
Tillsammans med "kapten klänning" och Hans Holmer. Herregud vad svensk polis måste stå ut med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Hehe. Ja jag tror inte man stenar poliser för att man är lite morgonsur….

Det tror inte jag heller 😉
Citera
Medlem
Snarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krumeluns
Alla kan vara helt lugna, rikspolischef Anders Thornberg har pressträff i polishuset på Kungsholmen Stockholm imorgon kl. 11.00
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/upplopp-efter-koranbranningar-i-flera-stader-under-paskhelgen
Åfan, han kommer säkert ge det hårdaste straffet "Jag fördömer attacken" och alla kommer bli rädda
Citera
2022-04-17, 20:51
Medlem
Man kan som sagt bli hur j-a KRÄNKT man vill.
Man har ändå inte rätt att kasta sten på poliser pga denna kränkthet.
Då får man gå ut i skogen och skrika eller puckla på en säck eller nåt, men inte skada människor eller andras egendom.
Visst är dansken en provokatör.
Och visst sväljer vissa betet såsom han vill..
Men principen han fått tillstånd till är viktig såsom sådan.
Likaså om han brände en bibel som var hans egen.
Ingen kristen eller jude har rätt att hota honom eller bränna upp bilar pga det!!
Däremot tycker jag inte att han/de borde få åka runt från stad till stad och göra detta såsom en jäkla turne liksom med beskydd till detta!
Nej ska de hålla på så så borde de få klara sig själva egentligen.
Men jag försvarar inte dessa galningar som tror att de har rätt att ta till våld pga kränkthet.
Citera
2022-04-17, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Uppenbarligen är det stötande att bränna Koranen också.
Jag sa att det var stötande att BAJSA offentligt. Att bränna SDs partiprogram går utmärkt, liksom att bränna koranen. Idag har det dock inte ens bränts någon koran. Djuren har idag reagerat för att en person talat om att bränna en koran. Vad blir nästa steg? Om nån tänker på att bränna en koran så ska djuren bränna ner Stockholms slott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in