Citat:
Ursprungligen postat av
Massmedia
Ja, jag tror att om man är tillräckligt korkad och provokativ på samma gång så tror jag det går att tända vilket folk som helst.
- Paludan står och vrålar att Mohammed är pedofil och hans mamma är hora och eldar koranen under självaste Ramadan. Polisen skyddar denna person, upplopp sker.
- Någon går in på en svensk kyrkogård och bajsar på gravar, samt smetar in gravstenarna i bajs. Polisen skyddar denna person, upplopp sker.
- I Japan, en utlänning urinerar på en Shintohelgedom. Polisen skyddar denna person, upplopp sker.
Sen är det också så att upplopp (genom hela världshistorien) har haft lättast att uppstå i utsatta områden med låg utbildning. Man kan se det till och med i denna tråd, de som försvarar Paludan (dvs låg socioekonomisk status) har ofta mycket närmare till könsuttryck och diverse infantila saker, som i det verkliga livet skulle representeras av stenkastning och knytnävar.
Jag och många med mig försvarar inte Paludan, tvärtom är det onödigt att reta upp dom ociviliserade muslimerna som aldrig borde fått uppehållstillstånd i Sverige överhuvudtaget.
Ungefär det är dumt att kasta bensin på elden eller sätta sitt huvud i käften på en krokodil.
Alla klagar på Islam och hittar massor av negativa saker om Islam.
Du som verkar vara lite mer intellektuell än gemene Flashbackare.
Kan du nämna något som Sverige som nation har tjänat på islam?