2022-04-17, 19:33
Medlem
Det är faktiskt helt sjukt vad som hände idag för att herrn eventuellt tänkte bränna papper i Linköping och Norrköping.

Han kan ju sitta oavbrutet och sola i Köpenhamn resten av året medans han får samtliga "utsatta områden" att göra Sverigeturné dit han påstår sig vara på väg
Citera
Medlem
HurtigaBrittas avatar
Lugn bara. Snart åker Maggan och hennes anhang ut på turné i dessa områden och sjunger ”we shall owecome”…
Citera
Medlem
Det är bara att fortsätta elda böcker så ni inte börjar frysa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Att vara svensk och ha ett svenskt medborgarskap är två helt skilda saker.
Dessa avarter är inte svenskar

Varför tycker du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Visste jag faktiskt inte. Trodde han var dansk. Oavsett så borde han stoppas. De som inte är medvetna om att parallellsamhällen finns och att Sverige är segregerat, kommer ändå aldrig att övertygas. Detta upptåg kostar allt för mycket pengar. Nu har vi muslimer i landet som har precis lika mycket rättigheter som han, du och jag, då även de är svenska medborgare

Är personligen av den åsikt att oavsett om du är född i Sverige och har svenskt medborgarskap så ska du kunna bli landsförvisad.
Han är väl dansk med svenskt medborgarskap. När jag levde och var gift i ett annat land, var jag fortfarande svensk.
Citera
Medlem
Rodjas avatar
Skiter fullständigt i tre skottskadade babbar!
Citera
2022-04-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Muslimerna vann.
Är du dum i huvvet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Hehe. Låter ju som en genomsnittlig helg för en själv när man var 20-22. Inte kastade jag Sten på polisen för det.

En månad i sträck ? 🙄
Citera
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Ja,men inte bryta mot lagar,musulmanerna är flockdjur som agerar med hjärnstammen
Så du påstår att svenskarna följde lagarna 2001? Du borde läsa på lite historia lilleman. Vi människor har flera 1000 år tillbaka tagit till våld när staten försöker knulla oss i röven och det är vår viktigaste rättighet vi har, friheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katnisse
Han är värd en rejäl peng för att han visat på de enorma felen och bristerna i vårt land
Exakt
Citera
2022-04-17, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Jag, Leif GW, med flera.

Ja GW den allmäktige, då måste det stämma
Citera
2022-04-17, 19:35
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han dök inte ens upp och ändå kaosades det. Du förstår inte vad kaoset handlar om. Det är babbarna mot polisen.
Det är just det som är så jävla kul! Paludan kan bara hitta på att han ska besöka vilket ställe som helst så blir det kaos, det är helt fantastiskt vad som utspelar sig framför oss, det här visar ju vilket jävla pack vi har att göra med.

Jag hoppas att dagens skjutningar betyder att den förbannade polisen här har satt ett nytt avstamp för framtida uppror,kaosande och stenkastning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in