2022-04-17, 19:29
Medlem
Nono.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag ska personligen döda honom!

Stenhård internetkrigare slår till igen. Bra då kan vi vara lugna när vi har dig😁😁😁
Citera
Avslutad
Man såg på youtube-streamen tidigare hur polisen dom skällde på hade svårt att hålla sig för skratt, även om han sa korkade saker och var underdånig och medhållande mot invandrarpöbeln.

Stod en somalier och skrek att om dom kommit "jävla blattar" till hans område och bränt en bok och demonstrerat, att han hade gjort som dom då typ. Dom fattar inte just det att det hade han och normala civiliserade människor inte alls gjort, dom hade inte brytt sig eller ringt polisen om det blivit våldsamheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
När yrar han om jesus källa på det
Hans egna streamar från sina koranbränningar torde duga. Finns nog kvar på facebook, Stram Kurs. Det är ett ohemult svamlande om ömsom profeten Muhammed, jämförelser med Jesus och allmänna insinuationer kring åhörarnas mammors vandel och annat.

Det låter inte så genomtänkt och helhjärtat, det verkar bara vara provocerandet som är viktigt för honom.
Citera
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Ha,ha,ska inte musulmanerna följa svenska lagar?
Utvisning och totalstopp på musulmanerna att komma till Svet
Följde "Svenskarna" lagarna i kravallerna i Göteborg 2001? Finns flera exempel på då människor går ut och modemostrerar som inte är muslimer. Det är vår rättighet att kunna säga ifrån när vi inte anser att saker är okej, och nu gör dem detta.
Citera
2022-04-17, 19:30
Medlem
Salcinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
De behöver inte öppna koranen för det.

De vet vilka de är och vilka de inte är.

Svenskarna har glömt vilka de är.

Svenskarna vet hur man ska föra sig och beter sig inte som djur över en bränd bok.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katnisse
Vilka är vi?

Jag, Leif GW, med flera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Allt detta hade kunnat undvikas om polisen inte valde att ställa upp på Paludans koran-jippo.
Handlar inte om honom utan idiotiska musulmaner dom är hjärntvättade och dom är farliga pga de inte kan tänka med hjärnan.
Ut ur landet
Citera
Medlem
Probixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han dök inte ens upp och ändå kaosades det. Du förstår inte vad kaoset handlar om. Det är babbarna mot polisen.

Ja, nu är det det. Men det triggades av de första aktionerna.
Sedan är det inte bara "babbar", det finns säkert en hel del av den vanliga svartklädda våldsvänstern, som hoppar på varje tillfälle att kasta sten mot poliser. Så i den meningen handlar det inte alls om någon Koranbränning. Men hade Paludan inte kommit hit så hade det inte tänt gnistan.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Hur vet du att ingen av dessa är svenska medborgare?
Att vara svensk och ha ett svenskt medborgarskap är två helt skilda saker.
Dessa avarter är inte svenskar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han dök inte ens upp och ändå kaosades det. Du förstår inte vad kaoset handlar om. Det är babbarna mot polisen.

Ja visst är det så. Ung Babblarna tycks skita i om det bränns koraner eller ej. Det viktiga tycks vara att ge sig på polisen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Vad har de nekat? Att bränna en gammal sagobok? Det var nog många som ville detta, ja. Det spelar ingen roll. De som tar till våld bär skulden och nu får det vara slut på daltandet. Jag vet från muslimer själva hur enormt de extrema, somalier är värst, förtrycker sina barn, särskilt tjejer. De och deras medeltidsuppfattning hör inte hemma i Sverige.

Och jag var en gång den som försvarade dessa tokreligiösa muslimer. Tills jag förstod vad de tycker om Sveriges frihet. Den friheten gäller bara för äldre muslimska män.

Jag vaknade upp för ett tag sen. Människor utan respekt förtjänar inte respekt.
Det är ju sant!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
hahaha vilken jävla lirare

Vill mer kalla Rasmus Paludan för en lallare och Swish-hora.
https://svenska.yle.fi/a/7-10015526
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in