2022-04-17, 17:28
Medlem
qups avatar
Finns inga ursäkter. Frölunda spelar en horribelt dålig hockey. Tack för i år, era sillstrypare.
2022-04-17, 17:29
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Trodde du på det själv eller?

Nej. Men så länge de varit obesegrade i spelet om mästerskapet så har de haft chansen. Det är inget att "tro" på utan faktum.

Edit:

2022-04-17, 17:30
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Att man crosscheckar sönder sin klubba utan att få åka på något...men att det blir ett matchstraff tillbaka. Varje match...nja haha

Definitivt inte första gången jag ser en klubba gå av vid en crosscheck utan att det blir något. Har sett det flera gånger. Ser du situationen igen så ser det inte ens illa ut. Spelaren står kvar utan att ens gå omkull, klubban går av lätt. Kanske var nån skada på den sedan tidigare.
2022-04-17, 17:32
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Finns inga ursäkter. Frölunda spelar en horribelt dålig hockey. Tack för i år, era sillstrypare.

Frölunda har varit dåliga i 3 år
2022-04-17, 17:32
Medlem
Bartman777s avatar
Även om Luleåspelaren gott kunde åka på en tvåa för crosschecking när klubban går av, så måste jag säga att det såg värre ut än det var.

Mursak tvärstannar precis när crosscheckingen från Luleåspelaren kommer, vilket gör att det blir mer tryck mot klubban, och att den crosscheckingen såg värre/hårdare ut än den egentligen var.
2022-04-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Definitivt inte första gången jag ser en klubba gå av vid en crosscheck utan att det blir något. Har sett det flera gånger. Ser du situationen igen så ser det inte ens illa ut. Spelaren står kvar utan att ens gå omkull, klubban går av lätt. Kanske var nån skada på den sedan tidigare.

Absolut, liknande händer lite då och då. Det gör det fortfarande inte rätt. Det är klart Engsund ska åka ut för sitt beteende. På inget sätt ursäktar det Mursak dock.
2022-04-17, 17:43
Medlem
perry2s avatar
Utvisningar

Frö 9 min. om man tar bort 20 min
Luleå. 12 min

Ändå gnäller de röda
2022-04-17, 18:08
Medlem
Bartman777s avatar
Någon som ska se nästa sammandrabbning, Modo - Björklöven?
2022-04-17, 18:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Utvisningar

Frö 9 min. om man tar bort 20 min
Luleå. 12 min

Ändå gnäller de röda

Kunde varit MP på Lasu efter en minut, kunde varit en tvåa på lulesmålänningen när han slo venen i tredje.
2022-04-17, 18:16
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Någon som ska se nästa sammandrabbning, Modo - Björklöven?

"Halva øgat" låter som en lämplig tittstrategi. Den engagerar inte så väldigt, som vilken av de två snarlika møssen som skall vara lunch før ormen i terrariet.
2022-04-17, 18:18
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
"Halva øgat" låter som en lämplig tittstrategi. Den engagerar inte så väldigt, som vilken av de två snarlika møssen som skall vara lunch før ormen i terrariet.
Okej!
Själv sitter jag med hockeyabstinens och är jag sugen på lite hårt krigande.
Så jag kommer kolla med intresse.
2022-04-17, 18:45
Medlem
Fy fan så dryg Harald Lückner är att lyssna på...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in