2022-04-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.

Jo på Riks youtube så var det någon som blev intervjuad. Fast Jimmie vet jag inte.
Citera
2022-04-17, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag skriver här för att belysa hyckleri.
SD begär debatt om upploppen: "Någonting har brustit i Sverige"

ALLT HAR BRUSTIT, från sjukvård till diverse olika universitetsprogram och ja ALLT

Spanjoren har en idiom som säger: Hacer el sueco!
Ordagrant betyder det spela svensk.
Men innebörd är att spela helt dum i huvudet eller spela som inget har hänt!
Citera
2022-04-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Jo på Riks youtube så var det någon som blev intervjuad. Fast Jimmie vet jag inte.
Ja men det är ju ungefär som om Putin blir intervjuad av Tass.

Men visst det kanske är de Svenska medierna som inte släpper fram (sd).
Citera
2022-04-17, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Men de muslimer som är emot våldet träder inte fram och fördömer kravallerna. Då håller man väl med att det är OK att skapa kaos p g a koranbränningar.

Det är ju typ blasfemi att kritisera muslimer som skyddar boken. Inte konstigt att det är tyst.
Citera
2022-04-17, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MENTgu
Ganska konstigt då det bor mest bara muslimer där. Dom förstör för sig själv? Sina egna saker.

De skadar ju sig själva och sitt rykte även genom att skapa kravaller i stället för att göra det som dansken inte önskar, d v s att de skiter i hans provokationer. De kan inte vara speciellt smarta när de pissar i sitt eget bo.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Ser att flesta Svenska medier "missat" att skriva om att en buss med människor i sattes i eld igår i Malmö. Kunde slutat i katastrof!!! Det som hänt senaste dagarna har verkligen förminskats.

Minst 50 pers borde åka dit på försök till mord!
Men våra fängelser är redan fulla av muslim svin så de blir väl inga straff.
Att fängelserna är fulla tycker jag man lätt kan lösa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
finns på videos från örebro når polisen skjuter i luften o en annan drar sin pistol mot angripare, då rusar
gråhåriga gubbar in o hejdar ( drar dom i axlarna bakifrån) , antagligen derars fäder

Bekräftar, har laddat hem videon från Instagram när en polis i Örebro skjuter 3-4 skott, i vad det ser ut som rakt fram, innan hen blir bakåtdragen av några som tittar på.
Citera
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Juridisk kompetens eftersökes

Om Paul vill bränna koraner varje dag året runt i form av demonstrationer, skulle han få polisstöd med 100 tjänstemän varje dag då?

Om svaret är ja kallar jag det för missbruk av rättigheter.
Läs vad lawless19 skrev. Grundlagsskyddade rättigheter kan ej missbrukas.
Problemet med ditt resonemang är att du framställer muslimernas våldsamma upplopp som något slags oundvikligt naturfenomen.

De kostsamma polisinsatserna har orsakats av muslimernas beteende, ej Paludan.
Han har enbart belyst ett samhällsproblem som etablissemanget både orsakat; och förtigit.

Jag har svårt att föreställa mig bättre användning av polisresurser, än att slå ned på kaosbabbar, faktiskt.
Citera
2022-04-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Det är bra

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag skriver här för att belysa hyckleri.
Jag ska inte läxa upp dej men jag hoppas att att vi belysare kan enas om en sak:

Hyckleri är inte samma sak som att någon annan tycker annorlunda än oss
Citera
2022-04-17, 11:53
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Det gör mer nytta om han går till nya ställen istället för att gå tillbaka till samma ställen. Om han går till västerås, borlänge, nyköping så kommer folket där också balla ur och folk får det mer och mer uppenbart att vi har problem i hela landet.

Det bästa för integrationen vore att det brändes koraner i alla svenska städer samtidigt.
Då skulle alla flyktingar snabbt vänja sig vid yttrandefrihet och demokrati.
Precis som att lära barn cykla.
Upprepa, upprepa, till slut kan dom cykla.
Citera
Medlem
A32s avatar
Vad hjälper det?
SD varnade om denna utveckling för åtta (8) år sedan.

Problemet för samhället är SD’s framgångar som medför att media är restriktiva om vad De tar upp så att Åkesson, trots tystnad, röner flera framgångar.

Man kan ju fundera varför gammelmedia pixlar ansikten på terrorister som tänder eld på fordon och kastar sten mot blåljuspersonal?

För att ge Polisen en hint så så bör De fokusera på terrorister ur AFA och muslimska våldsbejakande personer!

Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Om detta fortsätter hela våren/sommaren då är det inte frågan om vilket parti som är STÖRST i höst.
Ja! Faktum är att detta är enda hoppet för SD, efter vaccinhat och Sovjetkärlek. Nu kan väljarna återkomma och partiet börja växa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in